Yle sitten teki verorahoilla pari feikkiprofiilia Tinderiin nöyryyttääkseen miehiä tekoälyllä luoduilla naisilla
https://yle.fi/a/74-20156735?origin=rss
Yle-verosta ei voi irtisanoutua, mutta Tinderin voi onneksi poistaa. Käsittämätöntä...
Kommentit (1272)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mielisairas vihaideologi. Kyse oli kahdesta tasavertaisesta hakijasta joista intersektionaalisen ajattelun mukaan kuuluu valita nainen. Kiistätkö tämän? Eikö intersektionaalinen uhrikehä tarkoita juuri tätä? Miestä tulee syrjiä tällaisessa tilanteessa.
Arvosi, aatteesi ja ajatusmaailmasi ovat kieroutuneet.
Et ole pyynnöistä huolimatta onnistunut selittämään mistä tiedät miksi se parempi ehdokas valittiin muka väärin perustein, etkä myöskään onnistunut perustelemaan miksi juuri sinun olisi pitänyt saada se työ. Et myöskään osaa selittää miksi olet yhä työtön katkero asiasta vuosikymmenien jälkeen.
Et saanut työpaikkaa koska olet v tun sairas päästäsi. Ymmärrätkö? Kukaan ei halua sellaista miestä minnekään joka näyttää, käyttäytyy ja puhuu kuin hän olisi mur haamassa ja ra i s kaamassa se
Et säkään varmaan kovin terve oo päästäs ku väität täällä anonyymilla foorumilla tuntemattomia ihmisiä raiskaajiks ja murhaajiks. Mietipä vähän mitä kirjottelet tänne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhteen työpaikkaan julkiselle sektorille haki saman koulun käyny nainen samal työkokemuksel ja se valittiin. Valtiol on tasa-arvo-ohjelmat et pitää olla yhtä paljon naisia ja miehiä"
Oho, yhteen työpaikkaan?!
Mistä sä btw tiedät molempien työkokemuksen, koulutukset, käydyt kurssit ja arvosanat niin tarkasti, että voisit tehdä oletuksen?
haha varmaan koska se nainen oli mun opiskelukaveri
Joten tiedät hänen työkokemuksenkin ja myös syyn miksi juuri hänet valittiin?
Minä taas uskon tietäväni että sinä puhut täyttä paskaa ja koko naista, työpaikkaa, koulua tai tilannetta ei ollut edes olemassa. Niin epäuskottavasti kerrottu.
Sille mä en voi mitään mut näin se on menny. Ei mun tarvi keksiä tarino
Kärsit luultavasti skitsofreniasta. Työnhakuprosessit eivät ole sillä tavalla avoimia että sinulle kerrotaan tai että sinulle edes kuuluu kuka muu hakee samaa työpaikkaa ja miksi heidät valitaan. Kuuletko ääniä päässäsi? Skitsofrenian yksi oire on vainoharhaisuus ja kuvitelma että osaa lukea muiden ajatuksia, ja ne ovat mukamas aina juonimassa skitsoa vastaan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet mielisairas vihaideologi. Kyse oli kahdesta tasavertaisesta hakijasta joista intersektionaalisen ajattelun mukaan kuuluu valita nainen. Kiistätkö tämän? Eikö intersektionaalinen uhrikehä tarkoita juuri tätä? Miestä tulee syrjiä tällaisessa tilanteessa.
Et ole pyynnöistä huolimatta onnistunut selittämään mistä tiedät miksi se parempi ehdokas valittiin muka väärin perustein, etkä myöskään onnistunut perustelemaan miksi juuri sinun olisi pitänyt saada se työ. Et myöskään osaa selittää miksi olet yhä työtön katkero asiasta vuosikymmenien jälkeen.
Et saanut työpaikkaa koska olet v tun sairas päästäsi. Ymmärrätkö? Kukaan ei halua sellaista miestä minnekään joka näyttää, käyttäytyy ja puhu
Äläs nyt. Tokihan hän saa kylvää harhaista vihaansa loputtomasti ovathan kaikki miehet kautta historian syrjineet kaikkia naisia. Hän kokee olevansa oikeutettu pyhään vihaansa ja ristiretkeensä.
Feminismi on syvintä mahdollista hulluutta.
Vierailija kirjoitti:
No mut saatiin palstamammoille par ifaktaa myös. Suora lainaus:
Nuorista naisista kilpaillaan laajalla ikähaarukalla. Heistä ovat kiinnostuneet paitsi saman ikäiset miehet, myös vanhemmat miehet. Nuoriin naisiin kohdistuu paljon kovempi paine.
Tammisalon mukaan tilanne muuttuu siinä vaiheessa, kun naiset lähestyvät 40 vuotta. Harvempi mies on kiinnostunut keski-ikäisistä naisista, ja tykkäysten määrä tasaantuu sukupuolten välillä.
