Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdekriisi?

Vierailija
21.04.2025 |

Olemme seurustelleet vaimoni kanssa yläasteelta alkaen. Veimme neitsyyden toisiltamme. Nyt olemme 28-vuotiaita. Meillä on yhteinen talo ja kaksi tytärtä 3 ja 5 vuotiaat. Olen palannut takaisin töihin pitkältä sairaslomalta työuupumuksen takia. En pahimmillaan pystynyt edes huolehtimaan lapsistamme, saatikka vaimostani. Seksiä meillä oli usein. Vaimoni on erittäin seksuaalinen, suorastaan himokas. En pystynyt sitä hänelle tarjoamaan, mutta koska tunnen hänet, ja tiedän hänen halunsa, tarjosin hänelle mahdollisuutta etsiä kumppania muualta. Aluksi hän tyrmistyi ajatuksesta. Hän epäröi, ja kysyi moneen kertaan, että olenko varma asiasta. Olin. Lopulta hän ilmeisesti teki niin. Nyt kun olen palannut elämäämme takaisin, hän haluaa kyllä läheisyyttä ja huomiota kuten ennenkin. Mutta ei seksiä, tai todella harvoin. Kun otin asian puheeksi, hän vastasi nauttivansa nykyisestä tilanteesta. Hän kertoi oppineensa nauttimaan kunnolla seksistä taukomme aikana ja haluavansa tehdä niin jatkossakin. Ehdotin, voisimme nauttia siitä yhdessä, vastaus oli että emme voi. Vähemmän yllättäen tästä syntyi iso riita. Eikä se helpottanut, kun vaimoni sanoi, että hän haluaa jatkaa nykyiseen tapaan. En halua erota, koska rakastan vaimoani ja lapsiani yli kaiken. Pitäisikö antaa ajan kulua, ja katsoa korjaantuuko tilanne? Vai mitä tässä pitäisi tehdä?

Kommentit (107)

Vierailija
1/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vielä, koska olen miettinyt asiaa koko aamun. Järjestin eilen meille yhteistä aikaa viemällä tytöt anoppilaan yöksi. Lähdimme yhdessä kaupungille ja kävimme syömässä. Kaikki tuntui yhtä hyvältä kuin ennenkin. Vaimoni oli laittautunut viimeisen päälle, ja oli erittäin viettelevä, kuten ennenkin. Kotona katsoimme elokuvan, ja hyväilin ja huomion häntä koko ajan. Ja hän nautti siitä kuten aina ennenkin. Ehdotin, että voisimme lähteä illalla ulos. Hän ilahtui asiasta kovasti. Hänen korjatessaan meikkejään, hänen ystävänsä Emma soitti. Hänen ystävänsä oli tullut kipeäksi ja olisi yksi ylimääräinen lippu Sannin keikalle. Tilasin taksin, ja lähdimme sinne. Näimme Emman, ja hän tarkoitus maksamaan osan minun lipustani. Jonotettuamme aikamme, pääsimme sisään. Sisällä kävi ilmi, että lippuja ei enään ollut. Vaimoni kysyi, että ei kai haittaa, jos menemme kuitenkin Emman kanssa. Ennen kuin kerkesin vastata mitään, he menivät... Jäin siihen yksin, ja mietin mitä tekisin. Tilasin taksin, ja tulin kotiin.

Vierailija
2/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs Serlokki oikein luulet?

Ihan hyvä provo pitkästä aikaa. Ja jos tämä on totta, niin etsi jostain pallisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akka mäkeen, jos pillua ei ala tippumaan!

Vierailija
4/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on totta. Ja vaikka et usko, pallini ovat paikoillaan. Kiitos kommentista.

Vierailija
5/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on totta. Ja vaikka et usko, pallini ovat paikoillaan. Kiitos kommentista.

Ala sitten käyttäytyä miehen lailla, äläkä ulise vauva-palstalla.

Vierailija
6/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sinun pitäisi ottaa tuo seksin vähyys sinun kannaltasi puheeksi. Mitä hän siihen ehdottaa?

Vierailija
7/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat aisuriksi. Win-win tilanne molemmille.

Vierailija
8/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos asiallisesta kommentista. Hänestä näin on hyvä.

Vierailija
9/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai sinun pitäisi ottaa tuo seksin vähyys sinun kannaltasi puheeksi. Mitä hän siihen ehdottaa?

Kun en tiedä onko hän tosissaan, vai ei. Meillä on ollut suhteemme alusta asti tapana härrätä toisiamme eri tavoin. Esimerkiksi vaimoni ei ikinä myöhästyn mistään. Mutta minua kiusatakseen odotutta minua vain kiusatakseen minua. Tai ei vastaa puhelimeen tai viesteihini. Vaikka tiedän että hänellä on puhelin vieressä aina. Hän ei ole koskaan sietänyt sitä, että flirttailen toisille naisille. Joten teen sitä vain hänen seurassaan. Kaikenlaisilla pikku jutuilla saamme olemme saaneet pidettyä elämämme oikein virkeänä. Eli jos kysyn, niin en varmasti saa. Ja tiedän että hän haluaa minua. Jos en kysy, niin hän "kiusaa" minua siitäkin.

Vierailija
10/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta asia ei ole hyvä, niin kai hän siihenkin jotain sanoo. Mitä sinun kuuluusi tehdä?

Vierailija
11/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitte kai joskus puhua vakavastikin?

Vierailija
12/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sinusta asia ei ole hyvä, niin kai hän siihenkin jotain sanoo. Mitä sinun kuuluusi tehdä?

Tämä on hyvä kysymys. Kuten äsken sanoin, parisuhteemme on varmaan vähän hassu. Hän on käynyt vieraissa luvallini, koska en halunnut estää häntä nauttimasta elämästään, en silloin kyennyt silloin häntä huomioimaan. Olemme molemmat erittäin avoimia kaikelle uudelle. Joten tavallaan olen ok myös sen kanssa, että näin jatkuu. Tavallaan en taas ole. Mutta mielestäni toinen ei saa estää toista nauttimasta elämästään. Ehkä viisainta on vain katsoa mitä tapahtuu. Ei tässä kuolemasta ole kyse kuitenkaan.

Vierailija
13/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanet varmaan luvan itsekin hakea seksiseuraa muualta, joten ei kun etsimään itselle kiihkeä fwb kaveri!

Vierailija
14/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saanet varmaan luvan itsekin hakea seksiseuraa muualta, joten ei kun etsimään itselle kiihkeä fwb kaveri!

Eipä tässä ole nyt kyse siitä...

Vierailija
15/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt sitten kiellät sen vieraissa käynnin. Otat luvan pois. Kai vaimosi nyt sen verran sinuakin kunnioittaa?

Vierailija
16/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koetko jääväsi vähemmälle huomiolle tai onko vaimosi etääntynyt sinusta?

Vierailija
17/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koetko jääväsi vähemmälle huomiolle tai onko vaimosi etääntynyt sinusta?

En ole jäänyt, eikä hän todellakaan ole etääntynyt minusta. Voisin sanoa, että olemme entistä läheisempiä.

Vierailija
18/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et voi tajuta, että suhteenne on tuhoon tuomittu. Sä et tule vaimoltasi pillua enää saamaan. Päätös on jo tehty ja sulle selväksi kerrottu. Surettaa vaan taas yksi ihminen, joka tuhlaa elämäänsä suhteessa, jossa ei pitäisi edes olla.

Mutta on sulla ne kolme vaihtoehtoa.

1. sopeudu tilanteeseen

2. hae seksisi muualta salaa

3. avaa myös oma suhteesi ja hae seksi vaimosi luvalla

En usko, että vaimoasi edes kiinnostaisi, mistä sinä seksisi hakisit. Eihän se välitä sinusta tälläkään hetkellä p.skan vertaa. Avaa nyt silmäsi ja lopeta tuo lapasena oleminen. Sun yli kävellään edestä ja takaa, etkä itse edes tajua koko asiaa.

Kaiva nyt se itsekunioituksesi jostain pohjamudista!

Vierailija
19/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaimosi suhtautuu ajatukseen, että hakisit seksiä toisaalta?

Vierailija
20/107 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset vässykät saavat minut kyllä raivon partaalle.

Jos et tajua omaa parastasi, niin riudu sitten paskassa suhteessa. Sen olet totisesti ansainnut ja päättänyt roikkua siinä. Käsittämätön luuseri kyseessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan