Miten ratkaista tämä umpisolmu parisuhteessa?
Suhteen eka vuosi oli seksiä aika paljon ja avovaimo ei koskaan kieltäytynyt seksistä. Nyt kulunut vuosi ollut lähes pelkkää kieltäytymistä hänen osalta. Keskustelu aiheesta hyvin vaikeaa. Hän on tehnyt selväksi että käyttää seksiä vallankäytön välineenä ja myös ettei pidä siitä millaista se on.
Mulla on kokemusta useammasta naisesta jotka olen saanut tyydytetyksi. Naiset ovat olleet saatavilla aivan milloin vain ja yksi jopa jätti lapset keskenään ja halusi ajaa luokseni panemaan 60 km päähän vaikka edellisestä kerrasta oli vasta yksi päivä.
Kun yritän tehdä pitkää esileikkiä avovaimoni kanssa, niin hän ei enää heittäydy rennoksi tuolla sängyssä. On vaan jäykkänä ja säikkynä, eikä ollenkaan heittäydy nauttimisen tunnelmaan. Mitenkään en voi edistää hänen nautintoa tuossa tilanteessa. Yritän sitten yhdynnän kautta löytää sitä fiilistä joka on satunnaisesti löytynytkin, mutta nuo tilanteet eivät ole minullekaan enää rentoja kun tapahtuma saatetaan jopa keskeyttää ennenaikaisesti.
Kommentit (44)
"Hän on tehnyt selväksi että käyttää seksiä vallankäytön välineenä"? Siis onko hän oikeasti sanonut noin, vai itsekö päättelit? Todella outoa.
Muuten yhdyn muihin kommentteihin täällä ja sanon että teidän ei kannattaisi enää yrittää seksiä, sillä se on selvästi naiselle hyvin epämiellyttävää.
Kerro nyt vielä ap, että valistat avovaimoasi siitä miten ne muut naiset on kyllä tykänneet seksistä sun kanssa?
Ap, millaista seksiä sinun naisesi sitten haluaa?
Oletko edes kysynyt?
Miksi sinä ap haluat seksiä naisen kanssa, joka ei halua seksiä sinun kanssasi? Lopeta se heti.
Älä edes koske tähän naiseen vähään aikaan ja katso mitä tapahtuu. Ottaako hän itse asian puheeksi, vai jatkuuko suhteenne kämppissuhteena ilman seksiä. Jos niin käy, voit sitten vetää omat johtopäätökset ja lähteä.
🇺🇦🇮🇱