Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla

Vierailija
22.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss

Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...

Kommentit (1272)

Vierailija
181/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.

Olen lyhyt mies ja yleensä lähes 95% naisista se ei kiinnosta vähääkään että olen jopa alle 170cm 

Tiedän mitä yrität sanoa mutta en usko alkuunkaan noihin sun keksittyihin lukuihin. Ai vain 5 naista sadasta haittaa jos olet alle 170cm? Olen 175cm ja Tinderissä joka kolmannelle tuo pituus oli ongelma

Kaikki naiset eivät ole Tinderissä. Tervetuloa reaalimaailmaan.

Vierailija
182/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:

Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.

Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.

Oliko tämä sinulle joku uusi uutinen? Meille palstamammoille ei. Minua ovat setämiehet häirinneet 12-vuotiaasta asti, eivät ole vieläkään lopettaneet vaikka ikää on kohta 50.

Aivan varmasti. Kiukkunen 50 v miesvihaaja on niin haluttua seuraa, että kaikki koko ajan kimpussa.

Eihän kyse ole muusta kuin vallankäytöstä. Minua on törkeesti häiritty ja käyty kimppuun yli 60-vuotiaanakin. Naisvihaaja ei halua seuraa vaan alistaa.

Pliis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset naiset ovat varmasti aivan innoissaan kaikesta huomiosta ja tykkäyksistä, mitä setämiehiltä saavat. Not. Mitäs jos isännät katselisitte omanikäisiänne? Vai ettekö kelpaa heillekään, kun aivot ovat jääneet teini-ikään?

Entäs nämä tädit? Minuakin nuorempana yritti limaiset tädit iskeä, luuletko että olin siitä mielissäni?

Myös miehet: Emme saa huomiota naisilta, kuten naiset saavat miehiltä!

Vierailija
184/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ollut Tinderissä vain hetken. Minulla ei ollut juuri muuta kriteeriä kuin se, että miehen pitää olla pitkä. Koska nyt vain olen siinä mielessä pinnallinen, kun itse olen hongankolistaja. No, kaikki varmaan arvaavat miten kävi. Kukaan ei ollut lukenut tekstiä, vaan se tuli yllätyksenä kun alettiin jutella. Että oho sori, en huomannut tuota. Juu et, vaikka se oli lähes ainoa asia mitä siinä luki. Itsehän en sitä tietoa miesten profiileissa useinkaan nähnyt.

Olen lyhyt mies ja yleensä lähes 95% naisista se ei kiinnosta vähääkään että olen jopa alle 170cm 

Tiedän mitä yrität sanoa mutta en usko alkuunkaan noihin sun keksittyihin lukuihin. Ai vain 5 naista sadasta haittaa jos olet alle 170cm? Olen 175cm ja Tinderissä joka kolman

Minä tuo alle 170. Ja jos juttelen vaikka 100 mätsin kanssa niin niistä ehkä 5 on ollut sellaisia 175cm jotka olen itsekkin todennut että ei oikein toimi ja nämä samaa mieltä. Loput 95 ovat olleet 172 tai alle ja aina kelvannut että olen itse 169cm

Vierailija
185/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne joita haittaa eivät edes tee tuttavuutta tai lähesty. Oletko kokeillut Tinderiä?

Ymmärsit väärin... Siis naisia ei todellakaan haittaa että ole

Etkö itse ymmärrä? Tarkoitin että oletko kokeillut Tinderiä? Se on ihan eri maailma kun ulkomaailma. Ulkomaailmassa ne EI kiinnostuneet naiset eivät tule edes sinun lähelle ja et voi tietää että se johtuu sinun pituudesta. Tinderissä sanovat suoraan tai poistavat mätsin kun tulee pituus ilmi. Joko ymmärrät mitä tarkoitan?

Vierailija
186/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parikymppiset naiset ovat varmasti aivan innoissaan kaikesta huomiosta ja tykkäyksistä, mitä setämiehiltä saavat. Not. Mitäs jos isännät katselisitte omanikäisiänne? Vai ettekö kelpaa heillekään, kun aivot ovat jääneet teini-ikään?

Oma haarukka on siinä 28-35 nyt kun itse olen 34, kyllä enemmän kiinnostuneita minusta ovat tuota nuoremmat. Se on jännä kun naiset ovat luonnostaan kiinnostuneita vanhemmista miehistä. Parikymppisenä haarukka oli tuo sama 28-35 mutta mitään iljettävämpää ei nainen tiedä kuin nuorempi mies. 

Kyllä nuoret miehet komeita on. Mutta joku siinä ajatuksessa tökkii, että vehtaisin poikani ikäisen kanssa. Tuntuu pahalta pojan puolesta, että joku äitinsä ikäinen alkaisi lähennellä. 

Vierailija
187/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei kelpaa > miehissä vika

Kun mies ei kelpaa > miehessä vika

Olisko aika jo muuttaa jotain tästä ajatusmaailmasta? 

Miten sitä sun mielestä pitäis muuttaa?  Jos mielummin valitsee sinkkuuden, kuin kenet tahansa ja elää oman valintansa kanssa, niin onko siinä jotain väärää?

En ymmärrä yhtään miten päädyit kommentistani tuollaiseen päätelmään. En ollenkaan. 

Olen nainen ja kyllästynyt siihen, että kaikki käännetään tuosta näkökulmasta, että vian täytyy olla loppuviimein miehessä, oli tilanne mikä hyvänsä. Seuraa vaikka tuota keskustelun osaa lyhyistä miehistä, niin ymmärrät. Jos lyhyt mies ei saa naista, tai kertoo kokeneensa pituuden vuoksi syrjintää, vian TÄYTYY olla silti miehessä. 

Siis onko se huonoa käytöstä, jos ei johonkuhun ihastu?

Vierailija
188/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Siis ketä tuossa nöyryytettiin? Sitä tekoälyä? 

Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?

Tutkittiin miesten käytöstä.

Nytkö miesten käytös onkin YLEn vastuulla eikä miesten 😂

Jännä juttu, että miesten sikailua ei saisi tutkia, siitä ei saisi kirjoittaa, pitäisi leikkiä, että se on ok, VAIKKA SE EI OLE OK. Se kiellettiin jo 1316 ja edelleen te jatkatte. 

Miehet: Miehiä pitäisi tutkia enemmän, eikä keskittyä vain naisiin!

Myös miehet: Nöyryyttävät tulokset, tämä miehiä koskeva tutkimus täytyy poistaa!

Kaikessa tutkimuksessa mies on ollut kohteena, myös lääketieteessä, vaikka miehen fysiologia on paljon naista yksinkertaisempi. Mies on rautakanki, nainen sveitsiläinen kello. 

Tuossa vertailtiin käytöstä.

Tulos on todenmukainen, eikä millään lailla poikkea siitä, minkä jo muutenkin tiesimme, mutta hyvä kun taas kerran toistettiin.

En ymmärrä, mitä te miehet taas uhriudutte. Itsehän te käyttäydytte kuin sikalauma. Säntäätte ruokaämpärille toisianne tönien.

Mies ampuu deittiapissa kaikkia haulikolla, ei kommunikoi, eikä saa osumia koska ei panosta kommunikointiin.

Nainen valikoi, koska hänellä on muiden eliönaaraiden tapaan suuremmat panokset ja suuremmat riskit. Nainen joutuu käyttämään älyä, mies pärjää läpi elämän oppimatta käyttämään omaansa. 

Vierailija
189/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli eivätkö miehet nöyryytä itse itseään lähettelemällä (ei haluttuja) munakuvia, lähettämällä asiattomia kommentteja ja swippaamalla kaiken (ne selvät botitkin) parikseen?

Asia selvä. 

Vierailija
190/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mistä tiedät? Kysyitkö kaikilta Tinder-naisilta vai vain niiltä, joille yritit jutella? Prosenttiosuus lasketaan kaikista.  Voin kuvitella, että aloitit vinkumalla "Haittaako kun olen lyhyt?" Jolloin itsetunnon puutteesi paljastui heti. Ei kukaan ota projektiksi vässykän itsetunnon rakentamista"

En ole mikään vässykkä. Sain paljon tykkäyksiä ja jonkun ajan päästä kysyi pituutta niin sen sanottua poisti yleensä mätsin tai ei vastannut mitään. N. Kolmasosa oli näitä. Ja tuossa sinun asenteessa on paljon parantamisen varaa, olet kuin persiiseen ammuttu karhu. Löysää vähän nutturaa.

Vierailija
191/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:

Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.

Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.

Oliko tämä sinulle joku uusi uutinen? Meille palstamammoille ei. Minua ovat setämiehet häirinneet 12-vuotiaasta asti, eivät ole vieläkään lopettaneet vaikka ikää on kohta 50.

Aivan varmasti. Kiukkunen 50 v miesvihaaja on niin haluttua seuraa, että kaikki koko ajan kimpussa.

Pliis.

En minä miehiä vihaa, päinvastoin, kotoakin löytyy yksi. Vituttaa vaan ne vonkaajat, joilla ei ole minkäänlaista tyyliä, saatetaan tulla yrittämään silloinkin kun oma puoliso istuu vieressä. Ja ne vanhat papat, mitä ihmettä minä sellaisella tekisin? Jos jään sinkuksi, niin vanhempaa miestä en enää ottaisi.

Vierailija
192/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yle:n kanavat ja ohjelmatarjonta on vielä ainoa, jota voi katsella ilman tätä päälletunkevaa mainospaskaa. Olen valmis maksamaan siitä luksuksesta jotakin. Koska maksanhan minä tuotteien hinnassa siitäkin, että minulle syötetään tätä hammastahna-, terveysside-, tiskiaine-, vitaepro-, happymeal-, ynnä muuta paskaa?

Mut ei kai kaikki Ylenkään ohjelmat sun mielestä hyviä oo.

Tuo mainosten maksaminen tuotteiden hinnoissa on joku Karl Marxin keksimä myytti

Tarkoitatko kysymykselläsi, että onko ohjelmat mielestäni hyviä, vai että pidänkö kaikista ohjelmista? Ei en seuraa läheskään kaikkea tuotantoa. Pyrin elämään reaalimaailmassa. En somessa, enkä teeveetä tuijottaen.

Mainos on yritykselle kulu. Myynninedistämis- ja markkinointikulu. Yritys ei voi kattaa kulujaan millään muulla, k

Niin mutta eihän kaikki yritykset tee voittoa

Vierailija
193/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaikki naiset eivät ole Tinderissä. Tervetuloa reaalimaailmaan."

Sitähän minä tässä ajoin takaakin, siis mitä v i t t ua? Opetelkaa lukemaan ajatuksen kanssa. Sanoin että Tinder on paljon karumpi ja pinnallisempi paikka kun ulkomaailma.

Vierailija
194/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä, kuten kaikissa kohtaamispalveluissa, on monenlaista muutakin feikkiprofiileja.

Pariutumisen dynamiikka ei ole muuttunut, läpi koko evoluution on ollut niin että joukko miehiä kilpailee yhdestä kaunottaresta, toisin sanoen yksi kaunotar kilpailuttaa joukkoa miehiä. Nämä tapaamispalvelut ovat vain muuttaneet miesjoukon kokoa, ja aiheuttaneet kaunottarille valitsemisen tuskaa.

Vierailija
195/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän on todennäköisyyspeli, en tiedä miksi se fakta loukkaa naisia niin kovasti. Mies voi tykätä vaikka viidestä naisesta ja olla vielä enemmän yksin. Parempi 200 tykkäystä niin joku voi edes tykätä takaisin. 

Oon kuullut, että työnantajatkin heittää puolet työhakemuksista avaamatta roskakoriin, jos hakemuksia tulee valtavan paljon. Vähennetään vähän kahlattavien hakemusten määrää. Joku hyväkin menee tietysti joukossa.

Vierailija
196/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Ai että feikkiprofiileilla ei nöyryytetä ja asiasta tehdään vieläpä uutinen, jossa osoitetaan sormella?

Tutkittiin miesten käytöstä.

Nytkö miesten käytös onkin YLEn vastuulla eikä miesten 😂

Jännä juttu, että miesten sikailua ei saisi tutkia, siitä ei saisi kirjoittaa, pitäisi leikkiä, että se on ok, VAIKKA SE EI OLE OK. Se kiellettiin jo 1316 ja edelleen te jatkatte. 

Miehet: Miehiä pitäisi tutkia enemmän, eikä keskittyä vain naisiin!

Myös miehet: Nöyryyttävät tulokset, tämä miehiä koskeva tutkimus täytyy poistaa!

Kaikessa tutkimuksessa

Päivän iFeminismit sieltä. Tuohon katkeruuteen saa apua terapiasta. Kannattaa pohtia myös laihduttamista😃

Vierailija
197/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderhän on todennäköisyyspeli, en tiedä miksi se fakta loukkaa naisia niin kovasti. Mies voi tykätä vaikka viidestä naisesta ja olla vielä enemmän yksin. Parempi 200 tykkäystä niin joku voi edes tykätä takaisin. 

Oon kuullut, että työnantajatkin heittää puolet työhakemuksista avaamatta roskakoriin, jos hakemuksia tulee valtavan paljon. Vähennetään vähän kahlattavien hakemusten määrää. Joku hyväkin menee tietysti joukossa.

Aika huono työnantaja sit. Mitä sitte?

Vierailija
198/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun nainen ei kelpaa > miehissä vika

Kun mies ei kelpaa > miehessä vika

Olisko aika jo muuttaa jotain tästä ajatusmaailmasta? 

Miten sitä sun mielestä pitäis muuttaa?  Jos mielummin valitsee sinkkuuden, kuin kenet tahansa ja elää oman valintansa kanssa, niin onko siinä jotain väärää?

En ymmärrä yhtään miten päädyit kommentistani tuollaiseen päätelmään. En ollenkaan. 

Olen nainen ja kyllästynyt siihen, että kaikki käännetään tuosta näkökulmasta, että vian täytyy olla loppuviimein miehessä, oli tilanne mikä hyvänsä. Seuraa vaikka tuota keskustelun osaa lyhyistä miehistä, niin ymmärrät. Jos lyhyt mies ei saa naista, tai kertoo kokeneensa pituuden vuoksi syrji

Hohhoijaa.. Miten voit tulkita kaiken miten sattuu. EI OLE huonoa käytöstä olla ihastumatta. Mutta KAKSOISSTANDARDIT on.

Eli esim ilmiön (jota on tutkittukin: naiset suosii pitkiä miehiä) kieltäminen ja lyhyiden miesten syyllistäminen siitä, että heissä on oltava jotain vikaa. Tai että heidän kokemuksensa ei ole aitoja.

Se on väärin

Vierailija
199/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet aina uhriutuu!!!! Ei tuossa miwjmhiö kohtaan ole negatiuvisya,aaiat ovat vain noin että nuoret naiset saavat enemmän tykkäyksiä.

Fakta on fakta.

Tuossa mollataan pikemmin meitä keski-ikäisiä akkoja kun oli että naiset ei saa enään tykkäyksiä kun ikä lähenee 40v. Mutta minkäpä sille tekee,on sekin niitä elämän faktpja. Itsekim vietin yksin pääsiäisen. Ei noista kannata katkeroitua

Vierailija
200/1272 |
22.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaffebulla kirjoitti:

Oletko niin epätoivoinen, että joudut käyttämään tuollaisia surkeita sovelluksia? Mikset tutustu naisiin ihan oikeassa elämässä, tiedäthän sillä lailla että puhutaan naamakkain?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kaksi