Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
161/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi kuvittelet olevasi viaton? Kovin olet sokea omille touhuillesi ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan sinulta ollenkaan. Moraali nollassa.

Missä mä kerroin panevani varatun kanssa? Mä tein tämän aloituksen tämän palstan muiden keskustelujen pohjalta. 

Ap

Et kertonut, mutta melkein voisin vetoa lyödä, että jos et tällä hetkellä pane jonkun varatun kanssa, niin olet sitä ainakin aiemmin tehnyt ja saanut sitten sen petetyn puoliskon vihat niskaasi. Paistaa äkäisestä ja puolustelevasta asenteestasi. 

Vierailija
162/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun näkisit jonkun tippuvan kalliolta ja kävelevän pois, ilman että autat. Jos siis tietää, että seksikumppani on parisuhteessa. Turha sitä on jeesustella ja keksiä tekosyitä miksi saa itse olla kusipää. Tietenkin suurin kusipää on se parisuhteessa oleva pettäjä, mutta ei se silti tee sen sinkun teoista yhtään sen hyväksyttävämpiä.

Näin ajattelee vain katkera petetty puoliso. Normaaleja ihmisiä ei kiinnosta syyllistää muita kumppanin virheestä.

Kyllä siinä ovat molemmat syyllisiä, sekä varattu että varatun matkaan lähtevä. Vapaita sinkkuja on maailma täynnä.

-ohis

Vain parisuhteessa olevalla on moraalisia velvoitteita.

Väärin. I

Ontuva vertaus. Veropetoksessa auttaminen on rikos, pettäjän kanssa vehtaaminen ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sinkku saa hyvää sinkkua? Varatun panopuuna viihdyt!

Ai kuka viihtyy? En mä ainakaan koska ei mulla mitään varattua petikumppania ole. Ihan sinkkumiehen kanssa on seksisuhde.

Ap

Mutta et seurustele? Mikä on pitkäaikaisin suhteesi, ei siis tapailu- tai panosuhde vaan ihan rehti avo/avioliitto? Tulitko petetyksi? 

-ohis

Vierailija
164/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene kuule penikka itse kasvamaan kotiin kun et hyväksy muiden mielipiteitä. Ihan turha mulle viisastella kun oma ymmärrys tuota luokkaa etkä hyväksy sitä, että en nöyristele sun edessä ja muuta mielipidettäni.

Hyvästi.

Ap

//

Miksi sä raivoat, vaikka sinä olet täällä ainut, joka ei hyväksy muiden mielipitetitä? Et sinä ole mikään palstapoliisi, joka voi määrätä, mitä kukakin täällä tekee. Et, vaikka miten polkisit jalkaa ja parkuisit. 

Mitä olen tätä ketjua seurannut niin kyllä muut aloitti raivoamisen ja haukkumisen ennen ap:ta. Et säkään mikään asiallinen ole yhdessäkään sun viestissä etkä säkään näytä hyväksyvän ap:n mielipiteitä.

Vierailija
165/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Pettäjä pettäisi silloin jonkun toisen kanssa. 

Eli ilman kolmatta osapuolta ei olisi pettäjää. Et sä ketään voi yksinäsi pettää. Yllättikö?

Vierailija
166/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Eli pitää olla nopea, että ehtii ensin? Outo kuvio. 

Vierailija
167/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton logiikka. Ilman uhria ei olisi murhaajaaksan, joten uhri on vähän kuin itsensä murhaaja. Voi taivas näitä pettäjänpuolustelijoita. Tällä palstalla on kuitenkin se hyvä puoli, että tajuaa täällä käytyään ehtineensä viisastua elämässä monessa asiassa. Ei uppoa nää epäkypsät ajatusrakennelmat.

Vierailija
168/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka viihtyy? En mä ainakaan koska ei mulla mitään varattua petikumppania ole. Ihan sinkkumiehen kanssa on seksisuhde.

Ap

Mutta et seurustele? Mikä on pitkäaikaisin suhteesi, ei siis tapailu- tai panosuhde vaan ihan rehti avo/avioliitto? Tulitko petetyksi? 

-ohis

Mitä ihmettä nuo tähän liittyy?

Miksi mun pitäisi seurustella kun ei kiinnosta seurustella. Olen ollut elämäni aikana kahdessa pitkässä parisuhteessa joista ensimmäisessä sain lapsen. Olen ollut myös naimissa. En ole tullut petetyksi. 

Ap

Vierailija
169/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ontuva vertaus. Veropetoksessa auttaminen on rikos, pettäjän kanssa vehtaaminen ei

**

Ei lainkaan ontuva. Nythän ei puhuta siitä, mikä on laitonta ja mikä ei. Puhutaan siitä, osallistuuko sinkku pettämiseen, jos panee varattua. Siinä kontekstissa veropetosesvertaus oli varsin oivallinen. Havainnollisti konkreettisesti, mitä tarkoitetaan kun puhutaan petokseen/pettämiseen osallistumisesta. 

Vierailija
170/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap miksi kuvittelet olevasi viaton? Kovin olet sokea omille touhuillesi ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan sinulta ollenkaan. Moraali nollassa.

