Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.
Miksi te sinkut sitten tungette väliin toisten parisuhteisiin? Paneskelkaa toisia sinkkuja ja jättäkää parisuhteessa olevat rauhaan kiitos.
Koska ovat moraalittomia kusipäitä.
Puolisoaan pettävä tyyppi on se joka on moraaliton kusipää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kuin ero vaan pettäjässä. Jos pettää kerran niin pettää toisenkin. Ja sinkku joka sekaantuu kolmiodraamaan on jotenkin säälittävä. Rumat ne varatuilla koreilee.
Onko joku tosiaan noin tyhmä, että kuvittelee kaikkien toisten naisten olevan rumia. :D
On ruma sydämestä. Ei kelpaa parisuhteeseen.
Älä nyt viitsi olla lapsellinen. Sä et tuota asiaa päätä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään.
Ap
Miksi pitää olla just varattu? Sinkkuja on suomessa noin 1 milj. Joten ei uskoisi olevan vaikeata sinkku, jonka kanssa sitten sekstailla. Vai haluatko tuottaa ihmisille tuskaa rikkomalla heidän parisuhteita?
Miksi olet noin tyhmä? Eihän ap itse kertonut varattujen kanssa panevansa vaan hän kertoi hänellä olevan suhde sinkkumiehen kanssa. Lisäksi ihmettelen sitä, että näissä keskusteluissa aina kirjoitetaan monikossa. Yhden varatun kanssa paneminen ei tarkoita sitä, että panisi muidenkin varattujen kanssa.
Mä petin miestäni, mulla oli salasuhde sinkkuun työkaveriin. En kyllä näe, että mun salarakkaani teki mitään väärää, sinkkuna se ei ollut tilivelvollinen kenellekään, eikä pettänyt ketään.
Ihan turhaan naiset täällä haukkuu ja herjaa sinkkunaisia, joita niitten miehet käy bylsimässä. Haukkukaa niitä ukkojanne, nehän sitä kulliaan vieraassa käy jakamassa ja teitä pettää, eikä se sinkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin sinkku niin en kyllä keksi mitään hyvää syytä olla pettävän varatun kanssa. Tulisi todella paha olo miehen vaimon puolesta. Koska asioilla on tapana paljastua. Se jota petetään voi saada vakavat traumat asiasta. Ja pettäjä on hyvin itsekeskeinen, enkä pystyisi tuntemaan muuta kuin inhoa sellaista selkärangatonta kohtaan.
sympatiani on täysin petetyn puolella. Petturi ja salarakas kyllä sopivatkin hyvin toisilleen, yhtä itsekeskeisiä.Tuo on kyllä harhaa, että on tapana paljastua. Me tiedämme vain paljastuneista tapauksista ja siksi kaikki tiedossamme olevat tapaukset ovat paljastuneita tapauksia. Silti voi olla olemassa vaikka miten monta muutakin tapausta, emme tiedä.
1/50 paljastuu
Vierailija kirjoitti:
Mulla on seksisuhde varatun vanhemman miehen kanssa ja olenkin siitä täällä kertonut aiemmin. Suhde on kestänyt melkein kaksi vuotta. En oleta miehen eroavan avovaimostaan. Enkä mä tuota miestä huolisi parisuhteeseen kun kerran on pettäjä.
Seksi meillä on loistavaa ja erittäin nautinnollista. Sovitaan hyvin yhteen seksin osalta. Meillä oli muutaman kerran seksiä ennen miehen nykyistä parisuhdetta. Mä olin se joka otti mieheen yhteyttä kun olin itse eronnut. Mies oli heti valmis tapaamaan mut.
Eihän tämä moraalisesti oikein ole, mutta en mä tässä ketään petä. Mä olen sinkku. Enkä petä itseänikään joten turha tulla sellaista väittämään. Mä nautin hyvästä seksistä niin kauan kuin tätä riittää. Jos joku sopiva sinkkumies tulee vastaan seksi tai parisuhde mielessä, niin tämä varattu jää kyllä heti.
Mua oksettaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinkku on sinkku. Olkoot kenen kanssa tahtoo. Pettäjä on se, joka on parisuhteessa ja hän on vastuussa asiasta.
Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.
Pettäjä pettäisi silloin jonkun toisen kanssa.
Pettäjä on voinut jo pettää jonkun toisen kanssa ja parisuhteensa on jo rikki kun puoliso saa tietää.
Mutta edelleenkään, pettäjä ei ole voinut pettää ilman kolmatta osapuolta.
Parisuhde on ollut rikki jo silloin kun jälkimmäinen suhde on alkanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te sinkut sitten tungette väliin toisten parisuhteisiin? Paneskelkaa toisia sinkkuja ja jättäkää parisuhteessa olevat rauhaan kiitos.
Puolisoaan pettävä tyyppi on se joka on moraaliton kusipää.
Jos kerran hän on se kusipää, niin miksi pitää mennä sänkyyn kusipään kanssa? Jotkut vielä alkavat parisuhteeseen kusipään kanssa ja tulevat sitten jätetyksi kusipään toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Mä petin miestäni, mulla oli salasuhde sinkkuun työkaveriin. En kyllä näe, että mun salarakkaani teki mitään väärää, sinkkuna se ei ollut tilivelvollinen kenellekään, eikä pettänyt ketään.
Ihan turhaan naiset täällä haukkuu ja herjaa sinkkunaisia, joita niitten miehet käy bylsimässä. Haukkukaa niitä ukkojanne, nehän sitä kulliaan vieraassa käy jakamassa ja teitä pettää, eikä se sinkku.
Ihan ymmärrettävää, että avioliitossa olevat naiset, ovat kateellisia nuorille sinkkunaisille. Varsinkin jos oma mies alkaa viettämää sinkkunaisen kanssa vapaa-aikaasa. Onhan se nyt uhka parisuhteelle, jos on vielä pieniä lapsia kuviossa mukana. Riski on todella suuri, että ukkomiehen ja sinkkunaisen välille muodostuu romanttinen suhde. Helpompi vaimon on varmaan sanoa sille sinkkunaiselle, että pysyy kaukana hänen miehestään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oleellista kuitenkin on, että ilman sitä kolmatta osapuolta ei olisi pettäjääkään.
Pettäjä pettäisi silloin jonkun toisen kanssa.
Pettäjä on voinut jo pettää jonkun toisen kanssa ja parisuhteensa on jo rikki kun puoliso saa tietää.
Mutta edelleenkään, pettäjä ei ole voinut pettää ilman kolmatta osapuolta.
Parisuhde on ollut rikki jo silloin kun jälkimmäinen suhde on alkanut.
Nykyään parisuhteeseen ei enää kannata mennä, sillä yli puolet päätyvät eroon 3v aikana.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin jo otsikosta kuka ketjun on aloittanut
Etkä arvannut jos tarkoitat mua jolla on suhde varatun vanhemman miehen kanssa. Mä en tehnyt tätä aloitusta ja ap kertoi moneen kertaan, että hänellä ei ole suhdetta varatun kanssa vaan hänellä on suhde sinkkumiehen kanssa. Jotenkin aina niin huvittavia nämä kun kuvitellaan tietävänsä kuka kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa.
Vihaan sitä naista sydämeni kyllyydestä.
Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita.
Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!
Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa.
Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita.
Pettämisen syistä on tehty lukuisia tutkimuksia ja itse asiassa melko monessa tapauksessa pettäjä on ollut parisuhteeseensa ihan tyytyväinen. Osa heistä sanoo pettävänsä ihan vaan jännityksen vuoksi, "koska voivat". Mutta parisuhdettaan pitävät silti ihan hyvänä eivätkä missään nimessä halua erota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.
Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Mun mies petti mun hyvän ystävän kanssa, kyllä mä koin että molemmat pettivät minut.
Tämä on eriasia. Toinen petti parisuhteen. Toinen teki väärin kaverisuhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!
Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?
Tuskin kukaan etsii just varattua miestä, ellei sitten itsekin ole varattu ja haluaa näin varmistaa myös toisen vaitiolon. Moni ei varmaan kuitenkaan edes tiedä jos mies on varattu. Näin kävi itselleni kun olin sinkku. Asia selvisi vasta kun miehen puoliso soitti minulle. En lopettanut suhdetta, koska en kokenut olevani mitään velkaa tuolle minua syyttävälle raivottarelle, vaan lopetin sen sitten kun kyllästyin panemaan typerää ja valehtelevaa miestä.
Kuulostaa kyllä niin wt-huolenaiheelta. Ei se petetty puoliso sun ystävä enää kuitenkaan halua olla, eikä se pettäjän kanssa puuhaillut muutenkaan ole kuvion keskipisteenä. Tai voi kai siitäkin joku sitten loukkaantua kun häntä ei nimitetä nyt oikein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämisen syistä on tehty lukuisia tutkimuksia ja itse asiassa melko monessa tapauksessa pettäjä on ollut parisuhteeseensa ihan tyytyväinen. Osa heistä sanoo pettävänsä ihan vaan jännityksen vuoksi, "koska voivat". Mutta parisuhdettaan pitävät silti ihan hyvänä eivätkä missään nimessä halua erota.
Noh, pettäjän on syytä varautua pakkaamaan kamansa.