Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittävät että miehet tykkää "jahdata"?

Vierailija
20.04.2025 |

Jos itse joutuisin "jahdata" naista niin sanoisin vaan "ei sitten jos ei kiinnosta" ja siirtyisin eteenpäin.

Luuleeko joku oikeasti että naisesta tulee miehille kiinnostavampi jos tämä on vaikea?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin Ouluun vain naiset jotka tykkää olla jahdattavana ja pistää useat miehet kilpailemaan hänen huomioinnista

Vierailija
62/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ajatellut sillä tarkoitettavan sitä, että mies nauttii kun saa oikeasti haluttavan naisen kiinnostumaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ajatellut sillä tarkoitettavan sitä, että mies nauttii kun saa oikeasti haluttavan naisen kiinnostumaan. 

Se voi olla. Se vie vaan aikaa ja energiaa. Mikäs siinä, jos niitä löytyy. 

Vierailija
64/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miehenä olen siirtynyt aina seuraavaan naiseen väkittömästi kun nainen alkaa vaatimaan jahtaamista esittämällä vaikeasti tavoiteltavaa itse en noihin lapsellisiin leikkeihin suostu. Jos nainen ei minua tuon enempää arvosta niin nainen saa leikkiä muiden kanssa jotka tuohon suostuu

Vierailija
65/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen unelmiensa naisen kanssa niin ehkä sitä energiaa löytyy. 

Vierailija
66/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tällä tarkoiteta sellaista jahtaamista, että mies jatkaa ja jatkaa, vaikka nainen sanoo ei. Mielestäni tällä tarkoitetaan sitä, että mies itse valitsee naisen, josta on kiinnostunut. Nainen lähettää pieniämerkkejä, että on kiinnostunut, mutta ei heti lyö kaikkia kaikkia kortteja peliin. Nainen ei siis ole epätoivoinen ja turhan helppo. Hän ei luo kuvaa, että lähtisi kaikkien mukaan, vaan miehen täytyy olla erityinen jotta näin käy. Ihan sama, juttu naisillakin tavallaan on. Harva haluaa miestä, josta tulee kuva, että kuka vaan kelpaa. 

Vierailija
67/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä tarkoiteta sellaista jahtaamista, että mies jatkaa ja jatkaa, vaikka nainen sanoo ei. Mielestäni tällä tarkoitetaan sitä, että mies itse valitsee naisen, josta on kiinnostunut. Nainen lähettää pieniämerkkejä, että on kiinnostunut, mutta ei heti lyö kaikkia kaikkia kortteja peliin. Nainen ei siis ole epätoivoinen ja turhan helppo. Hän ei luo kuvaa, että lähtisi kaikkien mukaan, vaan miehen täytyy olla erityinen jotta näin käy. Ihan sama, juttu naisillakin tavallaan on. Harva haluaa miestä, josta tulee kuva, että kuka vaan kelpaa. 

Ymmärsinkö oikein, että aloitteen tekevä nainen, joka vaikuttaa kiinnostuneelta just tietystä miehestä, tulkitaan epätoivoiseksi, jolle kelpaa kaikki, ja "pieniä merkkejä" lähettävä eli huomattavasti etäisempi tulkitaan oikeasti kiinnostuneeksi?

Vierailija
68/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa parisuhteen unelmiensa naisen kanssa niin ehkä sitä energiaa löytyy. 

Unelmien naista ei tarvi jahdata, joten väittämäsi on epätosi.

Vierailija
69/69 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei kyllä mikään jahtaaminen kiinnosta ollenkaan. Olen hyvä ja kunnollinen mies, odotan kiltisti että naiset tulisivat juttelemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi