Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiologi sanoo, että ikä on syynä ja tykkäykset tasaantuu, koska keski-ikäiset naiset ei enää viehätä miehiä niin paljon. Miksei tehty keski-ikäisistä vastaavaa vertailua sitten? 40 v mies ja nainen.
Luuletko että 40v mies saa sen enempää matcheja LOL
Minulla näyttää yli sataa tykkäystä ja olen viikon päästä 40v mies
Me millenniaalit lienemme viimeinen sukupolvi, joka kroonisesti pelkää naisia ja uskoo kaikkeen manipulaatioon ja pervottamiseen.
Nämä aidot diginatiivit eli zoomerit ovat kaikki mustapilleröityjä ja tietävät pelinhengen, koska heidän aikanaan naiset tekevät TikTokkeja siitä, miten lyhyet miehet voisivat tappaa itsensä yms. He tietävät, että miehen osa on ankara ja jättiläiset ja miesmallit vievät potin. Tuo ei ole sen pahempi kuin se, miten meille milleniaaleille opetettiin, että nainen on aina oikeassa, mies on vähän huonompi ja että seksi on palkinto hyvästä käytöksestä.
Perinteiset mediat yrittävät vielä suitsia kehitystä, mutta medioiden valintavapaus aiheuttaa sen, että perinteiset mediat vain ajavat itseään syvemmälle menneisyyteen.
Tuo kyllä kertoo kaiken, mihin miehet käyttävät aikansa. Näyttäisi, ettei työt, harrastukset tai perhe-elämä/ihmissuhteet juuri kiinnosta miehiä, vaan tuijottavat naisia somessa ja antavat tykkäyksiä. Ja sitten valitaan, kun ei ole ihmissuhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko nöyryyttääkseen?
Olette lapsellisia.
Miksikä sinä kutsut sitä että tuhlaat toisen ihmisen aikaa? Mistä sinä tiedät mitä Yle on tehnyt sillä tykkääjistä kerättyjen profiilien datalla?
Tuhlaatte sitä ihan itse vetämällä oikealle ihan kaikki. Ette edes yritä valikoida sopivia joukosta.
Sitten ovat vielä kateellisia, kun naiset saavat paljon tykkäyksiä ja he eivät. Ihan kuin määrä jotenkin korvaisi laadun. Eiköhän moni nainen tyytyisi vaikka yhteen tykkäykseen, jos kyseessä olisi itselle sopiva match, joka olisi tutustunut profiiliin ja sopisi kriteereihin.
Ja "itselleen sopiva" kriteerit täyttävä on...?
Kyllähän se vaikuttaa siltä, että ihan normaalit, tavalliset, hyvät miehet, jotka ennen olisivat pariutuneet tuosta noin vaan, eivät enää kelpaa. Siltä se kovasti vaikuttaa kaiken perusteella. Ja siihen varmaan johtaa tuo harha että kun saa niin paljon tykkäyksiä ja huomiota sovelluksissa, alkaa kuvittelemaan itsestään liikoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.
Yhdelläkään naisella ei ole kriteerinä, että miehen pitää olla lyhyt tai keskimittainen; yli 190cm miehiä on ehkä 2% väestöstä. Nainen kuin nainen haluaa pitkän miehen jollakin verukkeella.
Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta lapset olisivat vähemmän lyhyitä. Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, että tuntisi itsensä pieneksi jne.
Redditissä on hauska yhteisö nimeltä shortguys, joka kokoaa näitä neronleimauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiologi sanoo, että ikä on syynä ja tykkäykset tasaantuu, koska keski-ikäiset naiset ei enää viehätä miehiä niin paljon. Miksei tehty keski-ikäisistä vastaavaa vertailua sitten? 40 v mies ja nainen.
En sanonut mitään sellaista. Olisi vaan kiinnostavaa nelikymppisenä naisena tietää tasaantuuko määrät ja millä tavalla käytös muuttuu, vai muuttuuko. Varmasti vähemmän tulee tykkäyksiä kuin 25 v. Se nyt on varma, mutta noin muuten, millainen suhdeluku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En sanonut mitään sellaista. Olisi vaan kiinnostavaa nelikymppisenä naisena tietää tasaantuuko määrät ja millä tavalla käytös muuttuu, vai muuttuuko. Varmasti vähemmän tulee tykkäyksiä kuin 25 v. Se nyt on varma, mutta noin muuten, millainen suhdeluku.
No mä voin ihan kertoa ettei se tilanne muutu nelikymppisillä mihinkään. Oikeestaan se muuttuu huonompaan suuntaan miehen näkökulmasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli keski-ikäisten naisten asema on ihan yhtä karu, kuin miestenkin.
Miehet itse luovat tilanteen, jossa kaikki miehet taistelevat yhdestä nuoresta lihanpalasta (heille siis pelkkä lihanpala, vetävät oikealle pelkän kuvan perusteella).
Eihän tuo ole totta ollenkaan! Etkö lue näitä juttuja? Naisethan ne taistelee vähistä, halutuimmista miehistä! Asia on täysin päinvastoin. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhdelläkään naisella ei ole kriteerinä, että miehen pitää olla lyhyt tai keskimittainen; yli 190cm miehiä on ehkä 2% väestöstä. Nainen kuin nainen haluaa pitkän miehen jollakin verukkeella.
Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta lapset olisivat vähemmän lyhyitä. Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, että tuntisi itsensä pieneksi jne.
Redditissä on hauska yht
No ymmärrän kyllä, että 190 senttinen nainen haluaa jokseenkin itsensä pituisen miehen. Oma poikaystäväni on 159 cm, enkä edes aluksi tajunnut hänen olevan minua lyhyempi. Mutta tietenkin omassa pituuskuplassa on kiva ajatella, ettei kelpaa nimenomaan pituutensa takia. Se kun on ominaisuus, mille ei voi mitään. Olisi kurjempi myöntää itselleen, ettei kelpaa negatiivisen ja katkeran luonteensa vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kyllä kertoo kaiken, mihin miehet käyttävät aikansa. Näyttäisi, ettei työt, harrastukset tai perhe-elämä/ihmissuhteet juuri kiinnosta miehiä, vaan tuijottavat naisia somessa ja antavat tykkäyksiä. Ja sitten valitaan, kun ei ole ihmissuhteita.
No ennen notkuttiin joka ilta baarissa samassa tarkoituksessa, ja sen aikakauden ihmisistä useampi pariutui. Sitä paitsi miehen työ ja harrastukset ovat naisen mielestä todennäköisesti vääriä.
Feikkiprofiilien teko lienee käyttöehtojen vastaista.
Toki se on myös moraalitonta huijata ventovieraita ihmisiä netissä. Oli mies taikka nainen.
Rimanalitus Yleltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lyhyt nainen tarvitsee pitkän miehen, jotta lapset olisivat vähemmän lyhyitä. Pitkä nainen tarvitsee pitkän miehen, että tuntisi itsensä pie
Juuri tällaisille jutuille lyhyet miehet nauravat. Tiedätkö kuinka moni lyhyt mies on hurmannut naisen luonteellaan ja juttu on luistanut, kunnes päivien päästä nainen on kysynyt miehen pituutta ja on tullut sekunneissa "match has disappeared".
Jännä, että se paha luonne on aina miehen puolella.
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt mies ja yleensä lähes 95% naisista se ei kiinnosta vähääkään että olen jopa alle 170cm
Yle:n kanavat ja ohjelmatarjonta on vielä ainoa, jota voi katsella ilman tätä päälletunkevaa mainospaskaa. Olen valmis maksamaan siitä luksuksesta jotakin. Koska maksanhan minä tuotteien hinnassa siitäkin, että minulle syötetään tätä hammastahna-, terveysside-, tiskiaine-, vitaepro-, happymeal-, ynnä muuta paskaa?
Vierailija kirjoitti:
Yle:n kanavat ja ohjelmatarjonta on vielä ainoa, jota voi katsella ilman tätä päälletunkevaa mainospaskaa. Olen valmis maksamaan siitä luksuksesta jotakin. Koska maksanhan minä tuotteien hinnassa siitäkin, että minulle syötetään tätä hammastahna-, terveysside-, tiskiaine-, vitaepro-, happymeal-, ynnä muuta paskaa?
Mut ei kai kaikki Ylenkään ohjelmat sun mielestä hyviä oo.
Tuo mainosten maksaminen tuotteiden hinnoissa on joku Karl Marxin keksimä myytti
Pituus miehellä ei kyllä vaikuta mitenkään siihen että saako naisia. T lyhyt mutta naisia aivan eri tavalla kuin ylen tinder miehillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanko nöyryyttääkseen?
Olette lapsellisia.
Miksikä sinä kutsut sitä että tuhlaat toisen ihmisen aikaa? Mistä sinä tiedät mitä Yle on tehnyt sillä tykkääjistä kerättyjen profiilien datalla?
Meni varmaan ihan sikana aikaa kaikilla miesparoilla swaipata nuo oikealle. Mitä olisivatkaan sillä kaikella ajalla tehneet, jos olisivat saaneet mahdollisuuden.
Montako vuotta minä saan elämästäsi siis tuhlata?
Tuhlasit jo nyt paljon enemmän kuin noilla miehillä meni parin profiilin swaippaamiseen.
Eli et suostu kertomaan. Sitähän minäkin.
No jos vaikka tulisit pois sieltä Tinderistä, niin ei tarvi syytellä muita sun ajan tuhlaamisesta?
Vierailija kirjoitti:
Minä en halua maksaa ylestä. Olisi oikeaa luksusta, jos voisi lopettaa maksamisen
Mistä se mies näki että et ollut ehtinyt laittaa muuta kuin kuvat? Suurimmalla osalla naisista ei ole muuta kuin kuvat ja silloin syynä tykkäykseen on nimenomaan se että koska kuvat kertovat hyvin vähän... Minulle ainakin ne ovat yksi ja sama ovatko tekoälyjä vai eivät. Vaan se miksi tykätään halutaan ottaa selvää mitä siellä kuvien takana on, minkälainen nainen hän on ja mitä etsii... Siitä syntyy keskustelu, monesti erittäin pitkä ja syvällinen jonka jälkeen nainen itse pyytää että hei sä kuulostat just siltä että sut on pakko tavata, en oo ikinä kenenkään muun kanssa käynyt samanlaisia keskusteluja. Näin mulla ainakin aina. Mies 40v