Missä mä kerroin panevani varatun kanssa? Mä tein tämän aloituksen tämän palstan muiden keskustelujen pohjalta. 

Ap

Et kertonut, mutta melkein voisin vetoa lyödä, että jos et tällä hetkellä pane jonkun varatun kanssa, niin olet sitä ainakin aiemmin tehnyt ja saanut sitten sen petetyn puoliskon vihat niskaasi. Paistaa äkäisestä ja puolustelevasta asenteestasi. 

Väärin meni. Enkä ole äkäinen tai puolusteleva. Edelleen tämä aloitus sai alkunsa palstan muista keskusteluista. Montako kertaa tämäkin pitää kertoa?

On se kumma kun nainen saa heti kuulla olevansa äkäinen tai puolusteleva jos vain kertoo omia mielipiteitään eikä suostu niitä muiden mieliksi muuttamaan.

Ap

Vierailija
171/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maailman huonoin argumentti. Jos annat murhaajalle vasaran, jolla se paukuttaa toisen kallon mäsäks, vapauttaako se sut vastuusta et jos et sinä anna sitä vasaraa, niin naapurin Pena antaa? Tai Pirkko.

Vierailija
172/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinkkumiehen eli itsesi. Ethän sinä raukkapieni muuta saa kuin oman käden kosketusta. Ehkä siksi olet noin kiukkuinen. 

Oletpa harhainen. Mä olen sinkkuNAINEN. Seksiä saan sinkkumieheltä. En ole kiukkuinen, mutta kovin kiukkuisesti te jotkut hyökkäätte mun kimppuun. 

Ap

Vierailija
173/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomaton logiikka. Ilman uhria ei olisi murhaajaaksan, joten uhri on vähän kuin itsensä murhaaja. Voi taivas näitä pettäjänpuolustelijoita. Tällä palstalla on kuitenkin se hyvä puoli, että tajuaa täällä käytyään ehtineensä viisastua elämässä monessa asiassa. Ei uppoa nää epäkypsät ajatusrakennelmat.

Uskomattoman logiikka. Ei pettäjän kanssa vehtaaja ole mikään vtun uhri. Hän on mukana ihan omasta vapaasta tahdostaan. Jos haluat käyttää mrhavertausta, vertaa nyt edes oikeaan kohteeseen eli siihen, joka osallistuu mrhaan mahdollistamalla sen. Uhri ei osallistu mrhan tekemiseen, mutta pettäjä osallistuu pettämiseen. Eikä täällä kukaan ole pettäjää puolustellut. Ihan vain vastaamme ap:n esittämään kysymyseen sinkun osallisuudesta. 

Vierailija
174/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap pane varattua ja yrittää valkopestä omat tekonsa.

Vierailija
175/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sinkkumiehen eli itsesi. Ethän sinä raukkapieni muuta saa kuin oman käden kosketusta. Ehkä siksi olet noin kiukkuinen. 

Oletpa harhainen. Mä olen sinkkuNAINEN. Seksiä saan sinkkumieheltä. En ole kiukkuinen, mutta kovin kiukkuisesti te jotkut hyökkäätte mun kimppuun. 

Ap

Tiesithän, että mitä enemmän vakuuttelet, sitä enemmän alleviivaat, että arvailut osuivat oikeaan. Se älähtää, kehen kalahtaa, kuten sanotaan. 

Vierailija
176/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ap:n kanssa samaa mieltä, mutta olin tosi ilonen, kun kesätyökaveri kertoi, että hänen kaverinsa, sinkkuna esiintynyt vonkaaja oli parisuhteessa. Auttoi siinä kahta naista, kun minä en halunnut varatun kanssa suhdetta.

Vierailija
177/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana: en ole koskaan pettänyt enkä myöskään ollut varatun kanssa. Ja aloittajan on ihan täysin oikeassa. Kenenkään suhteen rajat ei ole yhdenkään ulkopuolisen vastuulla, ellei kyse ole jostakin petetyn ystävästä tmv. Ja nykyään on niin paljon erilaisia suhdemuotojakin, ettei senkään puolesta voi tietää. Ja vaikka tietäisikin varmaksi ne rajat, niin eihän se nyt muiden tehtävä ole niistä erikseen huolehtia, kun eivät kuulu muille kuin suhteen osapuolille. Omasta mielestä on vain hyvä asia, jos omallekin puolisolle on tarjolla muita, koska siinähän se todellinen uskollisuus testataan. Ei siinä, ettei saa ketään :D

Vierailija
178/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap pane varattua ja yrittää valkopestä omat tekonsa.

Enkä pane. Lopeta tuollaisten valheiden levittäminen musta. Ihan sinkkumehen kanssa harrastan seksiä.

Ap

Vierailija
179/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä on voinut jo pettää jonkun toisen kanssa ja parisuhteensa on jo rikki kun puoliso saa tietää.

Vierailija
180/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Tiesithän, että mitä enemmän vakuuttelet, sitä enemmän alleviivaat, että arvailut osuivat oikeaan. Se älähtää, kehen kalahtaa, kuten sanotaan. 

No sä voit harhoissasi kuvitella ihan mitä tahdot. Hyvästi.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi