Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieskaverin yksipuolinen ruokavalio ja nirsoilu,alkaa ärsyttää

Vierailija
21.04.2025 |

Joka hiton päivä pakastepizzaa,sipsejä ja limsaa. 

Tekemääni jauhelihakastiketta söi hukutettuaan sen ketsuppiin eikä koskenut perunoihin, vaan söi kastikkeen paljaaltaan.

Aamulla mies juo pelkän kahvin.

Ja päivällä taas pizza uuniin.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna syödä, pääsette molemmat paljon helpommalla, jos tyyppi muuten on ok.  Hanki itsellesi vain omat ruokasi.  Toista ei voi muuttaa, itseään voi kehittää.

Vierailija
22/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pizzassa on monia terveellisiä aineksia: tomaatti, ananas, herkkusieni, naudanliha, sipuli, valkosipuli, jne. 

Ja varsinkin pakastepitsassa joita ap:n mies aloituksen perusteella ahmii. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli mies ruokkii itse itsensä. Mikä ongelma tässä on?

Se, ettei noin nolon "miehen" kanssa kehtaa mennä minnekään. Nirsoilu rajoittaa toisen osapuolen elämää, kun ulkona ei voi käydä syömässä ja kyläpaikassa saa hävetä silmät päästään. 

Ongelma on siis naisessa. Jos mies ei kelpaa niin lähde kävelemään.

Vierailija
24/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on nuorempien sukupolvien suuren massan ruokavalio, mitä sitä ihmettelemään. 

Vierailija
25/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna syödä, pääsette molemmat paljon helpommalla, jos tyyppi muuten on ok.  Hanki itsellesi vain omat ruokasi.  Toista ei voi muuttaa, itseään voi kehittää.

Itseään voi kunnioittaa, ja etsiä parempaa seuraa. 

Vierailija
26/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää, minkälaista tämmösen kanssa olis käydä ulkona syömässä, puhumattakaan matkustamisesta.

Vierailija
27/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuohan on nuorempien sukupolvien suuren massan ruokavalio, mitä sitä ihmettelemään. 

Ehkä jossain landella on?

Vierailija
28/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää, minkälaista tämmösen kanssa olis käydä ulkona syömässä, puhumattakaan matkustamisesta.

Mieti itse millainen nainen valittaa miehen ruokailutottumuksista ja on silti hänen kanssaan. Jos elämäntyyli ei sovi yhteen, niin miksi jatkaa?

Vierailija
29/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmöiset matkusta tai käy ulkona syömässä. Parasta elämässä on videopelit ja kotona röhkiminen. 

Vierailija
30/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukin saa syödä mitä haluaa. Jätä se mies. Sen miehen on parempi olla ilman sua.

Vierailija
31/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä "aarre" on edes päätynyt mieskaveriksi? 

En kuulea alkanut eka treffeillä kysellä ruokavaliosta! Ap

Nyt kun tiedät ja asia noin paljon häiritsee, miksi edelleen katselet miesvauvaa?

Munan takia ei kannata ja sen sinä varmasti tiedät.

Vierailija
32/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Byäää byäääää yhyy. Naisvauva kantelee.

Vierailija
33/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja miten tämä "aarre" on edes päätynyt mieskaveriksi? 

En kuulea alkanut eka treffeillä kysellä ruokavaliosta! Ap

Nyt kun tiedät ja asia noin paljon häiritsee, miksi edelleen katselet miesvauvaa?

Munan takia ei kannata ja sen sinä varmasti tiedät.

Tommosella ruokavaliolla muna ei kauaa pystyssä pysy :D Sitä suuremmalla syyllä: etsi parempaa seuraa.

Vierailija
34/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämmöiset matkusta tai käy ulkona syömässä. Parasta elämässä on videopelit ja kotona röhkiminen. 

Niinhän nuo asiat ovat parasta ainakin mulle eikä mua matkustelu ja ulkona syöminen kiinnosta.

Kukin elää siten miten on onnellisin. Minä pelailen, katon leffoja ja muutenkin olen kotona silloin kun en töissä ole ja onnellisempi en voisi olla.

Vierailija
35/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Aamulla mies juo pelkän kahvin"

Mikä tässäkin on vikana? Sen seitsemän sortin aamupala katettuna? 

Vierailija
36/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep no dumppaa se mieskaveri. Problem solved.

Vierailija
37/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinhän nuo asiat ovat parasta ainakin mulle eikä mua matkustelu ja ulkona syöminen kiinnosta.

Kukin elää siten miten on onnellisin. Minä pelailen, katon leffoja ja muutenkin olen kotona silloin kun en töissä ole ja onnellisempi en voisi olla.

Jos se tekee sinut onnelliseksi niin mikäs siinä, mutta älä kuitenkaan itke jos et löydä muuta kuin kaltaisesi ryhävalaan kumppaniksi. Tietysti voithan sinä olla onnellinen ilman kumppaniakin.

Vierailija
38/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä näkyy ihmisten erilaisuus. Joku haluaa olla kotona ja vaikka pelata niitä videopelejä. Toinen haluaa matkustaa ja harrastaa poissa kotoa. Ei kumpikaan ole väärä tapa. Ehkä heistä voi tulla hyväkin pari mikäli antavat toisilleen tilaa olla oma itsensä. Jos tämä ei onnistu, niin on parempi olla vain ystäviä.

Vierailija
39/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksaisi olla nirson ihmisen kanssa edes kaveri.

AP:lla on laatukriteerit olleet kohdillaan, kun alkanut seurustella.

Vierailija
40/45 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taisi olla trolli. Hävisi kuin pieru Porvooseen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan neljä