Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Thaimaassa naimassa lomilla ja Suomessa helluntaiseurakunnassa. On kyllä ulkokultaisuus paskaporukkaa. Yksi kävi panemassa venäläisen raskaaksi kun vaimonsa Suomessa. Hellari.
Toinen hyvä esimerkki on kun varattu ja sinkku kirkkokuorolainen suhaavat keskenään. Aina siinä välillä alttarilla tai parvella laulamassa ylistysvirsiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko ajatella, että sinkku tekee palveluksen parisuhteessa oleville? Pettäjä pettää, koska jotain on vialla suhteessa. Saattaa olla lopulta helpotus päättää paska suhde, kun petturuus paljastuu.
Voihan sitä itselleen niin uskotella. Totuus voi kuitenkin olla, ettei suhteessa ole välttämättä mitään vikaa. Toki hyvähän se on, että pääsee petturista eroon.
Sitä välillä olen miettinyt, että eivätkö nuo pettureiden rakastajat ikinä ajattele kuinka epäluotettava tyyppi tuo pettäjä on. Todennäköisesti pettää heti uudelleen, kun silmä vain välttää.
Miksi kuvittelet, että sinkut halusivat jotain suhdetta? Eihän kukaan heistä oikeasti petturia pitkäksi aikaa ottaisi.
Sinulta on ilmeisesti mennyt ohi ketjut, missä sinkku päivystää kotona valmiudessa milloin se "vuoden puoliso" ehtii perheeltään piipahtamaan sinkun luona. Nyreilee juhlapyhät, kun mies on perheen kanssa. Koko elämä tuntuu pyörivän miehen ympärillä.
-ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Aviorikos on poistettu rikoslaista jo 40-luvulla, joten siihen ei voi soveltaa avunantopykäliä samoin kuin rikoksiin.
1987 poistettu kokonaan ja helppoa erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä syyllisiä ovat molemmat, sekä varattu pettäjä että sinkku joka pettäjän petokseen osallistuu. Turha yrittää millään selittelyillä vaientaa omatuntoaan ja oikeuttaa oma varatun kanssa veivailunsa.
Et sitten ymmärtänyt. Aloituksen pointti oli se, että ketä se sinkku pettää? Ei sinkku voi ketään pettää. En missään kirjoittanut, että varatun kanssa paneva sinkku tekisi oikein. Pointti edelleen se, että ainoa joka pettää on se varattu. Miksi tätä on niin vaikea käsittää?
Ap
Autisti takertuu yksittäiseen sanaan, vaikka kyseessä on laajempi ilmiö. Sinkku ei petä, mutta OSALLISTUU PETTÄMISEEN. Miksi tätä on niin vaikea käsittää?
t. eri
Itse olet autisti joka ei ymmärtänyt tätä aloitusta. Mene muualle.
Ap
Kyllä se ap:n mieli muuttuu kun sattuu omalle kohdalle. Sitä odotellessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap miksi kuvittelet olevasi viaton? Kovin olet sokea omille touhuillesi ja toisen asemaan asettuminen ei näytä onnistuvan sinulta ollenkaan. Moraali nollassa.
Siksi hän pettääkin, kuvailee juurikin omaa sielunelämäänsä.
Niin ketä mä sinkku petän kun ei mulla ole mitään suhdetta varatun kanssa? Miksi te kuvittelette mun paneskelevan varattujen kanssa? Ihan tämän palstan muista keskusteluista syntyi tämä aloitus ja olen sen jo moneen kertaan kertonut.
Anteeksi nyt vain, mutta olette kyllä melkoisen typeriä.
Ap
Typerä on ihminen, joka jankkaa samaa kysymystä uudestaan ja uudestaan ymmärtämättä, että keskustelu laajenee käsittelemään muutakin kuin sinun aloituksessa esittämääsi kysymystä. Ei synny mitään keskustelua, jos vain vastataan yhdellä tai kahdella sanalla esitettyyn kysymykseen ja asia jää siihen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä syyllisiä ovat molemmat, sekä varattu pettäjä että sinkku joka pettäjän petokseen osallistuu. Turha yrittää millään selittelyillä vaientaa omatuntoaan ja oikeuttaa oma varatun kanssa veivailunsa.
Et sitten ymmärtänyt. Aloituksen pointti oli se, että ketä se sinkku pettää? Ei sinkku voi ketään pettää. En missään kirjoittanut, että varatun kanssa paneva sinkku tekisi oikein. Pointti edelleen se, että ainoa joka pettää on se varattu. Miksi tätä on niin vaikea käsittää?
Ap
Autisti takertuu yksittäiseen sanaan, vaikka kyseessä on laajempi ilmiö. Sinkku ei petä, mutta OSALLISTUU PETTÄMISEEN. Miksi tätä on niin vaikea käsittää?
t. eri
Itse olet autisti joka ei ymmärtänyt tätä aloi
Miksi teit aloituksen, vaikka et kestä, että aiheesta keskustellaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku tekee silti väärin kun sekaantuu varattuun. Jos et tätä ymmärrä, niin eihän sille sit mitään voi.
Sä tässä et nyt kyllä ymmärtänyt etkä osaa lukea. Mähän kirjoitin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Sinkku ei kuitenkaan petä ketään vaan se varattu pettää ja on se pettäjä. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?
Ap
Sinkku pettää ennen kaikkea itseään. Nämä reppanathan monesti perustelevat varattujen panemista sillä, että mies on luvannut erota tms. Se jos mikä on pahmman laatuista itsepetosta, että uskoo tuollaista soopaa.
eri
Eivät petä, koska ei kukaan järkevä sinkku pettävää ota vakisuhteeseen. Pettäjät ovat sellaista huvittavaa reppanaseuraa sinkuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku tekee silti väärin kun sekaantuu varattuun. Jos et tätä ymmärrä, niin eihän sille sit mitään voi.
Sä tässä et nyt kyllä ymmärtänyt etkä osaa lukea. Mähän kirjoitin jo aloitukseen, että sinkku tekee väärin pannessaan varatun kanssa. Sinkku ei kuitenkaan petä ketään vaan se varattu pettää ja on se pettäjä. Miksi tämä on niin vaikea ymmärtää?
Ap
Ajatteletko koskaan mitä tekosi muille aiheuttavat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinkku pettää ennen kaikkea itseään. Nämä reppanathan monesti perustelevat varattujen panemista sillä, että mies on luvannut erota tms. Se jos mikä on pahmman laatuista itsepetosta, että uskoo tuollaista soopaa.
eri
Eivät petä, koska ei kukaan järkevä sinkku pettävää ota vakisuhteeseen. Pettäjät ovat sellaista huvittavaa reppanaseuraa sinku
Todellakin pettävät. Aika puskassa on saanut elämänsä viettää, jos koskaan ei ole kuullut sinkun perustelevan pettämistä sillä, että "se vannoi eron olevan vireillä" yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
eri
Niin lupasi muuttaa elämää, minut ottaa ei ottanutkaan.. kunnes palasin takaisin vanhan puolisoni luokse. Hällä ei pahemmin tietoa minun kiemuroista.
Vierailija kirjoitti:
Miksi toivot mulle tuollaista? Mitä sellaista mä olen tehnyt, että ansaitsisin tuollaisen kohtalon?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ajatteletko koskaan mitä tekosi muille aiheuttavat?
Mitkä teot? Mitä väärää mä nyt olen muka tässä tehnyt.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi toivot mulle tuollaista? Mitä sellaista mä olen tehnyt, että ansaitsisin tuollaisen kohtalon?
Ap
Jankattun omaa kysymystäsi noin 100 kertaa ymmärtämättä, että pettäminen on muutakin kuin se itse akti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
t. eri
<
No tuntuu olevan vaikeaa teille joillekin ymmärtää mun aloituksen pointti. Sen lisäksi mua syytetään, että paneskelen varattujen kanssa jne. Eikä myöskään huomoida sitä, että kirjoitin jo aloitukseen, että myös se sinkku tekee väärin. Sinkku ei vain ole pettäjä eikä petä ketään. Paskat saan niskaan asiasta jota en ole itse tehnyt. Tyypillistä palstaa.
Ap
Miksi ap kyselee tyhmiä ja suuttuu, kun aiheesta viriää laajempaa keskustelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.
Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Pettää kanssaihmisen luottamuksen, jos tietoisesti osallistuu pettämistekoon.
Vaikka jos minä kamppaan sinut kumoon kadulla. En tunne sua, enkä ole luvannut sulle mitään, eikä olla sovittu mistään, mutta tiedän aiheuttavani sulle pahaa ja teen silti. Sinulla on oikeus luottaa muihin ihmisiin ja siihen, ettei muut aiheuta sulle pahaa, tunsit tai et heitä.
Vierailija kirjoitti:
Ensinnäkin, Ei kukaan omista ketään. Ja Kyllä se vihreämpiä nurmia katseleva on ihan itse vastuussa valinnoistaan. Meidän sinkkujen vastuullako se muka on, ettei vaan herätetä sun ukossa mitään nytkähdyksiä. Kyllä hän saa ihan vapaasti valita mitä tuntee tai tekee. Eri asis on sitten kiinnostaako minua. Niinhän se menee kaikissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jankattun omaa kysymystäsi noin 100 kertaa ymmärtämättä, että pettäminen on muutakin kuin se itse akti.
Mitä ihmettä sä oikein selität? Ei mitään logiikkaa tuossa sun touhussa nyt.
Ap
Niin ketä mä sinkku petän kun ei mulla ole mitään suhdetta varatun kanssa? Miksi te kuvittelette mun paneskelevan varattujen kanssa? Ihan tämän palstan muista keskusteluista syntyi tämä aloitus ja olen sen jo moneen kertaan kertonut.
Anteeksi nyt vain, mutta olette kyllä melkoisen typeriä.
Ap