Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku tekee silti väärin kun sekaantuu varattuun. Jos et tätä ymmärrä, niin eihän sille sit mitään voi.
Sä tässä et nyt kyllä ymmärtänyt etkä osaa lukea. Mähän kirjoitin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Sinkku ei kuitenkaan petä ketään vaan se varattu pettää ja on se pettäjä. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?
Ap
Sinkku pettää ennen kaikkea itseään. Nämä reppanathan monesti perustelevat varattujen panemista sillä, että mies on luvannut erota tms. Se jos mikä on pahmman laatuista itsepetosta, että uskoo tuollaista soopaa.
eri
Minulla on ollut suhde varatun miehen kanssa, enkä tosiaankaan elätellyt mitään toiveita että mies eroaisi. Itse asiassa jos hän olisi uskotellut minulle jotain sellaista, niin homma olisi loppunut siihen. Se oli pelkkää seksiä ja läheisyyttä hyvän tyypin kanssa.
myös eri
Vierailija kirjoitti:
Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.
Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.
Olen maannut monen varatun naisen kanssa, he ovat hyviä pitämään sen piilossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Pettää kanssaihmisen luottamuksen, jos tietoisesti osallistuu pettämistekoon.
Vaikka jos minä kamppaan sinut kumoon kadulla. En tunne sua, enkä ole luvannut sulle mitään, eikä olla sovittu mistään, mutta tiedän aiheuttavani sulle pahaa ja teen silti. Sinulla on oikeus luottaa muihin ihmisiin ja siihen, ettei muut aiheuta sulle pahaa, tunsit tai et heitä.
Voi luoja mitä sontaa suoraan sanottuna.
Aloituksen pointti menee nyt joiltakin täysin hukkaan. No ihan sama.
Ja se pointti on mikä? Et taida lapsipieni edes itse tietää sitä. Kunhan vänkäät vastaan, kun mitään oikeaa sanottavaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku tekee silti väärin kun sekaantuu varattuun. Jos et tätä ymmärrä, niin eihän sille sit mitään voi.
Sä tässä et nyt kyllä ymmärtänyt etkä osaa lukea. Mähän kirjoitin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Sinkku ei kuitenkaan petä ketään vaan se varattu pettää ja on se pettäjä. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?
Ap
Sinkku pettää ennen kaikkea itseään. Nämä reppanathan monesti perustelevat varattujen panemista sillä, että mies on luvannut erota tms. Se jos mikä on pahmman laatuista itsepetosta, että uskoo tuollaista soopaa.
eri
Minulla on ollut suhde varatun miehen kanssa, enkä tosiaankaan elätellyt mitään toiveita että mies eroaisi. Itse asiassa jos hän
Ok. Miksi et ymmärrä eroa "monesti" ja "aina" ilmaisujen välillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Vaikka jos minä kamppaan sinut kumoon kadulla. En tunne sua, enkä ole luvannut sulle mitään, eikä olla sovittu mistään, mutta tiedän aiheuttavani sulle pahaa ja teen silti. Sinulla on oikeus luottaa muihin ihmisiin ja siihen, ettei muut aiheuta sulle pahaa, tunsit tai et heitä.
Aloituksen pointt
Älä sä sano mua lapsipieneksi koska olen yli 40v. Aloituksen pointti on täysin selkeästi luettavissa jo ihan siinä aloituksessa. Ei ole mun ongelma, että ette ymmärrä lukemaanne. En ala enää toistamaan tätä asiaa kun ei näytä menevän tajuntaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?
Ap. ei kestä totuutta.
Älä sä sano mua lapsipieneksi koska olen yli 40v. Aloituksen pointti on täysin selkeästi luettavissa jo ihan siinä aloituksessa. Ei ole mun ongelma, että ette ymmärrä lukemaanne. En ala enää toistamaan tätä asiaa kun ei näytä menevän tajuntaan.
Ap
Älä käyttäydy kuin pikkupentu niin sinua ei kutsuta lapseksi. Ei kukaan täysipäinen yli 40v itke vauvapalstalla siitä, että aloitus herättää keskustelua.
Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...
Vierailija kirjoitti:
Ap
Älä käyttäydy kuin pikkupentu niin sinua ei kutsuta lapseksi. Ei kukaan täysipäinen yli 40v itke vauvapalstalla siitä, että aloitus herättää keskustelua.
Missä mä itken? En yhtään missään. Miksi on itkemistä se, että koitan takoa teidän päähän mikä aloituksen pointti oli? Olet kyllä itse todella lapsellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Minulla on ollut suhde varatun miehen kanssa, enkä tosiaankaan elätellyt mitään toiveita että mies eroaisi. Itse asiassa jos hän
Sinulla on kovin outo käsitys "hyvästä tyypistä".
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut hyökkää ap:n kimppuun? Taisi nyt joillakin mennä pahasti tunteisiin. Taitaa olla petettyjä ketjussa useampi...
Koska ap on saatanan tyhmä va jakki, joka räyhää täällä muille siitä, että nämä keskustelevat ap:n aloittamasta aiheesta. Lisäksi hän jankuttaa omaa kysymystään miljoona kertaa kuin 1v joka on oppinut uuden sanan. Se on helvetin raskasta ja todistaa ap:n olevan kusinen trolli.
Vierailija kirjoitti:
Minulle kerran mies väitti laittaneensa sormuksen vain siksi, että testasi saako sitten istua ravintolassa rauhassa, vai mitenkä naiset suhtautuu. Kertoi sitten temput tehtyään, että "vitsi, vitsi, kyllä mun pitää palata eukon luo".
Vierailija kirjoitti:
Enkä ihmettele yhtään miksi ovat tulleet petetyksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?
Ap. ei kestä totuutta.
Niin mitä totuutta? Totuus on se, että varattu on se pettäjä ja hän pettää omaan puolisoaan. Sinkku ei petä ketään eikä hän ole pettäjä. Toki sinkku tekee väärin jos tietoisesti panee varatun kanssa, mutta ei hän silti petä ketään.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ap on saatanan tyhmä va jakki, joka räyhää täällä muille siitä, että nämä keskustelevat ap:n aloittamasta aiheesta. Lisäksi hän jankuttaa omaa kysymystään miljoona kertaa kuin 1v joka on oppinut uuden sanan. Se on helvetin raskasta ja todistaa ap:n olevan kusinen trolli.
Missä mä räyhään? Mä näen nyt kyllä räyhäämistä muiden kirjoituksissa. Säkin räyhäät. En ole missään kieltänyt keskustelemasta asiasta, mutta te itse ette nyt näytä tajuvan aloituksen pointtia vaikka sitä miten takoisi teidän päähän. Ette hyväksy mun mielipiteitä ja siksi haukutte mua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Missä mä itken? En yhtään missään. Miksi on itkemistä se, että koitan takoa teidän päähän mikä aloituksen pointti oli? Olet kyllä itse todella lapsellinen.
Ap
No täällä vauvapalstalla. Hirveä parku päällä, kun ihmiset keskustelevat laajemmin eivätkä vastaa idi oottiin kysymykseesi yhdellä lauseella. Sinä et missään ole määritellyt aloituiksesi pointtia, vaan uliset vain siitä, että muut eivät osaa lukea eivätkä tottele sinua, vaan keskustelevat niin kuin itse haluavat. Juuri noin toimii 12-vuotias ylisveeti, jonka ainut tarkoitus on nostaa omaa aloitustaan. Ja ihan turha tulla lässyttämään, että olet yli 40v. Sitä ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Huomaa kyllä että sulta loppui argumentit kun tajusit itsekin miten pihalla olet. Voit toki yrittää perustella seikkaperäisesti, miksi tuo on sontaa, mutta kukaan täällä ei oleta että pystyt siihen.
On sellainen asia kuin MORAALI ja se sanelee ihmisten tekemisiä. Kenellä mitenkin. Moni kantaa vastuuta siitä, mitä muille aiheuttaa.
Kovasti hiekkapil luisia petettyjä kiukuttaa ap:n aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Sama. Mies oli täysin kelvoton. En ikinä ottaisi sellaista miehekseni. Sek...ikin oli varsin huonoa. Vuoden jaksoin kuitenkin odottaa, että mies oppisi jotain. Ei oppinut.
Ap