Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Michael Jackson -dokkari TV2 nyt. Lapsiuhrit kertovat tapahtumista

Vierailija
20.04.2025 |

Karmeaa

Kommentit (212)

Vierailija
181/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia paljastuksia tällä videolla....

Vierailija
182/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää nyt jumaliste ihmiset olko sinisilmäisiä! Jackson oli pedofiili.

Kun kyseessä on rikas ja kuuluisa ihminen, ja itse olet vähävarainen, haluat työskennellä samalla alalla musiikin parissa...tämä kuuluisa ihminen satuttaa sinua ja loukkaa....rikkaalla on juristiarmeija ja valtavan laaja ja rahakas tuttavapiiri, niin kertokaahan moniko pystyisi tappelemaan tällaista ihmistä vastaan julkisuudessa ja oikeudessa ja työelämässä? Haluat itse menestyä, luoda omaa uraa. Tehdä unelmaasi. Valta on sillä, jolla on rahaa ja ystäväpiiri. Keksintö nimeltä vaitiolosopimus takaa sen, että suu pysyy kiinni. Voidaan jopa vaatia sopimuksessa, että kehut tekijää tai kiellät mitään tapahtuneenkaan. Saat muutaman miljoonan lisää. Monelleko lapselle tällainen sopimus on tehty huoltajien nimissä ja se velvoittaa tätä lasta lopun ikääsi? 

Köyhällä on vaakakupissa aika paljon, oma maine ja leipä. 

Myös työpaikoilla tapahtuvasta seksuaalisesta ahdistelusta vaietaan monesti sen vuoksi, että pelätään oman uran ja maineen puolesta. Voi jopa puolustaa tekijää, jos tietää että sen kaverit on niitä, jotka antaa sulle töitä.-> mietit kyllä paljastatko ja saatko enää ikinä sen kavereilta tai kaverin kavereilta töitä (ja ne on luultavasti samanlaisia limasikoja) vai katsotko toiseen suuntaan ja suojelet satuttajaasi. Piirit on monesti hyvin pienet työelämässäkin.  "Ehkä minä olin vain ainoa tapaus", " Miten minä todistan mitä minulle kävi?" "Väittävät valehtelijaksi, haastattelussa istui sen tutun tuttu"  Mieti sitä juristiarmeijaa vastassasi. Riittääkö sulla taisteluun rohkeus ja uskallus? 

Sitä monesti kyseenalaistaa itseään, että teinkö itse jotain, jonka vuoksi kävi näin. Ihan sama kenellä hyvänsä raiskauksen uhrilla, joka syyllistää itseään. Oliko vika minussa? 

En yhtään ihmettele, että Wade Robsonilla kesti aikaa kasata itsensä ja kertoa mitä todella tapahtui. 

Wade Robson sanoi dokumentissa, että alkoi herätä tilanteeseen tultuaan isäksi. Suojelunhalu omaa lasta kohtaan, se lapsen viattomuus ja se mitä hänelle tapahtui ja miten hänen äitinsä antoi hänet sinne, vaikka tämän olisi pitänyt tajuta ja suojella häntä.....se herätti hänet tunnustamaan tosiasiat. 

Olet hämähäkin verkossa. Pyristeleppä siinä ja verkko vain tiukentuu. 

McCaylay Culkinin kohdalla en epäile sekuntiakaan, että häntä ei olisi myös hyväksikäytetty. Hänellä on ollut aikuisena sellaisia ongelmia, joita hyvin monella lapsena tai nuorena seksuaalisesti hyväksikäytetyllä on. https://www.is.fi/viihde/art-2000001159856.html

Myös Wade Robson kertoi alkoholi- ja päihdeongelmistaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä se pari vuotta vanha dokumentti?

Vierailija
184/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa halutaan aina mega tähdeiltä jos suinkin mahdollista. Michaelilla ei ollut kunnon lapsuutta ja jäi sillätavalla lapsen tasolle että piti kavereinaan muita pikkupoikia. Michael ei käyttänyt heitä seksuaalisesti hyväkseen.

Kuvailet narsistin syntyä ja elämää.

Vierailija
185/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun kyseessä on rikas ja kuuluisa ihminen, ja itse olet vähävarainen, haluat työskennellä samalla alalla musiikin parissa...tämä kuuluisa ihminen satuttaa sinua ja loukkaa....rikkaalla on juristiarmeija ja valtavan laaja ja rahakas tuttavapiiri, niin kertokaahan moniko pystyisi tappelemaan tällaista ihmistä vastaan julkisuudessa ja oikeudessa ja työelämässä? Haluat itse menestyä, luoda omaa uraa. Tehdä unelmaasi. Valta on sillä, jolla on rahaa ja ystäväpiiri. Keksintö nimeltä vaitiolosopimus takaa sen, että suu pysyy kiinni. Voidaan jopa vaatia sopimuksessa, että kehut tekijää tai kiellät mitään tapahtuneenkaan. Saat muutaman miljoonan lisää. Monelleko lapselle tällainen sopimus on tehty huoltajien nimissä ja se velvoittaa tätä lasta lopun ikääsi? 

Myös työpaikoilla tapa

Ei ollut pedofiilii vaan väärin ymmärretty.

Vierailija
186/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myös työpaikoilla tapa

Se on todella yleistä, että mieli alkaa muistuttaa näistä vasta oman lapsen myötä tai muuten keski-iässä tai vanhana. Eihän moni aikuinenkaan pysty hyväksymään tosiasioita väkivaltaisesta liitostaan.

Vierailija
187/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Köyhällä on vaakakupissa aika paljon, oma maine

Ei ollut pedofiilii vaan väärin ymmärretty.

Kyllä. Sinä ja kaltaisesi keisarin uudet vaatteet -tyypit ovat ne väärinymmärtäjät. Eihän tuossa ole kahta puhetta.

Vierailija
188/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rahaa halutaan aina mega tähdeiltä jos suinkin mahdollista. Michaelilla ei ollut kunnon lapsuutta ja jäi sillätavalla lapsen tasolle että piti kavereinaan muita pikkupoikia. Michael ei käyttänyt heitä seksuaalisesti hyväkseen.

Michael ei jäänyt mitenkään "lapsen tasolle" muuta kuin siinä mielessä mitä narsistit ja muut persoonallisuushäiriöiset jäävät (tunnetaso ja outo seksuaalisuus).

Ihan kuin lapsen tasolla oleva mies olisi tehnyt levyjä, kiertueita ja rakennuttanut Neverlandin kaltaisen paikan. Kyllä hän älyllisesti oli ihan mies. 

Vierailija
189/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten puolustellaan, että Michael tunsi itsensä lapseksi tai olisi halunnut olla noin 10 vuotias poika, että sen takia viihtyi lasten seurassa. Tämän ikäiset pojat eivät kuitenkaan nuku samassa vuoteessa tai halaile ja kulje käsikädessä julkisesti tai muutenkaan. Tuon ikäiset pojat jos he edes koskevat toisiinsa, niin se on nujakointia ja muksimista eikä kaulailua.

Eikös tuo ole yksi pedofiilien tyypeistä? Muistan jostain lukeneeni/kuulleeni, että monet pedofiilit oikeuttavat lapsiin kohdistuneita seksuaalisia haluja sillä, että esittävät olevansa itsekin lapsen tasolla.

Vierailija
190/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan joskus lukeneeni tai katoneeni toisesta dokkarista, että MJ:n isä oli hyvin väkivaltainen ja kerran potki Michaelia m unille niin kovaa, että hänen kehonsa ei enää tuottanut siittiöitä. Onkohan totta tuokaan vai keksitty itkuvirsi, jolla saada ymmärrystä.

Vierailija
191/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se mitä ei kerrota on että yllättäen syytteet Michaelia kohtaan tulivat itse asiassa silloin kun MIchael kävi kauppaa Marvel brändin ostamisesta ja kilpaili mm. suuryritysten kanssa tästä ostamisesta. Ja kun tiedetään miten iso brändi Marvel on ollut niin siinä oli motiivia kerrakseen kehittää tekaistut syytökset Micahelia kohtaan. Tällöin Micahel hävisi kisan Marvelista kun jutui keskittymään näihin syytöksiin.

Eikö todennäköisempää ole, että ison tähden tekemisiä on salailtu niin kauan kuin hän ei ole ollut ongelmaksi vaan tuottanut vain rahaa, mutta sitten kun päätti hyppiä silmille, päätettiin salat päästää julkisuuteen? Eiköhän kaikista suurimmista tähdistä ole jotain kiristysaineistoa bisnesjehuilla...

Vierailija
192/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Michael rakasti erityisesti poikalapsia todella paljon.

Kauniita poikalapsia, ei koskaan rumia.

Vierailija
193/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaa, että viattomaksi uskovilla ei ole mitään käsitystä pedofiliasta, persoonallisuushäiriöistä, seksuaalisesta hyväksikäytöstä jne. 

Michael Jackson oli niin namusetä kuin olla ja saattaa. 

Monien insestilapsienkin äiti tietää tapahtumista, mutta siltikään ei puutu siihen. 

Läheisten on vaikea uskoa, että heidän silmiensä alla tapahtuu jotain tuollaista. 

Lapset on groomattu huolellisesti. Siksi psyykeen puolustukset alkavat pettää vasta nyt. 

Olen itsekin kokenut sen, miten olen ollut valmis antamaan seksuaalisia palveluja henkisesti tärkeälle ihmiselle. (Moni vaimohan harrastaa tätä myös.) Ikään kuin maksuna siitä, että saa tästä ihmisestä ne muut puolet.

Sekin on normaalia, että uhri uskottelee itsekin itselleen, että heidän suhteensa on jotenkin erityislaatuinen. Sitä tietysti lisää se, että MJ uskottelee niin ja lisäksi luo vaikutelmaa yhteisellä salaisuudella. 

Lapsi myös pelkää, että jos hän tuo teot tiedoksi, kaikki se muu kiva siitä ympäriltä katoaa. 

Lasta hävettää. Lapsi on saattanut kiihottua itsekin, mikä syventää häpeää. 

Vierailija
194/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Lisa Marie Presley myös uskonut mihinkään poikien hyväksikäyttöön. Oli kuitenkin vuosia Michaelin vaimo.

Heiltä kysyttiin TV-haastattelussa onko heillä fyysistä avioelämää. Siis aviomieheltä kysyttiin ja hän hihitteli siinä ja väitti olevansa liian hämmentynyt (embarrassed) vastaamaan.

Lisa Marien elämäkerrassa väitettiin, että Jacksonilla oli poikuus tallessa heidän alkaessa suhteeseen. 

Vierailija
195/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän Lisa Marie Presley myös uskonut mihinkään poikien hyväksikäyttöön. Oli kuitenkin vuosia Michaelin vaimo.

Heiltä kysyttiin TV-haastattelussa onko heillä fyysistä avioelämää. Siis aviomieheltä kysyttiin ja hän hihitteli siinä ja väitti olevansa liian hämmentynyt (embarrassed) vastaamaan.

Lisa Marien elämäkerrassa väitettiin, että Jacksonilla oli poikuus tallessa heidän alkaessa suhteeseen. 

Aikuisen naisen suhteen varmasti olikin. Enpä usko, että hän on sellaiseen seksiin pystynyt. 

Vierailija
196/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi kuka tahansa muu kuin tuo heebo niin ei olisi kellekään epäselvää

Vierailija
197/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään hetki, että mitään seksuaalista ei tapahtunut. Kenen mielestä tuo touhu on okpaljon siltikään? Tuohan om kasvurauhan häiritsemistä ja perhesuhteiden rikkomista.

Ex-ystäväni, psykopaatti, kaappaa aina toisten lapsia ja luo illusion välittävästä aikuisesta.

Vierailija
198/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uskon nämä syytteet. Mutta totta kai hämmästytti että Wade kertoi siinä dokumentissa, että vielä ollessaan joku teini-ikäinen sen ekan oikeudenkäynnin jälkeenkin, mennyt tapaamaan Michaelia ja ne tapaamiset päätyi aina seksiin. Eli hän sanoi olleensa jo 180 cm ja Michaelin pituinen. Silti antoi Michaelin harrastaa seksiä kanssaan. Tää oli se tapaus missä oli alushousu jupakka (verta alushoisuissa, ja michael vaati niiden hävittämistä)Kyllähän toi vähän hiljaiseks vetää. Missä menee raja ettei poika voi itse sanoa: kiitos riitti. Vai, havitteliko tulevansa Michaelin loppuelämän "puolisoksi"? En tiedä....

En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhreista, jotka jäätyvät. Olen itse yksi heistä. 

Hän varmaan tiesi, että kieltäytyä olisi voinut vain väkivalllalla tai eskaloittamalla tilanne todella, todella paljon. Nuo osaavat kyllä jankata ja jankata ja vedellä kaikista eri naruista. Ennen jäätymistä tulee "fawn", missä yritetään miellyttää tekijää ja sillä tavalla päästä pois tilanteesta. Taistele ja pakene on aivoissa skannattu toimimattomiksi, ne ovat helpomien tilanteiden reaktioita. 

Joku kirjoitti, että lapsi valehtelee, koska muisti jonkun Neverlandin rakennuksen väärin. Ihan normaalia, ettei hän muista tapahtumista selkeästi, mutta on ollut tiluksilla myöhemminkin tai nähnyt kuvista, jolloin muisti on sekoittanut sen mukaan.

Vierailija
199/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

uskon nämä syytteet. Mutta totta kai hämmästytti että Wade kertoi siinä dokumentissa, että vielä ollessaan joku teini-ikäinen sen ekan oikeudenkäynnin jälkeenkin, mennyt tapaamaan Michaelia ja ne tapaamiset päätyi aina seksiin. Eli hän sanoi olleensa jo 180 cm ja Michaelin pituinen. Silti antoi Michaelin harrastaa seksiä kanssaan. Tää oli se tapaus missä oli alushousu jupakka (verta alushoisuissa, ja michael vaati niiden hävittämistä)Kyllähän toi vähän hiljaiseks vetää. Missä menee raja ettei poika voi itse sanoa: kiitos riitti. Vai, havitteliko tulevansa Michaelin loppuelämän "puolisoksi"? En tiedä....

En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhreista, jotka jäätyvät. Olen itse yksi heistä. 

Hän varmaan tiesi, että kieltäytyä olisi voinut vain väkivalllalla tai eskaloittamalla tilanne todella, todella paljon. Nuo osaavat kyllä

Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Jos joku tekee sinulle pahaa 100 kertaa kun olet lapsi, ja et halua sitä, ja kun olet jo miehen kokoinen, niin kukaan ei mene enää hakemaan sitä pahaa enää 101:ttä kertaa. Sitä tarkoitin. Olisi suostunut tapaamaan Michaelia enää vain vanhempiensa kanssa, tai muiden ihmisten seurassa, eikä yksin.Tai ei ollenkaan kun kerran pystyi itse päättämään. Ei hänen äitikään varmaan enää tuossa iässä häntä sinne Michaelin syliin tyrkyttänyt. Eihän Michael hänen mikään isäkään ollut, niin kuin joillan insesti uhreilla on vaikeus päästä vanhempiaan eroon.

Vierailija
200/212 |
28.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään hetki, että mitään seksuaalista ei tapahtunut. Kenen mielestä tuo touhu on okpaljon siltikään? Tuohan om kasvurauhan häiritsemistä ja perhesuhteiden rikkomista.

Ex-ystäväni, psykopaatti, kaappaa aina toisten lapsia ja luo illusion välittävästä aikuisesta.

joo, aloin ajatella että nykyään todennäköisesti sosiaalitoimistossa olisi otettu lapset huostaan vanhemmilta, koska "failure to protect", eli kyvyttömyys suojella. Nykyään ei enää selitykset "en minä tienny" mene läpi niin kun ehkä 80-luvulla.

Hämmentävän hiljaa on myös ollut Pia Bhatti, Omar-uhrin äiti, joka raahasi poikansa Norjasta asti amerikkaan elinikäiseksi seksiorjaksi (Trafficking-rikos).

MISÄ NORJAN POLIISI? MISSÄ NORJAN SOSSU? vink vink, lastensuojelu? Syytteet voi lukea vielä jälkeenpäinkin näissä asioissa. Eikö traffickin rikos ole yleisen syyttäjän alainen rikos? Tietty tahallisuus pitää todistaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi