Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla

Vierailija
22.04.2025 |

https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss

Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...

Kommentit (1272)

Vierailija
1201/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei skitsofreenittelija, mulle tuli ihan sähköposti kuka siihen kaupungin virkaan valittiin ja tunsin sen henkilön. 

Mutta et perustelua miksi. Olet mielisairas.

Lopetapa se mielisairattelu.

Ei sitä rekrytointia voi perustella muuten ku tasa-arvo-ohjelmalla. Nepalkkas naisen koska ne tavottelee et työntekijöiden sulupuolijakauma ois tasasempi.

Ja se on väärin koska...? Jos on yhtä pätevä, ei ketään ole syrjitty. Tasainen sukupuolijakauma on tervettä.paikassa kuin paikassa.

Ei se kiva oo sille joka jää valittematta sukupuolensa takia

Vierailija
1202/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan syystäkin pedofilia on laitonta ja se koskee kumpaakin sukupuolta tekijänä, oli uhri mitä sukupuolta tahansa. Siitä huolimatta että lähes 100% siihen syyllistyy nimenomaan mies, oli uhrit tyttöjä tai poikia. Mutta hyvä että on yleisesti kiellettyä."

Kävikö mielessäsi kysyä, tulevatko kaikki nuo tapaukset ilmi? Missä ahdistelija ei olekaan mies? Minulla on epäilykseni.

Ei varmasti tulekaan, kuten ei tule suurinosa niistä miesten tekemistä rikoksistakaan, ja niistäkään ei tule automaattisesti tuomiota. Tutkittu tieto on silti validi, mikään tilastovirhe ei muuta tuloksia niin radikaalisti että tilanne olisi edes 50/50.

Onpa kiva että tämäkin on alistettu kilpailuksi. "Kumpi tekee enemmän". Sairasta ajattelua. Juuri tuosta syystä tämä ongelma ei tule ikinä ratkeamaan. Kaltaistesi, empa

Ei tämä kirjoittaja ole millään tasolla syyllinen petofiilien toimintaan. Ei miesten eikä naisten. Hänen asenteensa ei siis lisää tai vähennä ongelmaa. Tosiasian toteaminen ei sitä muuta. 

Nyt näiden miesten, jotka kiukuttelevat tosiasioista, kannattais käyttää se energia, mitä käyttävät naisten syyttämiseen, mieluummin siihen, miten oikeaa ongelmaa voisi ratkoa. Olis fiksumpaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1203/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tuollaista roskaa uutis-totuutena vanhusraukoille syötetään. Nuo ai profiilit tunnistaa kyllä ja sen vuoki niistä ei kukaan pidä, paitsi pillunkipeät idiootit.

Tunnistin miehet heti AI tehdyksi. Miehiä ei haittaa Ai kuvat kunhan saa pesää?

AI-pesää? Milloin sitä on tarjolla?

Vierailija
1204/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ihan syystäkin pedofilia on laitonta ja se koskee kumpaakin sukupuolta tekijänä, oli uhri mitä sukupuolta tahansa. Siitä huolimatta että lähes 100% siihen syyllistyy nimenomaan mies, oli uhrit tyttöjä tai poikia. Mutta hyvä että on yleisesti kiellettyä."

Kävikö mielessäsi kysyä, tulevatko kaikki nuo tapaukset ilmi? Missä ahdistelija ei olekaan mies? Minulla on epäilykseni.

Ei tietenkään tule kaikki tapaukset ilmi. Kaikki sen tietää. Oli tekijänä mies tai nainen. Mutta kyllähän ne ilmi tulleet jotain osviittaa antaa. 

Mutta tässä ei ole kyse kilpailusta. Jokainen tapaus on inhimmillinen tragedia ja jokainen tapaus pitäisi jäädä tapahtumatta. Useinmiten tekijän taustassa on kyse myös hyväksikäytöstä, eli se jatkuu, kunnes se kierre katkaistaan.

Eri

Ei ole kilpa

"Ei ole kilpailu. Tiedän. Luepa kuitenkin pari pykälää aiempi viesti. Siitä on jo tehty kilpailu siitä, kuka tekee enemmän. Silloin voidaan perustella se, että tietyt tapaukset jätetään tutkimatta ja selvittämättä, koska on niin epätodennäköistä. Eikä ongelma ikinä ratkea. Koska vain osa siitä ongelmasta aina päätetään olevan tärkeämpi kuin toinen. Naisten erityisesti luulisi tämän tietävän. Tiedän miten moni asia on tehty miesten ehdoilla. Se ei ole oikein. Tiedän myös monia asioita, jotka on tehty naisten ehdoilla. Suurin osa ihan syystäkin, jotta naisten oikeudet toteutuisivat. Siinä vaan on jo menty liian pitkälle. Ainakin joillain tavoin. Positiivinen syrjiminen on edelleen syrjimistä. Vaikka miten sen perustelisi. Ei rikkeen vakavuuden perusteena ole oikeutta käyttää sukupuolta. Tekijän tai uhrin. Eikä se, että esimerkiksi asetetaan kiintiöitä siihen, kuinka monta naista ja miestä missäkin pitää olla, ratkaise yhtään mitään. Se on laastari - syöpäkasvaimessa."

Jos esität, et miesten edustus petotilastoissa on yliedustettu siksi, ettei naisia tutkita, pitää näin rankkaan mielipiteeseen olla myös joku näyttö. Et voi heittää tuollaista ja perustella sitä sillä, että varmasti on asioita, joissa naiset pääsee luikahtamaan vain sukupuolensa takia. Sekin väite olisi fiksua perustella jollakin lähteellä. En sano, ettei näin ole, mutta mitään todistetta et tuonut esille. Kyse on aiis vain sinun mielipiteestä. Ja se ei ole vielä todiste. 

Jokainen järkevä ihminen pitää jokaista hyväksikäyttöä vääränä, sairaana ja traumatisoivana. Se kamaluus ei poistu sillä, että ei uskota tilastoja vain siksi, koska totuus sattuu.

Vierailija
1205/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään tule kaikki tapaukset ilmi. Kaikki sen tietää. Oli tekijänä mies tai nainen. Mutta kyllähän ne ilmi tulleet jotain osviittaa antaa. 

Mutta tässä ei ole kyse kilpailusta. Jokainen tapaus on inhimmillinen tragedia ja jokainen tapaus pitäisi jäädä tapahtumatta. Useinmiten tekijän taustassa on kyse myös hyväksikäytöstä, eli se jatkuu, kunnes se kierre katkaistaan.

Eri

Ei ole kilpa

Missä muualla on sukupuolikiintiöt, paitsi suurten pörssiyhtiöiden hallituksissa? Mikä on sinun mielestäsi keino tuoda tasa-arvoa työelämään? Kun asenteet ovat edelleen vääristyneitä.

Vierailija
1206/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minä ihmettelen, miksi kukaan puhuu kilpailusta. Minä puhun rikoksista. Sinä haluat ohittaa minuun kohdistuneet rikokset siksi, että miehet sitä ja tätä. Ylläpidät ongelmaa. Olet ongelma."

Mitä rikoksia sinuun on kohdistunut?

Eri

Vierailija
1207/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhutko minulle vai tuolle joka puolustelee miesten pedofiliaa koska naisetkin?

Minä sanoin että on oikein että pedofilia on rikos, tekijän tai uhrin sukupuolesta riippumatta. Hän ei sanonut muuta kuin että naisia pitäisi rangasta jotenkin enemmän, vaikka he ei syyllisty sellaisiin rikoksiin yhtä usein kuin miehet."

Puhun sellaisille ihmisille, jotka kykenevät ymmärtämään eron sanotun ja sanomattoman välillä. En ole väittänyt että naisten pitäisi tehdä enemmän rikoksia, jotta suhdeluku olisi mieluisampi. Tuollainen ajatus ei edes mahdu päähäni. Silti siitä on minua täällä syytetty. Vain siksi, että en ole huutanut kurkku suorana, kuinka pedofiilimies ansaitsisi viettää loppuelämänsä vankilassa. En kokenut että sitä pitäisi kenellekään erikseen selittää. Luulin että se olisi ilmiselvää kaikille.

Olen kyllästynyt siihen typerään jankutukseen, kuinka yhden rikoksia selitellään toisella. Siihe

"Puhun itsekkyydestä sekä siitä, kuinka meitä jatkuvasti yritetään jakaa eri leireihin näissä asioissa. Jotta itse ongelma ei ikinä korjaantuisi."

Krnen intresseissä on, ettei petofiliaongelma korjaannu? Ja mihin tällä nyt viittaat?

Vierailija
1208/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, aiemman kirjoittajan sanoista tuli mieleen että miksi ei voisi ottaa yhteyttä profiiliin jossa on kukka? Olihan ennen deitti.sivustoja ja ei ollut vielä kuvia melkein kenelläkään ja sitlti niihen vastattiin, olen itsekin kysynyt miltä näytät ja toinen sitten saattoi kertoa esim että 168/54/C Blondi, ja sit mentiin sokkotreffeille

Ei kai tuossa ollut niinkään siitä kyse, vaan verrattuna miesten saamiin tykkäyksiin. Kukkakin saa niitä enemmän, kuin miehet. Tuossa selvityksessa. 

Kiinnostava olisikin treffipalsta, jossa ei kenenkään luvia, tai vain kukkia. Olisko kysyntää? Epäilen. 

Vierailija
1209/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yhteen työpaikkaan julkiselle sektorille haki saman koulun käyny nainen samal työkokemuksel ja se valittiin. Valtiol on tasa-arvo-ohjelmat et pitää olla yhtä paljon naisia ja miehiä"

Oho, yhteen työpaikkaan?!

Mistä sä btw tiedät molempien työkokemuksen, koulutukset, käydyt kurssit ja arvosanat niin tarkasti, että voisit tehdä oletuksen?

haha varmaan koska se nainen oli mun opiskelukaveri

Joten tiedät hänen työkokemuksenkin ja myös syyn miksi juuri hänet valittiin?

Minä taas uskon tietäväni että sinä puhut täyttä paskaa ja koko naista, työpaikkaa, koulua tai tilannetta ei ollut edes olemassa. Niin epäuskottavasti kerrott

Ulosantisi on niin kuvottavaa, ettet  ansaitse vastausta. Mutta asia on liian tärkeä. 

En pääse lukemaan maksumuurin takia. Mutta ilmeisesti siis vähemmän ääniä saaneet miehet pääsevät valtuustoon enemmän ääniä saaneiden naisten ohi. Jos näin on, niin ok! Miksi se  olisi minulle, feministille, ongelma? Tätä on tasa-arvo. Ehkä joku päivä ei tarvita kiintiöitä, vaan vain paras ja sopivin voittaa. Vielä ei olla siinä tilanteessa.

Vierailija
1210/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen joka alkaa tällaisessa keskustelussa valittaa mies vs. nainen tms. vastakkainasettelusta, ei oikeasti halua että ihmiset eläisi rauhassa keskenään. Jotta rauha voisi syntyä, niihin ongelmiin täytyy voida puuttua ja ne täytyy korjata niin että oikeus ja reiluus tapahtuu. Vastakkainasettelusta syyttäminen on siis hiljentämisyritys. Vähän sama kuin ratkoisi kiusaamis tai vaikka väkivalta tilanteen niin että kumpikin, uhri ja tekijä, joutuvat pyytämään toisiltaan anteeksi ja sitten kaikki katkeruus on kiellettyä. Maailma ei toimi niin.

Vierailija
1211/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en kyllä lähde avaamaan naisvihaajan postaamia linkkejä. Ties mikä virus tietojenkalastelu ansa. Jos on asiaa niin kirjoita uutisen otsikko tai kerro edes mitä jutussa sanotaan niin ihmiset voi itse tehdä taustatutkimukset ja kumota paskasi.

Vierailija
1212/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, aiemman kirjoittajan sanoista tuli mieleen että miksi ei voisi ottaa yhteyttä profiiliin jossa on kukka? Olihan ennen deitti.sivustoja ja ei ollut vielä kuvia melkein kenelläkään ja sitlti niihen vastattiin, olen itsekin kysynyt miltä näytät ja toinen sitten saattoi kertoa esim että 168/54/C Blondi, ja sit mentiin sokkotreffeille

Ei kai tuossa ollut niinkään siitä kyse, vaan verrattuna miesten saamiin tykkäyksiin. Kukkakin saa niitä enemmän, kuin miehet. Tuossa selvityksessa. 

Kiinnostava olisikin treffipalsta, jossa ei kenenkään luvia, tai vain kukkia. Olisko kysyntää? Epäilen. 

Kirjeenvaihto-/senssi-ilmoituksia oli eri lehdissä koko 1900-luvun eikä niissä ikinä ollut kuvia. Oli kysyntää. 

Vierailija
1213/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ihmettelen, miksi kukaan puhuu kilpailusta. Minä puhun rikoksista. Sinä haluat ohittaa minuun kohdistuneet rikokset siksi, että miehet sitä ja tätä. Ylläpidät ongelmaa. Olet ongelma.

Sinä olet pedofiilien apuri. Viet huomion niistä rikoksista vaatimalla että resurssit käytetään tilastojen korjailuun niin että naiset saataisiin näyttämään yhtä pahalta kuin miehet (se sinun keksimä sairas kilpailu), kun totuus on että niistä rikoksista jotka paljastuu ja MYÖS niistä jotka ei, lähes 100% on miesten tekemiä.

Vain sinä puhut tilastojen korjailusta. Seiso edes omien sanojesi takana.

Vierailija
1214/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sieltähän tuli paksu väite! Ettei naisten rikoksia muka huomioda koska miehet tekee niitä enemmän? En aio edes pyytää todisteita koska mitään tutkimusta sinulla ei ole esittää tukemaan väitettä. Tilastoja voisi käyttää näiden rikosten selvittämisen avuksi, mutta sinä vaadit resurssien käyttöä johonkin muka tasa-arvoiseen hankkeeseen että naisten rikoksia pitäisi selvittää enemmän miesten tekemien selvittämisen kustannuksella, jotta miehillä ei tule pahamieli karuista tilastoista. Se ei ole edes mahdollista.

Jos muka oikeasti olet pedofiilin uhri kuten minä, niin sinusta on varttunut lähes yhtä paha kuin he. HÄPEÄ! Sinunlaistesi takia lapsia joutuu enemmän ja enemmän uhriksi, mikäli saat siitä päättää. Ja onneksi et varmasti saakaan. Näitä asioita ei hoideta mutulla vaan faktoilla, lailla ja toiminnalla.

Pitkä teksti jossa et onnistunut sanomaan yhtään mitään. Lienee erikoisalasi.

Vierailija
1215/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja se, että minua syytetään jonkun toisen kirjoittamasta roskasta (kuten vaikka uhkauksista) kertoo vain sen, että ette osaa lukea.

Uhkauksista puhunut viesti oli vastaus lainattuun viestiin (jonka kirjoittaja on uhkaillut täällä), toisesta aiheesta kuin tämä pedo keskustelu, ja silti tunnet että sinua syytetään uhkailusta, vaikka väität ettet kirjoittanut sitä? Kummallinen ajatuskuvio sulla.

Jos minä en olisi kirjoittanut jotain, eikä kukaan syyttäisi minua sen kirjoittamisesta, niin en koe että minulla olisi tarve puolustella itseäni etten ole kirjoittanut sitä.

Tämä palsta hyötyisi siitä että anonyymiteetti poistettaisiin. Nimimerkkien takaa vaan niin sitten kukaan ei voisi myöskään esittää olevansa monta eri henkilöä aina kun se on itselleen edullista.

Puhut itse ympäripyöreitä. Ja käytät kaikkea mahdollista (myös ajatusvirheitä) kun yrität kääntää oman sairautesi minua päin. Onneksi en itse ole noin pahasti seonnut. Tiedän vielä eron oikean ja väärän välillä.

Vierailija
1216/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei tämä kirjoittaja ole millään tasolla syyllinen petofiilien toimintaan. Ei miesten eikä naisten. Hänen asenteensa ei siis lisää tai vähennä ongelmaa. Tosiasian toteaminen ei sitä muuta. 

Nyt näiden miesten, jotka kiukuttelevat tosiasioista, kannattais käyttää se energia, mitä käyttävät naisten syyttämiseen, mieluummin siihen, miten oikeaa ongelmaa voisi ratkoa. Olis fiksumpaa"

Voit ihan vapaasti ehdottaa jotain. Jos osaat.

Vierailija
1217/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kiinnostuu kuvattomasta ja tekstittömästä, eli riittää tiedoksi sukupuoli ja ikä. Valtaosa ihmisistä haluaa kuitenkin treffeille sellaisten kanssa, joissa on jotain kiinnostavaa, eikä kenen tahansa randomin kanssa. Miehillä tosin tuntuu usein olevan ajatus, että on ihan sama, millainen nainen on, kun ei ole mitään toiveita henkisen kohtaamisen suhteen.

Vierailija
1218/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jos esität, et miesten edustus petotilastoissa on yliedustettu siksi, ettei naisia tutkita, pitää näin rankkaan mielipiteeseen olla myös joku näyttö. Et voi heittää tuollaista ja perustella sitä sillä, että varmasti on asioita, joissa naiset pääsee luikahtamaan vain sukupuolensa takia. Sekin väite olisi fiksua perustella jollakin lähteellä. En sano, ettei näin ole, mutta mitään todistetta et tuonut esille. Kyse on aiis vain sinun mielipiteestä. Ja se ei ole vielä todiste. 

Jokainen järkevä ihminen pitää jokaista hyväksikäyttöä vääränä, sairaana ja traumatisoivana. Se kamaluus ei poistu sillä, että ei uskota tilastoja vain siksi, koska totuus sattuu."

En esittänyt. Sinä niin sanot. Aloitat kirjoituksen valheella ja perustat koko kirjoituksen sille omalle valheellesi. Käytät omia puheitasi todisteina omista puheitasi. Ja kehtaat puhua todistamisesta. Todistustaakasta. Tuo ei ole edes väittelyä. Tuo on lapsellista kiljumista aiheesta, josta tuskin edes tiedät mitään muuta, kuin olet jostain uutisesta lukenut.

Vierailija
1219/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei skitsofreenittelija, mulle tuli ihan sähköposti kuka siihen kaupungin virkaan valittiin ja tunsin sen henkilön. 

Mutta et perustelua miksi. Olet mielisairas.

Lopetapa se mielisairattelu.

Ei sitä rekrytointia voi perustella muuten ku tasa-arvo-ohjelmalla. Nepalkkas naisen koska ne tavottelee et työntekijöiden sulupuolijakauma ois tasasempi.

Ja se on väärin koska...? Jos on yhtä pätevä, ei ketään ole syrjitty. Tasainen sukupuolijakauma on tervettä.paikassa kuin paikassa.

Ei se kiva oo sille joka jää valittematta sukupuolensa takia

Ai jaa, näin naisena en yhtään ymmärrä, miltä voisikaan tuntua🤔🤔🤔

Mutta mikään tuossa ei puhu sen puolesta, että sukupuoli olisi mennyt pätevyyden ohi.

Vierailija
1220/1272 |
25.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en kyllä lähde avaamaan naisvihaajan postaamia linkkejä. Ties mikä virus tietojenkalastelu ansa. Jos on asiaa niin kirjoita uutisen otsikko tai kerro edes mitä jutussa sanotaan niin ihmiset voi itse tehdä taustatutkimukset ja kumota paskasi.

Awww :)

Pelottaako pikkufeminassea että hesari järkyttää vihaideologian marinoimaa maailmankuvaasi?

Lähinnä herättää surua tuo sinun elämäsi ja asenteesi. Ei Hesari. 

Eri