Ei pidä paikkaansa ainakaan omalla kohdallani. Vain kauneus merkitsee, jos olet ruma nuori tai kaunis +40 saat takuulla enemmän tykkäyksiä kuin se nuori. Miksi te kuvittelette, että se ikä olisi jotenkin ratkaiseva tekijä. Vain ulkokuori merkitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et säkään varmaan kovin terve oo päästäs ku väität täällä anonyymilla foorumilla tuntemattomia ihmisiä raiskaajiks ja murhaajiks. Mietipä vähän mitä kirjottelet tänne.
Jos joku sanoo että hänellä on oikeus toisen kehoon ilman suostumusta niin koen oikeudekseni kutsua häntä surutta ruiskariksi. Jos joku uhkailee tapp a vansa koska olen eri mieltä, voin kutsua häntä potentiaaliseksi murhaajaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yhteen työpaikkaan julkiselle sektorille haki saman koulun käyny nainen samal työkokemuksel ja se valittiin. Valtiol on tasa-arvo-ohjelmat et pitää olla yhtä paljon naisia ja miehiä"
Oho, yhteen työpaikkaan?!
Mistä sä btw tiedät molempien työkokemuksen, koulutukset, käydyt kurssit ja arvosanat niin tarkasti, että voisit tehdä oletuksen?
haha varmaan koska se nainen oli mun opiskelukaveri
Joten tiedät hänen työkokemuksenkin ja myös syyn miksi juuri hänet valittiin?
Minä taas uskon tietäväni että sinä puhut täyttä paskaa ja koko naista, työpaikkaa, koulua tai tilannetta ei ollut edes olemassa. Niin epäuskottavasti kerrottu.
Sille mä en voi mitää
Hei skitsofreenittelija, mulle tuli ihan sähköposti kuka siihen kaupungin virkaan valittiin ja tunsin sen henkilön.
Valkeakosken murharaiskaaja lurkkasi myös AV:lla levittämässä naisvihaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku sanoo että hänellä on oikeus toisen kehoon ilman suostumusta niin koen oikeudekseni kutsua häntä surutta ruiskariksi. Jos joku uhkailee tapp a vansa koska olen eri mieltä, voin k
Mä en oo vaan koskaan sanonu noin, niin otapa ne lääkkeet siihen sun skitsofreniaas.
Vierailija kirjoitti:
Hei skitsofreenittelija, mulle tuli ihan sähköposti kuka siihen kaupungin virkaan valittiin ja tunsin sen henkilön.
Mutta et perustelua miksi. Olet mielisairas.
Vierailija kirjoitti:
Valkeakosken murharaiskaaja lurkkasi myös AV:lla levittämässä naisvihaa.
Kiitos tiedosta.
Kolme kertaa tämä nausvihaaja mies on täällä jo uhannut joukkosurmalla. Ilmoitettu poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopetapa se mielisairattelu.
Ei sitä rekrytointia voi perustella muuten ku tasa-arvo-ohjelmalla. Nepalkkas naisen koska ne tavottelee et työntekijöiden sulupuolijakauma ois tasasempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sitä rekrytointia voi perustella muuten ku tasa-arvo-ohjelmalla. Nepalkkas naisen koska ne tavottelee et työntekijöiden sulupuolijakauma ois tasasempi.
Sinä olit vaan paskempi hakija. Niele se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä olit vaan paskempi hakija. Niele se.
Ei oo mahdollista ku tiedän meidän cv:t.
Jotta nainen voisi saada työpaikan muka sukupuolikiintiön avulla, tulee huonattavasti suurempi määrä miehiä olla työllistynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan syystäkin pedofilia on laitonta ja se koskee kumpaakin sukupuolta tekijänä, oli uhri mitä sukupuolta tahansa. Siitä huolimatta että lähes 100% siihen syyllistyy nimenomaan mies, oli uhrit tyttöjä tai poikia. Mutta hyvä että on yleisesti kiellettyä."
Kävikö mielessäsi kysyä, tulevatko kaikki nuo tapaukset ilmi? Missä ahdistelija ei olekaan mies? Minulla on epäilykseni.
Ei varmasti tulekaan, kuten ei tule suurinosa niistä miesten tekemistä rikoksistakaan, ja niistäkään ei tule automaattisesti tuomiota. Tutkittu tieto on silti validi, mikään tilastovirhe ei muuta tuloksia niin radikaalisti että tilanne olisi edes 50/50.
Onpa kiva että tämäkin on alistettu kilpailuksi. "Kumpi tekee enemmän". Sairasta ajattelua. Juuri tuosta syystä tämä ongelma ei tule ikinä ratkeamaan. Kaltaistesi, empatiakyvyttömien idioottien takia, jotka tulipalon nähdessään ensimmäiseksi heittävät siihen lisää bensaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Ihan syystäkin pedofilia on laitonta ja se koskee kumpaakin sukupuolta tekijänä, oli uhri mitä sukupuolta tahansa. Siitä huolimatta että lähes 100% siihen syyllistyy nimenomaan mies, oli uhrit tyttöjä tai poikia. Mutta hyvä että on yleisesti kiellettyä."
Kävikö mielessäsi kysyä, tulevatko kaikki nuo tapaukset ilmi? Missä ahdistelija ei olekaan mies? Minulla on epäilykseni.
Ei tietenkään tule kaikki tapaukset ilmi. Kaikki sen tietää. Oli tekijänä mies tai nainen. Mutta kyllähän ne ilmi tulleet jotain osviittaa antaa.
Mutta tässä ei ole kyse kilpailusta. Jokainen tapaus on inhimmillinen tragedia ja jokainen tapaus pitäisi jäädä tapahtumatta. Useinmiten tekijän taustassa on kyse myös hyväksikäytöstä, eli se jatkuu, kunnes se kierre katkaistaan.
Eri
Ei ole kilpailu. Tiedän. Luepa kuitenkin pari pykälää aiempi viesti. Siitä on jo tehty kilpailu siitä, kuka tekee enemmän. Silloin voidaan perustella se, että tietyt tapaukset jätetään tutkimatta ja selvittämättä, koska on niin epätodennäköistä. Eikä ongelma ikinä ratkea. Koska vain osa siitä ongelmasta aina päätetään olevan tärkeämpi kuin toinen. Naisten erityisesti luulisi tämän tietävän. Tiedän miten moni asia on tehty miesten ehdoilla. Se ei ole oikein. Tiedän myös monia asioita, jotka on tehty naisten ehdoilla. Suurin osa ihan syystäkin, jotta naisten oikeudet toteutuisivat. Siinä vaan on jo menty liian pitkälle. Ainakin joillain tavoin. Positiivinen syrjiminen on edelleen syrjimistä. Vaikka miten sen perustelisi. Ei rikkeen vakavuuden perusteena ole oikeutta käyttää sukupuolta. Tekijän tai uhrin. Eikä se, että esimerkiksi asetetaan kiintiöitä siihen, kuinka monta naista ja miestä missäkin pitää olla, ratkaise yhtään mitään. Se on laastari - syöpäkasvaimessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmasti tulekaan, kuten ei tule suurinosa niistä miesten tekemistä rikoksistakaan, ja niistäkään ei tule automaattisesti tuomiota. Tutkittu tieto on silti validi, mikään tilastovirhe ei muuta tuloksia niin radikaalisti että tilanne olisi edes 50/50.
Onpa kiva että tämäkin on alistettu kilpailuksi. "Kumpi tekee enemmän". Sairasta ajattelua. Juuri tuosta syystä tämä ongelma ei tule ikinä ratkeamaan. Kaltaistesi, empa
Puhutko minulle vai tuolle joka puolustelee miesten pedofiliaa koska naisetkin?
Minä sanoin että on oikein että pedofilia on rikos, tekijän tai uhrin sukupuolesta riippumatta. Hän ei sanonut muuta kuin että naisia pitäisi rangasta jotenkin enemmän, vaikka he ei syyllisty sellaisiin rikoksiin yhtä usein kuin miehet.
Vierailija kirjoitti:
Wait wait wait. Onko tuo naisten pedofiliasta muka huolestunut se sama joka tällä palstalla aina kertoo että häntä on lapsena hyväksikäytetty naisten toimesta, mutta sitten tarkentaa että tapaus oli hänen sukulaisnaisensa jotka ovat sukujuhlissa kyselleet onko hänellä jo tyttöystävää? Asiatonta, kyllä. Tuota on kyselty niin pojilta kuin tytöiltä ikäänkuin small talkkina iät ja ajat, mutta nykyään ihmiset ovat jo tajunneet että lapselta tuollaisten kysely (mukaanlukien oletus seksuaalisesta suuntauksesta) ja ihastumis/seurustelujutuilla nännättely ei ole edes hauskaa vaan aiheuttaa lapselle hämmennystä, kiusaantuneisuutta ja jopa pelkoa/ahdistusta. Mutta että kyseessä olisi rikos ja lapsen hyväksikäyttö? No ei ole.
Emme ole sama henkilö. En edes tiennyt tuota. En ole ollut palstalla niin kauaa.
Sille mä en voi mitään mut näin se on menny. Ei mun tarvi keksiä tarinoita internettiin ku tosielämä on jo tarpeeks hurjaa.