Michael Jackson -dokkari TV2 nyt. Lapsiuhrit kertovat tapahtumista
Kommentit (212)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskon nämä syytteet. Mutta totta kai hämmästytti että Wade kertoi siinä dokumentissa, että vielä ollessaan joku teini-ikäinen sen ekan oikeudenkäynnin jälkeenkin, mennyt tapaamaan Michaelia ja ne tapaamiset päätyi aina seksiin. Eli hän sanoi olleensa jo 180 cm ja Michaelin pituinen. Silti antoi Michaelin harrastaa seksiä kanssaan. Tää oli se tapaus missä oli alushousu jupakka (verta alushoisuissa, ja michael vaati niiden hävittämistä)Kyllähän toi vähän hiljaiseks vetää. Missä menee raja ettei poika voi itse sanoa: kiitos riitti. Vai, havitteliko tulevansa Michaelin loppuelämän "puolisoksi"? En tiedä....
En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhreista, jotka jäätyvät. Olen itse yksi heistä.
Hän varmaan tiesi, että kieltäytyä olisi voinut vain väkivalllalla tai eskaloittamalla
Et nyt ymmärtänyt mitä tarkoitin. Jos joku tekee sinulle pahaa 100 kertaa kun olet lapsi, ja et halua sitä, ja kun olet jo miehen kokoinen, niin kukaan ei mene enää hakemaan sitä pahaa enää 101:ttä kertaa. Sitä tarkoitin. Olisi suostunut tapaamaan Michaelia enää vain vanhempiensa kanssa, tai muiden ihmisten seurassa, eikä yksin.Tai ei ollenkaan kun kerran pystyi itse päättämään. Ei hänen äitikään varmaan enää tuossa iässä häntä sinne Michaelin syliin tyrkyttänyt. Eihän Michael hänen mikään isäkään ollut, niin kuin joillan insesti uhreilla on vaikeus päästä vanhempiaan eroon.
Ei ole ihan noin yksinkertaista. Todella monella aikuisellakin voi mennä hyvinkin pitkään ymmärtää olevansa seksuaaliväkivallan uhreja, kun se suhde siinä ympärillä sekoittaa asiat. Voit myös kuvitella, että lapsi, jonka kanssa on harrastettu tuollaista, on muodostanut erittäin kiinteän siteen tekijään. Ei se mene niin, että he välttämättä vihaisivat sitä tekijää, vaikka voisivat vihata sitä seksiä tai olla vihaamatta, se on joka tapauksessa rikos ja väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
wadehan on monta kertaa jo naurettu ulos oikeussalista
täysin rahanahne pelle
voisi jo mennä elämässään eteenpäin
Ongelma hänen ja Jamesin kohdalla on että he ei oikein VOI mennä eteenpäin, tai se on erittäin vaikeaa. Michael sai heidät lopettamaan koulut, heillä ei esim. ole ammattia, koska Michael lupasi olla heidän elämässä aina jonkulainen tukija, joka antaa heille uran yms. vanhemmat sitten luotti tähän, pojilla ei ole mitään oikeaa koulutusta.
Plus seksuaaliväkivallan uhreja, jotka eivät ole vielä saaneet terapiaa siihen (riittävästi) plus kehityksellinen trauma tuosta lapsuudesta. Luultavasti aiheuttaa jotain masennusta, ahdistusta, addiktioa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
uskon nämä syytteet. Mutta totta kai hämmästytti että Wade kertoi siinä dokumentissa, että vielä ollessaan joku teini-ikäinen sen ekan oikeudenkäynnin jälkeenkin, mennyt tapaamaan Michaelia ja ne tapaamiset päätyi aina seksiin. Eli hän sanoi olleensa jo 180 cm ja Michaelin pituinen. Silti antoi Michaelin harrastaa seksiä kanssaan. Tää oli se tapaus missä oli alushousu jupakka (verta alushoisuissa, ja michael vaati niiden hävittämistä)Kyllähän toi vähän hiljaiseks vetää. Missä menee raja ettei poika voi itse sanoa: kiitos riitti. Vai, havitteliko tulevansa Michaelin loppuelämän "puolisoksi"? En tiedä....
En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhreista, jotka jäätyvät. Olen itse yksi heistä.
Hän varmaan tiesi, että kieltäytyä
Niin, totta kai on rikos. Mutta taisi myös tykätä siitä huomiosta kuitenkin. Jotenkin outoa. Hänhän ei koskaan lopettanut suhdetta, vaan hänet syrjäytettiin,(kai)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhreista, jotka jäätyvät. Olen itse yksi heistä.&nbs
Niin, totta kai on rikos. Mutta taisi myös tykätä siitä huomiosta kuitenkin. Jotenkin outoa. Hänhän ei koskaan lopettanut suhdetta, vaan hänet syrjäytettiin,(kai)
Ihan normaalia noissa jutuissa. Totta kai hän tykkäsi olla MJ:n kanssa. Ei vaan tykännyt siitä, että MJ traumatisoi hänet seksuaalisesti. Eihän pahin psykopaattikaan ole paha 100 % ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista oliko se yksi vai kaksi kolmasosaa seksuaaliväkivallan uhre
Siitä huolimatta. En osaa kuvitella että esim. insestiperheissä lapsi menee hakemalla hakemaan seksiä vaikka ukiltaan koko loppunuoruutensa, aikuisuuteen asti, kunnes ukki ei enää "anna", koska näinhän Waden kohdalla kävi. Michael syrjäytti hänet toisella pojalla, eikä enää Wade päässyt osaksi hänen makuuhuoneleikkejä.
Ja tällä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että totta kai ne oli silti rikoksia. Mutta en voi välttyä myöskään ajatukselta että ei toi Wadekaan ole ihan normaali. Nää lapset oli siis kateellisia toisilleen siitä kuka saa olla enemmän Michaelin huor....! Jotenkin kuvottavaa.
Meinaat, että lapsuudessa kumppaniksi irti omasta perheestään groomattu ja seksuaalisesti hyväksikäytetty voisi jotenkin olla normaali? Tai voisi edellyttää hänen olevan normaali. Siitähän nämä pojat valittavat, että heiltä pilattiin normaalius.
Uusi uhri on tullut esiin, Michael Jacobshagen, tosin jo 6 v sitten, mutta jostain syystä en ollut kuullut tästä:
Onkohan tuon vanhemmat jotain faneja, nimestä päätellen...
Nuo miehet haluaa vaan rahaa. MJ oli lavastetty syylliseksi. Ainut uhri tässä jutussa on michael.
Tämä dokumentti perustuu täysin valheisiin. Jos on seurannut juttua alusta asti tietää kuinka nämä valehtelee. Michael on syytön ja on aina ollut. Ihmiset ja media valehtelee ja on aina valehdellut ainut uhri tässä on Michael.
Michael sanoi yhdessä haastattelussa kun puhuttiin siitä että miksi nukkuu lasten kanssa samassa sängyssä niin jotenkin "I was trying to heal a child"
Niin, yritti parantaa omaa sisäistä lastaan. Harmi vaan että oli itsekäs paska joka ei välittänyt niistä lapsista paskaakaan vaan ajatteli vaan itseään.
Ongelma hänen ja Jamesin kohdalla on että he ei oikein VOI mennä eteenpäin, tai se on erittäin vaikeaa. Michael sai heidät lopettamaan koulut, heillä ei esim. ole ammattia, koska Michael lupasi olla heidän elämässä aina jonkulainen tukija, joka antaa heille uran yms. vanhemmat sitten luotti tähän, pojilla ei ole mitään oikeaa koulutusta.