Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Kovasti hiekkapil luisia petettyjä kiukuttaa ap:n aloitus.
Ja sekös kiihottaa pikkuinceliä eli sinua, joka tulit välittömästi rnkkaamaan omille viesteillesi, kun keskustelu ei edennyt haluamallasi tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...
Ei ole petetty mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä sano mua lapsipieneksi koska olen yli 40v. Aloituksen pointti on täysin selkeästi luettavissa jo ihan siinä aloituksessa. Ei ole mun ongelma, että ette ymmärrä lukemaanne. En ala enää toistamaan tätä asiaa kun ei näytä menevän tajuntaan.
Ap
Älä käyttäydy kuin pikkupentu niin sinua ei kutsuta lapseksi. Ei kukaan täysipäinen yli 40v itke vauvapalstalla siitä, että aloitus herättää keskustelua.
Missä mä itken? En yhtään missään. Miksi on itkemistä se, että koitan takoa teidän päähän mikä aloituksen pointti oli? Olet kyllä itse todella lapsellinen.
Ap
No täällä vauvapalstalla. Hirveä parku päällä, kun ihmiset keskustelevat laajemmin eivätkä vastaa idi oottiin kysymykseesi yhdellä
Eli sulla juoksee ohi edelleen ja lujaa. No onnea siitä, että olet noin pihalla. Yhtälailla sä ja muut inisijät haluatte määrätä mun tekemisiä ja sanomisia.
Ap
Ei luoja. Mähän kirjotin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Moraalisesti väärin. Ymmärrätkö? Siltikään sinkku ei ole se pettäjä. Varattu on pettäjä.
Ei teidän kanssa riitä enää ratakiskokaan.
Ap
///
Kuinka pieni sun äo olikaan? On nimittäin harvinaisen vaikeaa sinulle tajuta, että tämä ei ole ihan noin mustavalkoinen kysymys. Sinä kysyit MIKSI ja me yritämme perustella. Silti sinä jankkaat omaa mielipidettäsi ainoana oikeana etkä suostu edes yrittämään syvempää keskustelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja sekös kiihottaa pikkuinceliä eli sinua, joka tulit välittömästi rnkkaamaan omille viesteillesi, kun keskustelu ei edennyt haluamallasi tavalla.
En ole incel vaan olen nainen. Mua huvittaa tuollaiset säälittävät äm mät jotka kiukuttelee kun oma mies on kaikkia paneva kuppakulli.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole petetty mua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku tekee silti väärin kun sekaantuu varattuun. Jos et tätä ymmärrä, niin eihän sille sit mitään voi.
Sä tässä et nyt kyllä ymmärtänyt etkä osaa lukea. Mähän kirjoitin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Sinkku ei kuitenkaan petä ketään vaan se varattu pettää ja on se pettäjä. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?
Ap
Sinkku pettää ennen kaikkea itseään. Nämä reppanathan monesti perustelevat varattujen panemista sillä, että mies on luvannut erota tms. Se jos mikä on pahmman laatuista itsepetosta, että uskoo tuollaista soopaa.
eri
Minulla on ollut suhde varatun miehen kanssa, enkä tosiaankaan elätellyt mitään
Miksi sinulla ei ole normaalia suhdetta, vaan huono suhde taitamattoman äijänkuvatuksen kanssa? Vielä odotat jotain vuoden? Mitä ihmettä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä sä sano mua lapsipieneksi koska olen yli 40v. Aloituksen pointti on täysin selkeästi luettavissa jo ihan siinä aloituksessa. Ei ole mun ongelma, että ette ymmärrä lukemaanne. En ala enää toistamaan tätä asiaa kun ei näytä menevän tajuntaan.
Ap
Älä käyttäydy kuin pikkupentu niin sinua ei kutsuta lapseksi. Ei kukaan täysipäinen yli 40v itke vauvapalstalla siitä, että aloitus herättää keskustelua.
Missä mä itken? En yhtään missään. Miksi on itkemistä se, että koitan takoa teidän päähän mikä aloituksen pointti oli? Olet kyllä itse todella lapsellinen.
Ap
No täällä vauvapalstalla. Hirveä parku päällä, kun ihmiset keskustelevat laajemmin
Voi sen toki noinkin ilmaista, että aloituksesi ainut pointti oli päästä haukkumaan muita kirjoittajia ja haastamaan riita. Jos ei olisi, pystyisit ihan asiallisesti ja muille räksyttämättä kertomaan, mikä se pointtisi oli.
Vierailija kirjoitti:
Ei luoja. Mähän kirjotin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Moraalisesti väärin. Ymmärrätkö? Siltikään sinkku ei ole se pettäjä. Varattu on pettäjä.
Ap
///
Kuinka pieni sun äo olikaan? On nimittäin harvinaisen vaikeaa sinulle tajuta, että tämä ei ole ihan noin mustavalkoinen kysymys. Sinä kysyit MIKSI ja me yritämme perustella. Silti sinä jankkaat omaa mielipidettäsi ainoana oikeana etkä suostu edes yrittämään syvempää keskustelua.
Mikä sulla on oikeasti hätänä? Tuoko on sun mielestä asiallista keskustelua? Sekö on asiallista keskustelua, että mua syytetään varattujen kanssa panemisesta? Sekö on asiallista keskustelua, että sä haluat määrä mitä mä saan kirjoittaa ja mitä mieltä saan olla asioista.
Mene jo muualle.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole incel vaan olen nainen. Mua huvittaa tuollaiset säälittävät äm mät jotka kiukuttelee kun oma mies on kaikkia paneva kuppakulli.
Juujuu, inceli. Sinä olet nainen ja minä olen Kiinan keisari. Uskotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ap
No täällä vauvapalstalla. Hirveä
Tehän tässä mua haukutte. Hyvänen aika.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juujuu, inceli. Sinä olet nainen ja minä olen Kiinan keisari. Uskotaan.
Mä olen nainen ja sekös sua hiekkapil lu pihtari vituttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?
Ap. ei kestä totuutta.
Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.
Ap
Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sopimussuhteessa. Itse et olet tätä väitettä onnistunut omin argumentein tai esimerkein kumoamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
///
Mikä sulla on oikeasti hätänä? Tuoko on sun mielestä asiallista keskustelua? Sekö on asiallista keskustelua, että mua syytetään varattujen kanssa panemisesta? Sekö on asiallista keskustelua, että sä haluat määrä mitä mä saan kirjoittaa ja mitä mieltä saan olla asioista.
Mene jo muualle.
Sitä saa mitä tilaa, lapsipieni. Sinä ihan itse rupesit räksyttämään muille kirjoittajille ja puhumaan alentavasti heidän ymmärryksestään, kun he osasivat keskutella laajemmin sinun junnatessa vain omassa mielipiteessäsi. Turha nyt itkeä, kun saat samalla mitalla takaisin. SINÄ et päätä, koska kukakin täältä lähtee pois. Sori siitä, penikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...
Ei ole petetty mua.
Eikä mua. Ja eniten näyttää ap:lla mennä tunteisiin tämä aihe nyt. Ei kestä mitään ja aloitti koko keskustelun vaan jankatakseen omiaan
Tehän tässä mua haukutte. Hyvänen aika.
Ap
//
Luepa ihan ajatuksen kanssa omat viestisi ja mieti, miksi niin pääsi käymään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Aviorikos on poistettu rikoslaista jo 40-luvulla, joten siihen ei voi soveltaa avunantopykäliä samoin kuin rikoksiin.
Moraali ei ole sama kuin lakipykälät, jotka voivat muuttua vuosisatojen kuluessa.
Ymmärtäkään nyt jo todellisuus. Satukirjojen kliseisiä parisuhteita ei ole edes olemassakaan. Ainakin ne miehenne haaveilee muista, jos tilaisuutta ei ole tullut. Ei kukaan mies jaksa vääntää vuodesta ja vuosikymmenestä toiseen samaan naiseen. Mies on metsästäjä. Mies janoaa kokemuksia ja voittoja. Miehellä on eläin uroksen halut. Eli joka kerta uutta naista. Käytännössä se ei vaan aina onnistu. Luuserin pitää tyytyä siihen yhteenkin tai 0 tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?
Ap. ei kestä totuutta.
Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.
Ap
Kyllä pettää toisen luottamuksen. Se on sulle jo monesti selitetty. Tuntemattoman ihmisen luottamuksen voi pettää monin tavoin, vaikka et olisi kyseiseen ihmiseen millään tavalla sidoksissa tai minkäänlaisessa sopimussuhteessa. Itse et olet tätä väitettä onnistunut omin argumentein tai esimerkein kumoamaan
Nyt puhutaan itse pettämisestä eli seksistä. Siinä sinkku ei petä ketään. Eikä sinkku ole tilivelvollinen jollekin tuntemattomalle. Se varattu on pettäjä ja tilivelvollinen.
Nyt puhutaan fyysisestä toiminnasta. Toistan fyysisestä toiminnasta eli pettämestä. Kun sinkku panee varatun kanssa niin ketä hän fyysisesti pettää. Ei yhtään ketään. Piste.
Ap
Ap