Miten ratkaista tämä umpisolmu parisuhteessa?
Suhteen eka vuosi oli seksiä aika paljon ja avovaimo ei koskaan kieltäytynyt seksistä. Nyt kulunut vuosi ollut lähes pelkkää kieltäytymistä hänen osalta. Keskustelu aiheesta hyvin vaikeaa. Hän on tehnyt selväksi että käyttää seksiä vallankäytön välineenä ja myös ettei pidä siitä millaista se on.
Mulla on kokemusta useammasta naisesta jotka olen saanut tyydytetyksi. Naiset ovat olleet saatavilla aivan milloin vain ja yksi jopa jätti lapset keskenään ja halusi ajaa luokseni panemaan 60 km päähän vaikka edellisestä kerrasta oli vasta yksi päivä.
Kun yritän tehdä pitkää esileikkiä avovaimoni kanssa, niin hän ei enää heittäydy rennoksi tuolla sängyssä. On vaan jäykkänä ja säikkynä, eikä ollenkaan heittäydy nauttimisen tunnelmaan. Mitenkään en voi edistää hänen nautintoa tuossa tilanteessa. Yritän sitten yhdynnän kautta löytää sitä fiilistä joka on satunnaisesti löytynytkin, mutta nuo tilanteet eivät ole minullekaan enää rentoja kun tapahtuma saatetaan jopa keskeyttää ennenaikaisesti.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Särähti pahasti tuo, että pidit hyvänä asiana, että joku entinen hoitosi on jättänyt lapsensa kotiin päästäkseen panemaan kanssasi.
Pidät sitä hienona juttuna ja merkkinä taidoistasi. Minulle se kertoo vain ja ainoastaan wt-meiningistä.
Minustakin kuulosti, että joku epätoivoinen nainen hakenut miestä itselleen. Ehkä ollut juuri ovulaatio ja nähnyt tilaisuuden saada mies nalkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Särähti pahasti tuo, että pidit hyvänä asiana, että joku entinen hoitosi on jättänyt lapsensa kotiin päästäkseen panemaan kanssasi.
Pidät sitä hienona juttuna ja merkkinä taidoistasi. Minulle se kertoo vain ja ainoastaan wt-meiningistä.
En pitänyt sitä mitenkään hyvänä asiana. Ainoastaan merkkinä siitä kuinka hän taisi todella nauttia tapahtumista kun oli noin kova kiire saada lisää.
Yhh... Tuli niin voimakas flashback entisestä suhteesta että melkein oksensin.
Valitat siitä, että nainen vain makaa jäykkänä kun sinä teet hänelle "temppuja" ja lopulta suoritat yhdynnän vaikka näet itsekin että toinen ei ole siinä lainkaan mukana. Tiedätkö, mitä sanaa tuosta käytetään?
Entisessä suhteessa exäni teki samaa. Monesti vain makasin paikallani kun hän väkisin räpläsi menemään ja sitten jatkoi yhdyntään. Tuijotin häntä tonnin seteli -ilmeellä samalla kun hän käytti kehoani r*nkkualustana ja vinkui sitten jälkeenpäin että häntä ärsyttää se, että en edes esitä nauttivani. Kun erosimme, häntä loukkasi suuresti se, että sanoin seksielämämme olevan huonoa. Hänen mielestään minun olisi pitänyt vain esittää nautintoa eikä pilata hänen fiilistään.
Suhteen alussa seksi oli vielä hyvää kun olin itsekin siinä mukana. Fiiliksen tuhosi nimenomaan se kun hän alkoi olemaan piittaamatta siitä halusinko minä sitä vaiko en ja vain tyydytti itsensä minuun riippumatta siitä miltä se minusta tuntui. Siitä tuli vastenmielisyyden kierre ja oli ihan mahdoton tuntea halua ihmistä kohtaan joka oikeasti kykeni panemaan täysin paikallaan makaavaa, halutonta partneria.
Vaimollesi on tapahtunut jotain negatiivista, mikä vaikuttaa seksielämäänne, mahdollisesti jopa fyysistä tai seksuaalista hyväksikäyttöä. Menkkakivut voivat johtua erilaisista asioista, vaikkapa endometrioosista tms. ja kivut nyt yleensäkin vaikuttavat yhdyntähalukkuuteen.
Tarkoitin tempuilla hänen aitoa ja jatkuvaa huomioimista. Teen kotitöitä, vien illallisille. Tarjoan autokyytejä. Kuuntelen ja kysyn kuulumisia.
Turhautuneisuuttani avasin koko keskustelun. Lopputulos nyt oli arvattavissa. Teissä kirjoittajissa asuva miesviha on ihan omissa sfääreissä. Keskustelkaa älkääkä panetelko. Projisoitte jotain omia juttujanne.
Tuo särähti aloituskessa heti ensimmäisenä:
Naiset ovat olleet saatavilla aivan milloin vain j
Missä naisen omat halut on?? Missä vaiheessa olet kuunnellut niitä vai kuvitteletko tosiaan, että naisen pitää olla aina valmis seksiin kun SINÄ haluat. Varsinainen itsekäs pöljä.
Vierailija kirjoitti:
Missä naisen omat halut on?? Missä vaiheessa olet kuunnellut niitä vai kuvitteletko tosiaan, että naisen pitää olla aina valmis seksiin kun SINÄ haluat. Varsinainen itsekäs pöljä.
Olet kyllä varsinainen apukoululainen. Mun pointti oli kertoa että mulle on naiset sanoin ja teoin tehneet selväksi että kokevat mun olevan hyvä sängyssä. Ja silti koko ketju täyttyy kommenteista joiden mukaan olisin osaamaton. Mutta siksi sen kirjoitin.
Vierailija kirjoitti:
Samaa mietin. Todella vastenmielistä.
Vastenmielistä on myös se, että ap olettaa naisten olevan aina saatavilla. Ihan kuin naisella ei olisi oikeutta joskus kieltäytyä. Ei tarvitse ihmetellä mistä ap:n avovaimon haluttomuus johtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En pitänyt sitä mitenkään hyvänä asiana. Ainoastaan merkkinä siitä kuinka hän taisi todella nauttia tapahtumista kun oli noin kova kiire saada lisää.
Tai sitten yritti epätoivoisesti saada elättäjän itselleen ja lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Vaimollesi on tapahtunut jotain negatiivista, mikä vaikuttaa seksielämäänne, mahdollisesti jopa fyysistä tai seksuaalista hyväksikäyttöä. Menkkakivut voivat johtua erilaisista asioista, vaikkapa endometrioosista tms. ja kivut nyt yleensäkin vaikuttavat yhdyntähalukkuuteen.
Eiköhän tässä ole tapahtunut ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kyllä varsinainen apukoululainen. Mun pointti oli kertoa että mulle on naiset sanoin ja teoin tehneet selväksi että kokevat mun olevan hyvä sängyssä. Ja silti koko ketju täyttyy kommenteista joiden mukaan olisin osaamaton. Mutta siksi sen kirjoitin.
Sä olet kuvottava rais kaaja. Sitten tyhmänä ihmettelet, että miksi avovaimosi ei enää halua seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitin tempuilla hänen aitoa ja jatkuvaa huomioimista. Teen kotitöitä, vien illallisille. Tarjoan autokyytejä. Kuuntelen ja kysyn kuulumisia.
Turhautuneisuuttani avasin koko keskustelun. Lopputulos nyt oli arvattavissa. Teissä kirjoittajissa asuva miesviha on ihan omissa sfääreissä. Keskustelkaa älkääkä panetelko. Projisoitte jotain omia juttujanne.
Huomioiminen ei ole aitoa, jos itsekin kutsut sitä "tempuksi"... Luettelemasi asiat ovat ihan normaaleja aikuisuuteen tai parisuhteeseen kuuluvia asioita, eivät mitään erityistä huomiointia. Kotitöiden teko - jotain jota aikuinen joutuu tekemään joka päivä jotta pysyisi elossa. Ei liity mitenkään partneriin. Kuuntelu ja kysyminen miten menee - ihmissuhteen perusta, joka kuuluu ihan jokaiseen ihmissuhteeseen sen luonteesta riippumatta. Ei olisi minkäänlaista ihmissuhdetta jos toista ei kuuntele eikä hänen tekemisensä kiinnosta!
Mutta sinä selkeästi pidät näitä ihan perusasioita jonakin "temppuina" joita teet "extrana", ja jotka velvoittaisivat puolison antamaan sinulle seksiä korvauksena näistä tempuista. Hänen pitäisi sietää selkeästi epämieluisaa ja kivuliasta seksiä, koska teet oman aikuisen osuutesi kotitöistä?!
Voi luoja...
Vierailija kirjoitti:
En ole miesvihaaja. En projisoi mitään omia juttuja. Luin ihan vain sun aloituksen ja se sai mussa aikaan etovan tunteen. Olet seksuaalinen hyväksikäyttäjä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sillä ole väliä mitä joku muu tai jotkut muut naiset sanovat. On ihan mahdollista että he ovat pitäneet siitä seksistä! Sillä ole MITÄÄN TEKEMISTÄ sen kanssa pitääkö nykyinen avovaimo seksistä kanssasi. Ei mitään.
Sanoit itsekin että hän on kertonut ettei pidä siitä, kerrot kuinka hän pelkää esileikkiä kanssasi (eli se on kivuliasta), ja yhdyntä pitää lopettaa monesti kesken koska se on HÄNELLE niin epämukavaa. Hän ei pidä seksistä kanssasi, se on selvää.
Miksi et kuuntele avovaimoa? Hän on ERI IHMINEN kuin ne sun aiemmat naiset, hänellä on oikeus olla pitämättä eri asioista kuin he.
Jos nainen käyttää seksiä vallan välineenä, nii lähe menee. Ihan oikeasti se on yks väkivallan muoto, kota ihmiset jostain syystä normalisoi. Veikkaan itse näin naisena, että sun naiselle on käynyt jotain ikävää(väkivaltaista), mielenterveys ongelma puhjennut tai sitten sillä on salasuhde. Anyway, jos ei asiat puhumalla selviä, nii eipä ne jäämällä tohon suhteeseen muutu miksikään. Pahenee vaa.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen käyttää seksiä vallan välineenä, nii lähe menee. Ihan oikeasti se on yks väkivallan muoto, kota ihmiset jostain syystä normalisoi. Veikkaan itse näin naisena, että sun naiselle on käynyt jotain ikävää(väkivaltaista), mielenterveys ongelma puhjennut tai sitten sillä on salasuhde. Anyway, jos ei asiat puhumalla selviä, nii eipä ne jäämällä tohon suhteeseen muutu miksikään. Pahenee vaa.
Ap:n avovaimolle on käynyt ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai apukoululainen, Itse näytät olevan kun et saa naisia haluamaan seksiä parisuhteessa, saati pidettyä naisia tyytyväisenä. Kuvittet olevasi hyvä seksissä ja sitten kehtaat vielä sanoa, että naisen pitää olla aina saatavilla, kuten joku lestadiolainen. Naisen omista haluista piittaamatta etkä edes ole pystynyt pystynyt selvittämään mitä naisesi haluaisi. Siinä varsinkainen apukoululainen ja pöljä. Olen itse ollut miehenä kymmeniä vuosia parisuhteessa ja saanut pidettyä naiseni halukkaana ihan yksinkertaisesti kuuntelemalla ja toteuttamalla hänen toiveitaan ja halujaan. Meissä se ero, että minäkin olen erittäin hyvä ja osaava tyydyttämään - vaimoni. Sinä et edes tiedä mitä avokkisi haluaa tai miksei nauti seksistä.