Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittävät että miehet tykkää "jahdata"?

Vierailija
20.04.2025 |

Jos itse joutuisin "jahdata" naista niin sanoisin vaan "ei sitten jos ei kiinnosta" ja siirtyisin eteenpäin.

Luuleeko joku oikeasti että naisesta tulee miehille kiinnostavampi jos tämä on vaikea?

Kommentit (69)

Vierailija
41/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvat varmaan tykkäävät jahdata noin kirjaimellisesti.

Suomessa naiset ovat hyvin itsenäisiä ja omatoimisia. Siinä piilee vaara että mies lähtee naisen mukaan kun parempaakaan ei ole tarjolla. Sitten ihmetellään miten mies ei tee kotitöitä, hoida lapsia ja maksa edes omaa osaansa.

Vastavuoroisuus on tärkeää. Jos nainen järjestää kaiken miehelle valmiiksi ja koko ajan johtaa keskusteluja niin mies näkee hänet täysin itsestäänselvyytenä. Siinä mielessä pieni jahtaaminen toimii.

Tämä. Kaiken kun tekee aina valmiiksi menee miehellä kiinnostus ja arvostus. Vähän pitää antaa haastetta ja miehen nähdä vaivaa, pitää varpaillaan sekä suhteen alussa että pitkässä parisuhteessa. Liian helppo ei naisen kannata koskaan olla, jos haluaa säilyttää kipinän ja mielenkiinnon suhteessa. Siitä on olemassa oikeita kursseja, joissa näitä taitoja opetellaan, suosittelen.

Vierailija
42/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä ole koskaan ketään jahdannut. Silloin kun vielä vietin vapaa-aika muuallakin kuin kotona  ja pyörin ravintoloissa ym. niin ne naiset keiden kanssa on ollu suhde ovat tehneet aloitteen. Mikä en ole koskaan. Nyt olen 8 vuotta ollut sinkku täysin omasta tahdostani ja aion olla loppuelämän. Kaiken vapaa-aikanani viihdy parhaiten yksin kotona.

Niin. Jos ei panosta suhteisiin edes alusta mitään niin todennäköisesti ne päättyvät ja jäät yksin kotiin. Ja se on ihan ok. Mutta tuossa on myös syy siihen miksei se toimi, jos ja kun oma inputtisi on negatiivinen siinä missä sen pitäisi olla positiivinen.

Nykyään suhteissa pärjäisi jo sillä, kun olisi hieman positiivinen. Mutta suurin osa miehistä on todella rajusti negatiivisia, siis haittaeläimiä, naisen elämässä. Eivät tuo kivoja asioita, eivätkä ole edes neutraaleja, vaan jokaista puol

Jutuistasi päättelin, että naamasi näyttää siltä kuuluisalta harmaalta armeijan karvahatulta ja sen takia positiiviset mihet kiertää sut kaukaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä jahtaamisesta mutta liian helppo ei saa olla. 

Vierailija
44/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa jännikselle ekana iltana, niin turha kuvitella, että se kunnis jaksaa jahdata sen pidempään.

Vierailija
45/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa naiset ovat hyvin itsenäisiä ja omatoimisia. Siinä piilee vaara että mies lähtee naisen mukaan kun parempaakaan ei ole tarjolla. Sitten ihmetellään miten mies ei tee kotitöitä, hoida lapsia ja maksa edes omaa osaansa.

Vastavuoroisuus on tärkeää. Jos nainen järjestää kaiken miehelle valmiiksi ja koko ajan johtaa keskusteluja niin mies näkee hänet täysin itsestäänselvyytenä. Siinä mielessä pieni jahtaaminen toimii.

Tämä. Kaiken kun tekee aina valmiiksi menee miehellä kiinnostus ja arvostus. Vähän pitää antaa haastetta ja miehen nähdä vaivaa, pitää varpaillaan sekä suhteen alussa että pitkässä parisuhteessa. Liian helppo ei naisen kannata koskaan olla, jos haluaa säilyttää kipinän ja mielenkiinnon suhteessa. Siitä on olemassa oikeita kursseja, joissa näitä taitoja opetellaan

Joo ei saa miehellä olla helppoa eikä ainakaan saa olla onnellinen. Kannattaa haastaa riitaa ja nalkuttaa heti jos mies edes vähän vaikuttaa iloiselta.

Vierailija
46/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian helppo just pitää olla

Vierailija
47/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaiken kun tekee aina valmiiksi menee miehellä kiinnostus ja arvostus. Vähän pitää antaa haastetta ja miehen nähdä vaivaa, pitää varpaillaan sekä suhteen alussa että pitkässä parisuhteessa. Liian helppo ei naisen kannata koskaan olla, jos haluaa säilyttää kipinän ja mielenkiinnon suhteessa. Siitä on olemassa

Joo ei saa miehellä olla helppoa eikä ainakaan saa olla onnellinen. Kannattaa haastaa riitaa ja nalkuttaa heti jos mies edes vähän vaikuttaa iloiselta.

No juu kannattaa ihan tarkoituksella ymmärtää väärin. Luepa vaikka ne edelliset viestit uudestaan.

Vierailija
48/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jahdata on ehkä väärä sana, mutta kyllä tuossa perää on.

Vierailija
49/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on passiivisten naisten suosikkivalhe itselleen. Ehkä se johtuu noista harvoista epätoivoisista takiaisista.

Se on miehen luonteessa. Liian helppo nainen ei kiinnosta.

Vierailija
50/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kiinnostu miehestä joka ei näe vaivaa eteeni.

Vierailija
51/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sinkkumiehet jahtaavat varattuja naisia? Siis sellaisia, joilla on pieniä lapsia. Onko tässä tarpeeksi haastetta, vai mikä juttu? Pienten lasten äiti ei ehdi edes tavata juuri koskaan.

52/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä. Kaiken kun tekee aina valmiiksi menee miehellä kiinnostus ja arvostus. Vähän pitää antaa haastetta ja miehen nähdä vaivaa, pitää varpaillaan sekä suhteen alussa että pitkässä parisuhteessa. Liian helppo ei naisen kannata koskaan olla, jos haluaa säilyttää kipinän ja mielenkiinnon suhteessa. Siitä on olemassa oikeita kursseja, joissa näitä taitoja opetellaan

En suosittele sellaisia kursseja. Kyllä parisuhteessa pitää antaa parhaat puolensa ja ominaisuutensa sille kumppanille, täysin ja ehdoitta. Ei se ole turvallinen suhde, että toista pidetään jotenkin varpaillaan! Itse lähtisin sellaisesta suhteesta. 

🇺🇦🇮🇱

Vierailija
53/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on jahdattu, mutta ne fiksut miehet, joista olen itsekin ollut kiinnostunut, eivät ole jahdanneet. He ovat suhtautuneet minuun kunnioittavasti ja ovat kyllä nähneet vaivaa eteeni ilman jahtaamista. 

Jotkut vaikeat tyypit ovat jahdanneet minua kielloista ja estoista huolimatta jopa useita vuosia. Tuolla edellä joku sanoi, että tällaiset miehet eivät ole kiinnostuneita siitä naisesta, vaan siitä, että saisivat hänen mielensä muuttumaan. Todella epäkunnioittavaa ja tunkeilevaa manipulointia.

Vierailija
54/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ollut koskaan kiinnostunut yhdestäkään jahtaajasta, eli turhaan ovat jahdanneet.

Vierailija
55/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Fiksut ja toista kunnioittavat miehet ymmärtävät ja uskovat, kun nainen sanoo tai antaa ymmärtää, ettei kiinnosta. Sitten on niitä, jotka eivät kunnioita toista, jotka yrittävät manipuloimalla, jankuttamalla ja väsytystaistelulla saada tahtonsa läpi. Heitä ei niinkään kiinnosta juuri se nainen, vaan heidän intressinsä on saada toisen mieli muuttumaan. 

Fiksut ja toista kunnioittavat naiset ymmärtävät ja uskovat että kannattaa suoraan sanoa kiinnostaako vai ei. Jos esittää vaikeaa ja odottaa miesten tekevän sirkustemppuja saa vain pellejä ympärilleen.

Aika harva esittää vaikeaa. Usein kokemus siitä, että nainen "esittää vaikeaa" on tosiasiassa ollut sitä, että nainen ei ole vastannut flirttiin (koska häntä ei kiinnosta), nainen on vastannut lyhytsanaisesti ja vältellen (koska häntä ei kiinnosta), nainen on lopettanut keskustelun lyhyeen ja poistunut paikalta esim. "mun pitää nyt mennä, mut kivaa päivää sulle" (koska häntä ei kiinnosta). Tai nainen sanoo suoraan, että "en etsi nyt mitään seuraa" - ja mies kokee tämän vaikean esittämiseksi. Mies pyytää naista kahville tai treffeille, ja nainen kieltäytyy, ja mies kokee, että nainen esittää vaikeaa. Osalla miehistä on taktiikkana yrittää esittää, ettei itse ole hakemassa seuraa ja ihan vaan kaverillisesti juttelee, mutta sitten tavoitteena on juttelun jälkeen yrittää saada nainen treffeille tai mieluiten sänkyyn. Niin kauan kuin mies juttelee normaalisti, nainenkin saattaa jutella normaalisti, mutta heti kun mies tekee siirtonsa, nainen kylmenee. Mies kokee, että hän esittää vaikeaa.

Vierailija
56/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ole ikinä jahdattu. Olen autistinen. On ollut suhteita ja olen tavannut miehiä eri paikoissa. Ehkä olen itse niin suora. 

Vierailija
57/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos antaa jännikselle ekana iltana, niin turha kuvitella, että se kunnis jaksaa jahdata sen pidempään.

Mä olen aina antanut heti, koska olen tajunnut, että ei se kauan siinä ole kuitenkaan. Parempi hyödyntää heti. 

Vierailija
58/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei ole ikinä jahdattu. Olen autistinen. On ollut suhteita ja olen tavannut miehiä eri paikoissa. Ehkä olen itse niin suora. 

Musta on ollut hauskaa, että olen mennyt sänkyyn vaikka kenenkin jännämiehen kanssa, koska olen halunnut seksiä. Sitten jotkut noista ovat ihastuneet minuun, koska ovat yhtäkkiä tajunneet, että ovat löytäneet jotain hienoa. Minua ei sitten taas ole kiinnostanut, koska ovat paljastaneet todelliset karvansa. 

Tämän periaatteen perusteella kukaan ei ole liian tasokas minulle. Koska en siis vaadi mitään. Haluan vain sen, mitä on tarjolla. Hyvää seksiä ja hauskuutta, jos mies sitä tarjoaa. 

Se mikä alkaa seksillä, ei usein jatku. Jännämiestenkin pitäisi tajuta se. 

Vierailija
59/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinkkumiehet jahtaavat varattuja naisia? Siis sellaisia, joilla on pieniä lapsia. Onko tässä tarpeeksi haastetta, vai mikä juttu? Pienten lasten äiti ei ehdi edes tavata juuri koskaan.

Juurikin se äitiys tekee naisesta ihanan. Ja hänellä ei olisi perheen lisäksi aikaakaan kuin aina välillä salapanolle. Ei jää roikkumaan. 

Vierailija
60/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei miehet enää jahtaa naisia. Ei se kuulu enää nykypäivän kulttuuriin. 

Ennen vanhaan jahtaaminen oli sosiaalisesti hyväksytympää kuin nykyään. Ja miehillä oli myös korkeammat testosteroni tasot kuin nykyään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi