Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisiko jo aika asettaa käyttömaksut moottoripyörille ja veneille?

Vierailija
21.04.2025 |

Verotetaanhan kaikkea muutakin liikennettä jo.

Kommentit (193)

Vierailija
141/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vasemmistolainen kateus putkahtaa esiin eri tavoin.

Tuskin muissa maissa näin helvetin kovana kateellisuutena.

alkaa jäämään jo entinen neuvostoliiton touhuki toiseks.

Vierailija
142/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olisi erillinen hengitysmaksu ? Verotuksen ihmemaassa, Riikka ja Petteri tykkäävät nostaa veroja nyt.

ÄLÄ puhu paskaa kyllä nämä  vero- ehdotukset tulevat teiltä vihervassuilta.

Älä yleistä, kun et selvästikään tiedä asioista. Kokoomuslaisena olen sitä mieltä, että jostain valtion on verotulot saatava. Varsinkin nyt kun Petteri pudotti meidän yhteisöveroa, minunkin firma maksaa jatkossa vähemmän veroja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

111: Sulla taitaa olla pääsiäisputki päällä? Pitäisikö laittaa korkki kiinni? Ai niin, ei koske sinua kun ei tarvitse mennä huomenna töihin. 

Ahdistaako jo huominen paska duuni?    toivottavasti tulee vittumainen työviikko.

mä huollan venettä aamulla.

Eikö sellainen homma kannata teettää. En ainakaan itse viitsi oman veneeni alla ryömiä. Halpaa se ei tosin ole, joten ehkä siitä syystä.

Vierailija
144/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

111: Sulla taitaa olla pääsiäisputki päällä? Pitäisikö laittaa korkki kiinni? Ai niin, ei koske sinua kun ei tarvitse mennä huomenna töihin. 

Ahdistaako jo huominen paska duuni?    toivottavasti tulee vittumainen työviikko.

mä huollan venettä aamulla.

Eikö sellainen homma kannata teettää. En ainakaan itse viitsi oman veneeni alla ryömiä. Halpaa se ei tosin ole, joten ehkä siitä syystä.

En tiedä kannattavuudesta mut huollan perämoottorin itse ja missään veneen alla en ryömi.

Vierailija
145/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan verotetan kaikkea liikennettä jo. Miten polkupyöräilyä verotetaan? Mistä pyörätiet kustannetaan?

Voisiko joku kertoa enemmän kaikista veneilyn ilmaisista eduista? Saunat ja polttopuut? Tarvitaanko kuitti veneestä vai pääseekö ilmaiseksi saadulla veneellä mukaan nauttimaan eduista? 

Pyöräilijä sentään kulkee omalla lihasvoimalla toisin kuin veneilijä. Veneily on usein pelkkää tissuttelua ja paikallaanoloa. Mun puolesta ilmaiset klapit voisi tarjota vaikkapa melojille. Ei ole juopoista moiseen, kun pitäisi ihan oikeasti osata suunnistaa kartan ja kompassin avulla. 

Ymmarrän että toi sun rahattomuus aiheuttaa itkupotku raivareita mut anna meidän veneillä kellä siihen varaa .700e maksoin  kun veneen tankki tankattiin täyteen plus huolto osat päälle.

Itkupotkuraivari on yhdyssana. Pisteen jälkeen tulee väli ei ennen sitä. Pilkkujakin tarttis. Olisit jättänyt tankin vähän vajaaksi, niin olisi riittänyt rahaa työväenopiston suomen kielen kurssille.

Vierailija
146/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei suinkaan verotetan kaikkea liikennettä jo. Miten polkupyöräilyä verotetaan? Mistä pyörätiet kustannetaan?

Voisiko joku kertoa enemmän kaikista veneilyn ilmaisista eduista? Saunat ja polttopuut? Tarvitaanko kuitti veneestä vai pääseekö ilmaiseksi saadulla veneellä mukaan nauttimaan eduista? 

Pyöräilijä sentään kulkee omalla lihasvoimalla toisin kuin veneilijä. Veneily on usein pelkkää tissuttelua ja paikallaanoloa. Mun puolesta ilmaiset klapit voisi tarjota vaikkapa melojille. Ei ole juopoista moiseen, kun pitäisi ihan oikeasti osata suunnistaa kartan ja kompassin avulla. 

Ymmarrän että toi sun rahattomuus aiheuttaa itkupotku raivareita mut anna meidän veneillä kellä siihen varaa .700e maksoin  kun veneen tankki tankattiin täy

MUT sä kirjoitit suomenkiilen.onko äikän ope kusipää yhdyssana miten pilkunviilaaja mulkku.

Vierailija
147/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa myös maksut polkupyöräilijöille ja kävelijöille kun nythän ne on vapaa matkustajia jotka käyttää teitä mitkä on maksettu autoilijoilta kerätyillä rahoilla

Vierailija
148/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisi laittaa myös maksut polkupyöräilijöille ja kävelijöille kun nythän ne on vapaa matkustajia jotka käyttää teitä mitkä on maksettu autoilijoilta kerätyillä rahoilla

kyllä!!! ja vedenpinta ei kulu niikuin asfaltti.kaikkeen vaa helvetin kova vero.

Vierailija
149/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi oikeastaan muille kuin hallitsevaan luokkaan kuuluville pitäisi tarjota sen enempää elintasoa kuin kasarmiasuminen ja soppatykistä ruoka? Säästyy aikaa, kun ei tarvitse huolehtia kodista, joten voi tehdä töitä enemmän.

Vierailija
150/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi oikeastaan muille kuin hallitsevaan luokkaan kuuluville pitäisi tarjota sen enempää elintasoa kuin kasarmiasuminen ja soppatykistä ruoka? Säästyy aikaa, kun ei tarvitse huolehtia kodista, joten voi tehdä töitä enemmän.

Kyllä tiedämme että teillä vassuilla on kusta päässä vaikka et sitä mainostaisikaan.

Vierailija
151/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan kenkäveroa 

Vierailija
152/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdotan kenkäveroa 

NIISSÄ  on alv. 

Vierailija
153/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea!

Lisäksi ehdotan kissaveroa. 

Paljonko/katti? 

Vierailija
154/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä idea!

Lisäksi ehdotan kissaveroa. 

Paljonko/katti? 

Myös pieru vero pierettää krapulassa jatkuvasti  .mitähä muita veroja vois viel keksiä hmm?

Vierailija
155/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ke pääsee jo veneilemään kun huolto valmis.  ja viikko lomaa.

Vierailija
156/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

soutuvene ...

Vierailija
157/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä veroni maksan.

Vierailija
158/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minä veroni maksan.

Hyvä!!!  niin veneilijäkin

Vierailija
159/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän jälkeen rekisteröin veneeni Viroon. Virolaiset eivät kannata raivoryöstöverotusta ja moni veneilijä käyttää jo nyt virolaisten palveluita

Vierailija
160/193 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmarrän että toi sun rahattomuus aiheuttaa itkupotku raivareita mut anna meidän veneillä kellä siihen varaa .700e maksoin  kun veneen tankki tankattiin täy

Kaikki muu on turhaa paitsi purjehdus.  Kaikki muu on turhaa paitsi moottoripyöräily 😍😍