Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
"Tuossa ei ole logiikkaa, kuka haluaa seksittömän naisen rakastajaksi?"
Ihan tiedoksesi vaan, vaikka intohimo sinua kohtaan olisi sammunut, joku toinen saattaa saada sen syttymään.
Naiselle ei välttämättä riitä seksiksi se, että saa vain antaa sinulle silloin kun haluat.
"Paskiainen tuo nainen kyllä. Kuten myös olivat nuo molemmat naiset joiden kanssa mun kaksi miestä pettivät. Oleellisinta mulle kuitenkin on noiden molempien miesteni paskiaisuus. Jonkun tuntemattoman naisen moraali ei paljoa minua hetkauta, kaikenlaista kulkijaa täällä riittää eikä he olleet minulle mitään luvanneet enkä heidän kanssa joutunut elämään. Miehet sen sijaan olivat luvanneet ja heidän kanssa elin, joten heidän moraali ja sen puute, ja se että he olivatkin paskiaisia, oli se mikä minua satutti."
Lucky you, jos salarakas on ollut tuntematon ihminen, parhaassa tapauksessa ihan eri kaupungista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa.
Vihaan sitä naista sydämeni kyllyydestä.
Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita.
Saako vaimollasi siis olla myös?
Kulissilta kuulostaa anyways.
Saa tietenkin olla. Ei homma voi olla yksipuolista. En tiedä onko ollut, eikä kiinnosta. Lapsemme ovat jo aikuisia, mutta muodostamme hyvän yksikön ja emme halua erota. Avioliittohan on ensisija
Eli teillä onkin avoinsuhde, ei pettämistä. Joa vaimollakin kerran on lupa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisesti varatun kanssa pettäjän kannattaa varautua petetyn puolison tapaamiseen jos ja kun asia paljastuu. Voin kertoa, että pistin yhden naisen henkisesti palasiksi, en säälinyt yhtään. Hänellä menee varmasti vuosia terapiassa toipumiseen. Lisäksi hän tajusi miehen käyttäneen itseään oman avioliittonsa korjaamiseen.
Et säkään ihan terve päästäsi ole. Kai haukuit myös miehen ihan pataluhaksi ja otit eron? Suurin syyllinen on sun miehesi, kai sä sen tajuat? Joo ei ole viaton myöskään se nainen joka tietoisesti varatun kanssa suhteeseen alkaa, mutta ei hän silti ole suurin syyllinen. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi se suurin viha kohdistetaan siihen kolmanteen osapuoleen eikä siihen omaan puolisoon.
Eipä ole rikos sekään syyttää ja haukkua salarakas päin naamaa. 😇
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Kyllä, tuo nainen kertoi minulle harrastaneensa seksiä mieheni kanssa. Itse asiassa myös seuraava mieheni petti, ja silloin asia tuli ilmi yhteisten kavereiden kautta. En ole hirveästi päätäni vaivannut miettimällä kummankaan noiden naisten toimintaa, koska lähinnä minua kiinnosti noiden kummankin miehen toiminta, ja pidin pääasiana että se oli tullut ilmi. Se ei tuntunut niin merkittävältä että millä tavalla, kuk kumpikaan ei kuitenkaan itse kertonut. Hyvä että joku sentään."
Jaa, mun miehen salarakas sen sijaan kielsi kaiken ja haukkui minut tyhmäksi pässiksi ja mustasukkaiseksi hulluksi, kun en uskonut hänen valheitaan. Tämä, kun pyysin häntä kertomaan mistä on kyse.
Paskiainen tuo nainen kyllä. Kuten myös olivat nuo molemmat naiset joiden kanssa mun kaksi mi
Jos kaikki miehet pettävät sinua, niin oletko miettinyt mistä tämä mahtaa johtua? Voisiko sinun käytökselläsi olla jotain tekemistä asian kanssa?
En tiedä. En itse asiassa usko, että kukaan voi minkäänlaisella käytöksellä ajaa toista ihmistä pettämään. Se on aina kuitenkin oma päätös. Ensimmäiseltä mieheltäni kysyin, miksi hän petti. Vastaus oli suurinpiirtein "koska olen mies". Hän vain petti, kun tuli tilaisuus, koska halusi. Vaikka meillä oli iso määrä seksiä ja minun puoleltani myös rakkautta. Sen tajusin vasta jälkikäteen, että miehen puolelta rakkautta ei voinut olla, sillä ei hän muuten olisi minua pystynyt yhden panon takia satuttamaan sellaisella tavalla kuin teki. Seuraavan kumppanin pettäessä suhteessamme oli huono kausi. Rakkaus puuttui siinäkin suhteessa. En tiedä, voiko siitä syyttää minua jos joku seurustelee kanssani vaikkei rakasta?
Nuo olivat tosiaan kaksi ensimmäistä miessuhdettani, ja onneksi olen onnistunut pääsemään niistä yli ja kasvattamaan luottamusta noiden jälkeenkin. Noiden jälkeen on ollut joitain lyhyempiä ja nykyinen pitkä suhde, jotka ovat käsittääkseni olleet uskollisia molemmin puolin, eli en sentään minäkään niin hurja noita-akka ole, että kykenisin ainakaan kaikkia miehiä ajamaan pettämään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Tuossa ei ole logiikkaa, kuka haluaa seksittömän naisen rakastajaksi?"
Ihan tiedoksesi vaan, vaikka intohimo sinua kohtaan olisi sammunut, joku toinen saattaa saada sen syttymään.
Naiselle ei välttämättä riitä seksiksi se, että saa vain antaa sinulle silloin kun haluat.
Akka varmaan on kertonut tästä ukolle ennenkuin tilanne eskaloituu. Jos istuu jalat ristissä turpakiinni mitä voi odottaa?
No nuo olivatkin ilmeisesti sopineet avoimesta suhteesta. Eli ei niin, että toinen katsoo oikeudekseen aloittaa yksipuolisen avoimen suhteen kertomatta siitä kumppanille.
"En tiedä. En itse asiassa usko, että kukaan voi minkäänlaisella käytöksellä ajaa toista ihmistä pettämään. Se on aina kuitenkin oma päätös. Ensimmäiseltä mieheltäni kysyin, miksi hän petti. Vastaus oli suurinpiirtein "koska olen mies". Hän vain petti, kun tuli tilaisuus, koska halusi. Vaikka meillä oli iso määrä seksiä ja minun puoleltani myös rakkautta. Sen tajusin vasta jälkikäteen, että miehen puolelta rakkautta ei voinut olla, sillä ei hän muuten olisi minua pystynyt yhden panon takia satuttamaan sellaisella tavalla kuin teki. Seuraavan kumppanin pettäessä suhteessamme oli huono kausi. Rakkaus puuttui siinäkin suhteessa. En tiedä, voiko siitä syyttää minua jos joku seurustelee kanssani vaikkei rakasta?"
Pettäjä etsimällä etsii kumppanistaan vikoja oikeuttaakseen pettämisensä.
Syytä on turha hakea itsestä. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietoisesti varatun kanssa pettäjän kannattaa varautua petetyn puolison tapaamiseen jos ja kun asia paljastuu. Voin kertoa, että pistin yhden naisen henkisesti palasiksi, en säälinyt yhtään. Hänellä menee varmasti vuosia terapiassa toipumiseen. Lisäksi hän tajusi miehen käyttäneen itseään oman avioliittonsa korjaamiseen.
Et säkään ihan terve päästäsi ole. Kai haukuit myös miehen ihan pataluhaksi ja otit eron? Suurin syyllinen on sun miehesi, kai sä sen tajuat? Joo ei ole viaton myöskään se nainen joka tietoisesti varatun kanssa suhteeseen alkaa, mutta ei hän silti ole suurin syyllinen. Tätä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi se suurin viha kohdistetaan siihen kolmanteen osapuoleen eikä siihen omaan puolisoon.
Eipä ole rikos sekään syyttää ja haukkua salarakas päin naamaa.
Ei mutta täysin idioottimaista se on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole rikos sekään syyttää ja haukkua salarakas päin naamaa.
Olet siis vielä lisäksi tyhmä kun et ymmärtänyt mitä mä kirjoitin sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään.
Ap
Pettää panokumppaninsa puolisoa mikäli on tietoinen, että ovat suhteessa. Pettäminen on valehtelua ja huijausta ja kyllähän siihen suhteeseen silloin liittyy salailua, peittelyä, valehtelua ymv. ettei kyseinen puoliso saa salasuhteesta tietää.
Miten voi pettää ihmistä jonka kanssa ei ole parisuhteessa eikä edes missään tekemisissä? Mä en kyllä miehen avovaimoa petä vaan mies itse pettää avovaimoaan. Aloituksessa oli kyse seksistä jonkun muun kuin oman kumppanin kanssa eli se varattu pettää. Ei sinkku ketää petä. Siitähän tässä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Vai oikeen "avunantoon", kyllä siltä varatulta pitäisi munat kuohita tai pillu ommella lopullisesti kiinni.
Naiset on kyllä etovinta mitä tiedän. Siis älynsä, moraalinsa ja logiikkansa osalta. Se ulkopuolinen on täysin viaton suhteenne ongelmiin, mutta eihän sahanpurulla käyvä sitä pysty ymmärtämään. Suorastaan hävettää olla itsekin nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään.
Ap
Ei niin. Naiset on kautta aikojen syyttäneet toisia naisia miehensä houkuttelemisesta ja jopa avioliittonsa tuhoamisesta.
Kummasti haluavat vapauttaa miehensä vastuusta. Ehkä eivät kestä sitä, että mies on ihan omasta tahdostaan pettänyt ja pettää. Vaimot elävät itsepetoksessa.
Toinen nainen voi myös elää itsepetoksessa ja uskoa miehen valheelliset vakuuttelut, että tämän liitto on enää pelkkä kulissi.
Näin ne miehet onnistuu pyörittämään yhä uusia naisia.
Naisten pitäisi tippua maan kamaralle ja nähdä totuus kumppanista.
Aloitus on todella hyvä. Ja asiaa. Kun joku sanoo lähtevänsä juuri suhteestaan ja panostavansa sinuun, ei se ole sen sinkun vika todellakaan. Ja näinhän ne ketkut aina tekevät.
Riippuu minusta siitäkin, mikä kakkosen suhde on petettyyn. Esim näissä jutuissa, missä on petetty kumppanin kaverin tai pahimmillaan vaikka sisaruksen kanssa, on minusta kakkosen "rikos" jopa pahempi kuin pettäjän. Tuntemattoman kanssa tilanne on minusta ihan eri. Silti toimittu väärin, toki, mutta ei luottamusta voi pettää jos ei ole luottamuksellista ihmissuhdettakaan. Ja sehän on kuitenkin pettämisen ydin.
Tekisi mieli lähtä erakoksi jonnekkin mettään.
Vierailija kirjoitti:
Aika harhainen voimafantasia kyllä. Jospa keksittyisit oman pääsi fiksaamiseen terapiassa sen sijaan, että miettisit muiden tunne-elämää.
Tällaisissa tilanteissa voi olla kyse syvälle koteloituneista traumoista, joita asianomainen ei itsekään tiedosta.
Koko tuo varattuun mieheen sekaantuminen ja suhteessa roikkuminen kuulostaa syvästi traumatisoituneen ihmisen mykältä hätähuudolta, johon ympäristö on vastannut vaikenemisella.
Taustalla saattaa hyvinkin olla mummon sota-ajan kokemukset kissanlihakeitosta, ei tosiaankaan olisi ensimmäinen kerta, kun ylisukupolviset traumat ryöpsähtävät tällä tavoin esille.
Surullista tietysti on, jos välit mummoon huononivat tai peräti katkesivat tuon pettämisen seurauksena.
Voimaantuninen voi kuitenkin alkaa vain tosiasioiden tunnustamisesta. Ratkaisukeskeinen lyhytterapia voisi auttaa.
Kelalta voi saada tukea terapiakustannuksiin. Prosessi kannattaa käynnistää heti, koska se voi viedä aikaa.
Onhan nuo lähestynyt. Kaikille sama evvk perään ja estolle. Helppoa