Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä petin miestäni, mulla oli salasuhde sinkkuun työkaveriin. En kyllä näe, että mun salarakkaani teki mitään väärää, sinkkuna se ei ollut tilivelvollinen kenellekään, eikä pettänyt ketään.
Ihan turhaan naiset täällä haukkuu ja herjaa sinkkunaisia, joita niitten miehet käy bylsimässä. Haukkukaa niitä ukkojanne, nehän sitä kulliaan vieraassa käy jakamassa ja teitä pettää, eikä se sinkku.
Ei hän pettänytkään. Se on totta. Mutta totta on myös se että hän on moraaliton ihmisp*ska.
Mun mies ainakin syyttää ja haukkuu mun salarakkaan maan rakoon. Oon yrittänyt sanoa, että minähän se syyllinen tässä olen, mutta hän on silti pohjattoman vihainen nimenomaan tuolle toiselle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!
Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?
En kyllä tietoisesti etsi varattuja petipuuhiin. Yleensähän status paljastuu vasta aamulla, kun tulee kiirus kotiin. Itseä ei hakttaa yhtään, eipähän tartte aamulla keitellä kaffia ja pelätä roikkujaa.
Tämä kyssäri oli suunnattu niille, jotka tietoisesti lähtevät varatun kanssa petipuuhiin. Odottavat kiltisti, että parisuhteeseen tulee joku kriisi ja ovat heti valmiina tarjoamaan tukea. -sama
Kiireisimmät heittävät lisää vettä myllyyn ja keksivät mm. valheita raottaakseen toisten parisuhdetta. Esimerkiksi se kuuluisa pikkulapsiaika on oivallinen tilaisuus tähän, kun arkielämä on raskasta ja mies tarttuu minkälaiseen tahansa syöttiin, jotta pääsee karkuun perhevastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!
Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?
En kyllä tietoisesti etsi varattuja petipuuhiin. Yleensähän status paljastuu vasta aamulla, kun tulee kiirus kotiin. Itseä ei hakttaa yhtään, eipähän tartte aamulla keitellä kaffia ja pelätä roikkujaa.
Tämä kyssäri oli suunnattu niille, jotka tietoisesti lähtevät varatun kanssa petipuuhiin. Odottavat kiltisti, että parisuhteeseen tulee joku kriisi ja ovat heti valmiina tarjoamaan tukea. -sama
En mä ainakaan mitään kriisiä odottanut. Enhän mä tiennyt miehen suhteen laadusta mistään enkä tiedä vieläkään. Mä erosin ja parin kuukauden päästä erosta halusin seksiä. Otin yhteyttä vanhaan tuttuun ja mies oli heti valmis. Suhde on jatkunut melkein kaksi vuotta.
Tule hakemaan mieheni, saat hänet heti. Älä ujostele.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa.
Vihaan sitä naista sydämeni kyllyydestä.
Tuo nainen teki sinulle palveluksen kun paljasti miehesi todellisen luonteen. Muuten voisit vieläkin elää valheellisessa kuvitelmassa että miehesi rakastaa sinua. Ei rakastanut, koska petti. Jos se ei olisi tapahtunut tuon puolitutun sinkkunaisen kanssa niin ennemmin tai myöhemmin jonkun muun kanssa.
Ei se mikään palvelus sentään ole, vaikka kuinka yrittäisit sädekehää kiillottaa.
Jos narauttaisi varatun pelkästä yrityksestä pettää, se voisi ollakin.
No näin minä koin naisesta jonka kanssa mieheni petti. En minä tuota naist
Miten asia paljastui? Se nainenko käräytti miehen?
Kyllä, tuo nainen kertoi minulle harrastaneensa seksiä mieheni kanssa. Itse asiassa myös seuraava mieheni petti, ja silloin asia tuli ilmi yhteisten kavereiden kautta. En ole hirveästi päätäni vaivannut miettimällä kummankaan noiden naisten toimintaa, koska lähinnä minua kiinnosti noiden kummankin miehen toiminta, ja pidin pääasiana että se oli tullut ilmi. Se ei tuntunut niin merkittävältä että millä tavalla, kuk kumpikaan ei kuitenkaan itse kertonut. Hyvä että joku sentään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiireisimmät heittävät lisää vett
Pikkulapsiaika on otollista aikaa pettää myös siksi, että nainen on nalkissa kotona, eikä hän pääse karkaamaan nautiskelemaan aikuisesten jutuista kaikessa rauhassa.
"Kyllä, tuo nainen kertoi minulle harrastaneensa seksiä mieheni kanssa. Itse asiassa myös seuraava mieheni petti, ja silloin asia tuli ilmi yhteisten kavereiden kautta. En ole hirveästi päätäni vaivannut miettimällä kummankaan noiden naisten toimintaa, koska lähinnä minua kiinnosti noiden kummankin miehen toiminta, ja pidin pääasiana että se oli tullut ilmi. Se ei tuntunut niin merkittävältä että millä tavalla, kuk kumpikaan ei kuitenkaan itse kertonut. Hyvä että joku sentään."
Jaa, mun miehen salarakas sen sijaan kielsi kaiken ja haukkui minut tyhmäksi pässiksi ja mustasukkaiseksi hulluksi, kun en uskonut hänen valheitaan. Tämä, kun pyysin häntä kertomaan mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, tuo nainen kertoi minulle harrastaneensa seksiä mieheni kanssa. Itse asiassa myös seuraava mieheni petti, ja silloin asia tuli ilmi yhteisten kavereiden kautta. En ole hirveästi päätäni vaivannut miettimällä kummankaan noiden naisten toimintaa, koska lähinnä minua kiinnosti noiden kummankin miehen toiminta, ja pidin pääasiana että se oli tullut ilmi. Se ei tuntunut niin merkittävältä että millä tavalla, kuk kumpikaan ei kuitenkaan itse kertonut. Hyvä että joku sentään."
Jaa, mun miehen salarakas sen sijaan kielsi kaiken ja haukkui minut tyhmäksi pässiksi ja mustasukkaiseksi hulluksi, kun en uskonut hänen valheitaan. Tämä, kun pyysin häntä kertomaan mistä on kyse.
Oli myös mm. vihjaillut minun tapailevan kahvien merkeissä muita miehiä, vaikka mitään sellaista en ollut koskaan tehnyt. Ihan hakemalla haki eripuraa meidän välille.
Olen ollut suhteessa varattuun mieheen. Se tuli heti selväksi. Minä olen vapaa, en edes etsi mitään liian tiivistä, sekin tuli selväksi. Tykkään mennä ja tulla, matkustella jne. Miehelle tämä muodostui ongelmaksi. Olisi halunnut lähteä mukaani mutta ei, kun on se vaimo, mukulat, talolaina ym. Minä olen sillä tavalla vapaa sielu, en halua kahlita ketään, en halua tulla kahlituksi. Enkä ole tuntenut syyllisyyttä siitä, että olen jonkun kanssa, jonka kohtaan. Eri asia sitten kuinka pitkään se kestää. Tuo mies palautui sitten vaimonsa siipien alle, mutta todennäköisesti etsii aina uutta lohduttajaa. Eli pettää vaimoaan ja vaimo hyväksyy tämän pitkin hampain. En jäisi ikinä tuollaiseen liittoon, olipa sitä talolainaa vaikka miljoona.
Minä taas ihmettelen sitä että kun sinkkumies panee varattua naista ja jää kiinni, niin sen naisen mies on sen sinkkumiehen kimpussa todennäköisemmin kuin sen oman naisensa kimpussa? Miksi, sillä monesti se sinkkumies ei edes tiedä naisen olevan varattu. Kyllä se nainen ansaitsisi kummankin miehen vihat ja selkäsaunan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa.
Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita.
Saako vaimollasi siis olla myös?
Kulissilta kuulostaa anyways.
Mihin se vaimo rakastajaa tarvii kun ei omalle oriilleenkaan anna?
Laatu korvaa määrän.
Tuossa ei ole logiikkaa, kuka haluaa seksittömän naisen rakastajaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli myös mm. vihjaillut minun tapailevan kahvien merkeissä muita miehiä, vaikka mitään sellaista en ollut koskaan tehnyt. Ihan hakemalla haki eripuraa meidän välille.
Paskiainen tuo nainen kyllä. Kuten myös olivat nuo molemmat naiset joiden kanssa mun kaksi miestä pettivät. Oleellisinta mulle kuitenkin on noiden molempien miesteni paskiaisuus. Jonkun tuntemattoman naisen moraali ei paljoa minua hetkauta, kaikenlaista kulkijaa täällä riittää eikä he olleet minulle mitään luvanneet enkä heidän kanssa joutunut elämään. Miehet sen sijaan olivat luvanneet ja heidän kanssa elin, joten heidän moraali ja sen puute, ja se että he olivatkin paskiaisia, oli se mikä minua satutti.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas ihmettelen sitä että kun sinkkumies panee varattua naista ja jää kiinni, niin sen naisen mies on sen sinkkumiehen kimpussa todennäköisemmin kuin sen oman naisensa kimpussa? Miksi, sillä monesti se sinkkumies ei edes tiedä naisen olevan varattu. Kyllä se nainen ansaitsisi kummankin miehen vihat ja selkäsaunan.
Niin... Jos mies pyörittää sivusuhdetta jossa kumpikaan naisista ei tiedä toisistaan, niin on ihan yleisesti paljon hyväksyttävää että kumpikin nainen mukiloi tällaista miestä ja tavittaessa isänsä ja veljiensä kanssa. Mutta naisen kohdalla sitten sama kurmuutus ei ole hyväksyttävää? Naiset voi ladella miehelle vaikka tappouhkauksia hänen jäädessä kiinni pettämisestä ja se ymmärretään, mutta kun mies uhkaa tappaa naisensa tämän syrjähypyn paljastuttua, niin mies saa hirviön leiman ja sitä petänyttä naista puolustetaan?
Minä olen yksi sellainen sinkku. Varattuni rakastaa minua ja minä häntä. Hänellä on painava syy olla eroamatta, enkä edes sitä halua. Suhteessamme ei ole seksi pääasia, ne tapaamishetket juttelemme, syömme jotain hyvää, nautimme toistemme lämmöstä ja ystävyydestä. En petä ketään, en edes itseäni, koska tiedän tämän suhteen realiteetit, en rakenna pilvilinnoja, ei myöskään tämä varattu. Olemme lähinnä toistemme henkireikiä, eikö saisi olla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita.
Saako vaimollasi siis olla myös?
Kulissilta kuulostaa anyways.
Saa tietenkin olla. Ei homma voi olla yksipuolista. En tiedä onko ollut, eikä kiinnosta. Lapsemme ovat jo aikuisia, mutta muodostamme hyvän yksikön ja emme halua erota. Avioliittohan on ensisijaisesti kuitenkin taloudellinen sopimus. Romanttinen avioliitto on ihmiskunnan historiassa hyvin nuori asia.
https://www.vauva.fi/keskustelu/5977735/hs-avioliitto-oli-satoja-vuosia…
Entä jos vaimo antaa luvan että mies saa pitää tyttöystävää?
Aika monet vaimot syyttävät sitä toista naista.
Minä en tätä tee.
Tiedän että exäni esiinty tälle naiselle sinkkuna.
Ei ne miehet mitää avuttomia johdateltavia ole.
Tietävät mitä tekevät.
Vierailija kirjoitti:
Entä jos vaimo antaa luvan että mies saa pitää tyttöystävää?
Ei silloin tietenkään ole pettämistä. Pettämistä on se, että tehdään jotain vaikka on sovittu ja luvattu että ei tehdä kyseistä asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.
Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Ei petä. Mutta on moraaliton ja toimii hyvin ikävällä tavalla toista ihmistä kohtaan, mahdollisesti useaa ihmistä ja viattomia lapsia kohtaan. On valmis aiheuttamaan muille suunnatonta surua, hajottamaan perheen. Kävikö tästä selväksi ap mikä on tämän sinkun rikos? Sinkun ei ole mikään pakko sekaantua varattuun.
Kyllä ap sinäkin nämä moraaliset ongelmat ymmärrät, mutta tämä sanoilla pelaaminen kuuluukin taudinkuvaan; kun tehdään asioita, joista moraaliltaju sanoo ei, keksitään uusia termejä tai takerrutaan tällaiseen naurettavaan sanatemppuun, jolla oikeutetaan itselle asioita.