Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
141/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö sinkku saa hyvää sinkkua? Varatun panopuuna viihdyt!

Vierailija
142/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...

Ei ole petetty mua.

Eikä mua. Ja eniten näyttää ap:lla mennä tunteisiin tämä aihe nyt. Ei kestä mitään ja aloitti koko keskustelun vaan jankatakseen omiaan

Tyypillinen yksinäinen ylisveeti. Ainut tarkoitus haastaa riittaa ja jankuttaa. Paljastui viimeistään tuossa, kun vastasi lapsipienelle, että on yli 40v. Tämä sama tyyppi vastaa aina samalla tavalla. Aiemmin kertoi aina olevansa 56v. Nykyisin on vaihtanut muotoon "yli 40v". 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?

Ap. ei kestä totuutta.

Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.

Ap

Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sopimussuhteessa. Itse et olet tätä väitettä onnistunut omin argumentein tai esimerkein kumoamaan

Pettäminen ja seksi ovat kaksi täysin eri asiaa. Ei ihme, ettet ymmärrä, mitä sinulle sanotaan, kun kuvittelet, että vain panemalla voi pettää. 

Vierailija
144/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Eli sama jos lapsellani olisi syöpä, johon lapsi kuolee, niin lääkäri joka ei lasta parantanut, on syyllinen?

Vierailija
145/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...

Ei ole petetty mua.

Eikä mua. Ja eniten näyttää ap:lla mennä tunteisiin tämä aihe nyt. Ei kestä mitään ja aloitti koko keskustelun vaan jankatakseen omiaan

Niinpä, ei jaksa vastata enää. 

Vierailija
146/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.

Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.

Eli sama jos lapsellani olisi syöpä, johon lapsi kuolee, niin lääkäri joka ei lasta parantanut, on syyllinen?

Se lääkärikö lapselle syövän teki? 

Vierailija
147/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja. Mähän kirjotin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Moraalisesti väärin. Ymmärrätkö? Siltikään sinkku ei ole se pettäjä. Varattu on pettäjä.

Ei teidän kanssa riitä enää ratakiskokaan. 

Ap

///

Kuinka pieni sun äo olikaan? On nimittäin harvinaisen vaikeaa sinulle tajuta, että tämä ei ole ihan noin mustavalkoinen kysymys. Sinä kysyit MIKSI ja me yritämme perustella. Silti sinä jankkaat omaa mielipidettäsi ainoana oikeana etkä suostu edes yrittämään syvempää keskustelua. 

Mikä sulla on oikeasti hätänä? Tuoko on sun mielestä asiallista keskustelua? Sekö on asiallista keskustelua, että mua syytetään varattujen kanssa panemisesta? Sekö on asiallista keskustelua, että sä haluat määrä mitä mä saan kirjoittaa ja mitä mieltä

Mene kuule penikka itse kasvamaan kotiin kun et hyväksy muiden mielipiteitä. Ihan turha mulle viisastella kun oma ymmärrys tuota luokkaa etkä hyväksy sitä, että en nöyristele sun edessä ja muuta mielipidettäni.

Hyvästi.

Ap

Vierailija
148/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vapaa tekee huorin kajoamalla perheellisen . Näin sanotaan 10 käskyssä . On syntiä ja väärin himoita toisen puolisoa . Elikkä kumpikin ovat huorin tekijöitä . 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Vierailija
149/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollenkaan sama. Eihän lääkäri sitä syöpää ole aiheuttanut. Sen sijaan pettämisen ovat aiheuttaneet kaikki, jotka siihen osallistuvat. 

eri

Vierailija
150/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka viihtyy? En mä ainakaan koska ei mulla mitään varattua petikumppania ole. Ihan sinkkumiehen kanssa on seksisuhde.

Ap

Vierailija
151/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtäkään nyt jo todellisuus. Satukirjojen kliseisiä parisuhteita ei ole edes olemassakaan. Ainakin ne miehenne haaveilee muista, jos tilaisuutta ei ole tullut. Ei kukaan mies jaksa vääntää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen samaan naiseen. Mies on metsästäjä. Mies janoaa kokemuksia ja voittoja.  Miehellä on eläin uroksen halut. Eli joka kerta uutta naista. Käytännössä se ei vaan aina onnistu. Luuserin pitää tyytyä siihen yhteenkin tai 0 tulokseen. 

Elät kyllä vahvasti jossain omassa kuplassasi. Muunkinlaisia miehiä onneksi on.

Vierailija
152/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa erikoisia vastauksia.

Ex mieheni petti. Joillekin on kova pala kun en syytä tätä naista, vaan ex miestä. Ei se nainen mulle mitään tehny, ihan oli miehen valinta. Nyt on ex enkä kaipaa

Vierailija
153/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole petetty mua.

Tyypillinen yksinäinen ylisveeti. Ainut tarkoitus haastaa riittaa ja jankuttaa. Paljastui viimeistään tuossa, kun vastasi lapsipienelle, että on yli 40v. Tämä sama tyyppi vastaa aina samalla tavalla. Aiemmin kertoi aina olevansa 56v. Nykyisin on vaihtanut muotoon "yli 40v". 

Voi luoja tuota ihmisten yksinkertaisuutta. En ole koskaan käynyt siellä sontaläjällä eli yliksellä. Olen ihan aikuinen nainen jolla on omat mielipiteet enkä niitä muuta vaikka kuinka vittuilisitte. 

Ap

Vierailija
154/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?

Ap. ei kestä totuutta.

Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.

Ap

Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sopimussuhteessa. Itse et olet tätä väitettä onnistunut omin argumentein tai esimerkein kumoamaan

Kuten joku sanoi, se on osallistumista ja avunantoa pettämiseen ja näin luettavissa tekokokonaisuuteen. Pettäminen ei ole yksin mahdollista. Jos tämän "rikoskumppanin" poistais tekokokonaisuudesta, mitään pettämistä ei tapahtuisi. 

Aina voi argumentoida et "no sit olisi joku muu..." mutta sekään ei muuta tuota tosiasiaa että pettämistekoon tarvitaan useampi osaouoli kuin se, joka on suhteessa. 

Jos tietoisena siihen osallistuu, on osallinen tekoon, eli syyllinen pettämistekoon myös.

Vierailija
155/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene kuule penikka itse kasvamaan kotiin kun et hyväksy muiden mielipiteitä. Ihan turha mulle viisastella kun oma ymmärrys tuota luokkaa etkä hyväksy sitä, että en nöyristele sun edessä ja muuta mielipidettäni.

Hyvästi.

Ap

//

Miksi sä raivoat, vaikka sinä olet täällä ainut, joka ei hyväksy muiden mielipitetitä? Et sinä ole mikään palstapoliisi, joka voi määrätä, mitä kukakin täällä tekee. Et, vaikka miten polkisit jalkaa ja parkuisit. 

Vierailija
156/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kun näkisit jonkun tippuvan kalliolta ja kävelevän pois, ilman että autat. Jos siis tietää, että seksikumppani on parisuhteessa. Turha sitä on jeesustella ja keksiä tekosyitä miksi saa itse olla kusipää. Tietenkin suurin kusipää on se parisuhteessa oleva pettäjä, mutta ei se silti tee sen sinkun teoista yhtään sen hyväksyttävämpiä.

Näin ajattelee vain katkera petetty puoliso. Normaaleja ihmisiä ei kiinnosta syyllistää muita kumppanin virheestä.

Normaaleja ei sun valkopesut innosta. Väärin on väärin, vaikka voissa paistais.

Täytyis jokaisella olla sen verran moraalia, ettei halua omalta osaltaan saattaa varattua kiusaukseen. Kuka on niin kamala, ettei välitä, mitä surua varatun kanssa paneskelu aiheuttaa toisen naisen perheelle? 

Ei kyllä kiinnosta paskaakaan eikä näemmä perheen päätäkään kun vieraissa ravaa

Vierailija
157/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinkku voi aina sanoa, ettei seurustele varatun kanssa. Kyllä se ihan on valinta, jonka sinkku itse tekee.

Varattu voi aina olla pettämättä. Helppoa.

Kyllä, mut pitääkö siihen itse sekaantua?

Jokainen vastaa itsestään. Osallistuuko tällaiseen vai ei.

Sitä pitää sen varatun kysyä, itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa

Vierailija
158/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai kuka viihtyy? En mä ainakaan koska ei mulla mitään varattua petikumppania ole. Ihan sinkkumiehen kanssa on seksisuhde.

Ap

Sinkkumiehen eli itsesi. Ethän sinä raukkapieni muuta saa kuin oman käden kosketusta. Ehkä siksi olet noin kiukkuinen. 

Vierailija
159/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vapaa tekee huorin kajoamalla perheellisen . Näin sanotaan 10 käskyssä . On syntiä ja väärin himoita toisen puolisoa . Elikkä kumpikin ovat huorin tekijöitä . 👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍

Se on juuri näin.  Kumpikin saastuttaa omatuntoaan ja rikkoo avioliittoa , ovat häpeällisiä.

Vierailija
160/496 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjä pettäisi silloin jonkun toisen kanssa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kahdeksan