Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä

Vierailija
20.04.2025 |

Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää. 

Kommentit (496)

Vierailija
381/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä petin miestäni, mulla oli salasuhde sinkkuun työkaveriin. En kyllä näe, että mun salarakkaani teki mitään väärää, sinkkuna se ei ollut tilivelvollinen kenellekään, eikä pettänyt ketään.

Ihan turhaan naiset täällä haukkuu ja herjaa sinkkunaisia, joita niitten miehet käy bylsimässä. Haukkukaa niitä ukkojanne, nehän sitä kulliaan vieraassa käy jakamassa ja teitä pettää, eikä se sinkku.

Ihan ymmärrettävää, että avioliitossa olevat naiset, ovat kateellisia nuorille sinkkunaisille. Varsinkin jos oma mies alkaa viettämää sinkkunaisen kanssa vapaa-aikaasa. Onhan se nyt uhka parisuhteelle, jos on vielä pieniä lapsia kuviossa mukana. Riski on todella suuri, että ukkomiehen ja sinkkunaisen välille muodostuu romanttinen suhde. Helpompi vaimon on varmaan sanoa sille sinkkunaiselle, että pysyy kaukana hänen miehestään.

Lapsethan tuossa sijaiskärsijöiksi joutuu.

Vierailija
382/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa. 

Vihaan sitä naista sydämeni kyllyydestä.

Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita. 

Saako vaimollasi siis olla myös?

Kulissilta kuulostaa anyways.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä varatun kanssa muhinoiva on selkärangaton hylkiö ihmisenä, jos tietää toisen olevan varattu. Tällaiselle limaklöntille ei toivo mitään hyvää.

Vierailija
384/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä varatun kanssa muhinoiva on selkärangaton hylkiö ihmisenä, jos tietää toisen olevan varattu. Tällaiselle limaklöntille ei toivo mitään hyvää.

Mua ainakin oksettaa ajatus, että aiheuttaisin itkua ja tappelua jonkun lapsiperheen elämään. En saa sitä mielikuvaa päästäni, miten pettäjä ja petetty tappelevat ja lapset rutistavat pehmolelujaan ja peittävät korvansa lastenhuoneessa.

En pysty. Omatunto soimaisi, vaikka olisinkin itse sinkku.

Vierailija
385/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Avioliittoni hajosi koska eräs puolituttu sinkkunainen aloitti suhteen mieheni kanssa. 

Avioliittosi hajosi koska miehesi ei ollut sitoutunut sinuun. 

Vierailija
386/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua ainakin oksettaa ajatus, että aiheuttaisin itkua ja tappelua jonkun lapsiperheen elämään. En saa sitä mielikuvaa päästäni, miten pettäjä ja petetty tappelevat ja lapset rutistavat pehmolelujaan ja peittävät korvansa lastenhuoneessa.

En pysty. Omatunto soimaisi, vaikka olisinkin itse sinkku.

Eikä pelkästään itkua ja tappelua, vaan valvottuja öitä, yleistä pahoinvointia, masennusta, työkyvyttömyyttä, rikkoutuneita ihmissuhteita...

Vierailija
387/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siis jakorasia, tavara mitä ukot käyttää.

Vierailija
388/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen teki sinulle palveluksen kun paljasti miehesi todellisen luonteen. Muuten voisit vieläkin elää valheellisessa kuvitelmassa että miehesi rakastaa sinua. Ei rakastanut, koska petti. Jos se ei olisi tapahtunut tuon puolitutun sinkkunaisen kanssa niin ennemmin tai myöhemmin jonkun muun kanssa. 

Vierailija
389/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!

Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?

En kyllä tietoisesti etsi varattuja petipuuhiin. Yleensähän status paljastuu vasta aamulla, kun tulee kiirus kotiin. Itseä ei hakttaa yhtään, eipähän tartte aamulla keitellä kaffia ja pelätä roikkujaa.

Vierailija
390/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nainen teki sinulle palveluksen kun paljasti miehesi todellisen luonteen. Muuten voisit vieläkin elää valheellisessa kuvitelmassa että miehesi rakastaa sinua. Ei rakastanut, koska petti. Jos se ei olisi tapahtunut tuon puolitutun sinkkunaisen kanssa niin ennemmin tai myöhemmin jonkun muun kanssa. 

Ei se mikään palvelus sentään ole, vaikka kuinka yrittäisit sädekehää kiillottaa.

Jos narauttaisi varatun pelkästä yrityksestä pettää, se voisi ollakin.

Vierailija
391/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan, joka on täysin tyytyväinen ja tyydytetty nykyisessä suhteessa aloita sivusuhdetta jonkun toisen kanssa. Olen seksittömässä suhteessa ja olen kertonut vaimolleni, että minulla on seksiä muiden kanssa. Hän kuittasi, että ok, mutta ei halua tietää enempää. Minulla on vakituinen rakastajatar eikä muita sivusuhteita. 

Mihin se vaimo rakastajaa tarvii kun ei omalle oriilleenkaan anna?

Vierailija
392/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten, kun tämä sinkku tuntee sen pettäjän puolison, mutta silti hoonauttaa toosaansa tällä "valioyksilöllä"?

Näitäkin on tullut nähtyä.

Vierailija
393/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää perintö juttu on? Kiinnostaa.. 

Vierailija
394/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään palvelus sentään ole, vaikka kuinka yrittäisit sädekehää kiillottaa.

No näin minä koin naisesta jonka kanssa mieheni petti. En minä tuota naista halua tuntea enkä ihmisenä arvosta, mutta hänen ansiostaan sain tietää millaisen ihmisen kanssa elin. Siitä olen iloinen.

Ja minulle on ihan sama narauttaako yrityksestä vai paneeko myös, kumpikin paljastaa sen minkä minun tarvitseekin tietää. Sen, ettei mieheni rakastanut minua eikä arvostanut minua tai suhdettamme minkään arvoiseksi. 

Vierailija
395/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Petetyksitullut ei usein edelleenkään halua nähdä kumppaninsa petollisuutta vaan kohdistaa vihantunteensa siihen ventovieraaseen sinkkuun.

Tämäkin on niin omituista. Suurin kusipää ja syyllinen on se varattu. Silti jotkut antaa pettämisen anteeksi ja kohdistavat vihan siihen toiseen osapuoleen.

Ap

Se ei poista varattuja harrastavan kusipäisyyttä.

Pitäisi olla kiitollinen sille sinkulle, että hän näyttää millasen sontaläjän kanssa sitä onkaan elämänsä viettänyt. Syyllinen on aina varattu, hän voi valita, sinkulle sillä ei ole merkitystä ei odota kotona puoliso. Hän mahdollistaa, mutta varattu tekee päätöksen.

Vierailija
396/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyssäri kaikille, jotka varattujen kanssa paneskelee! Miksi että ota sinkkua siihen hommaan? Juuri nytkin on palstalla useita ketjuja sinkuista jotka etsivät seuraa!

Täällä on niin yksinäisiä miehiä kuin naisia, niin miksi ette halua heidän kanssaan paneskella? Miksi pitää olla just varattu?

Miksi hel*etissä mun pitäisi paneskella ties kenen kanssa? Mä haluan seksiä mieheltä jonka tunnen ja joka osaa tyydyttää mut. Ei ole sun päänsärkysi tämä asia.

Vierailija
397/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni yrittäisi iskeä toista naista, niin minulle on ihan sama suostuuko tuo nainen vai ei. Ei se miehestä tee mitenkään parempaa jos ei pääse pettämään, vaikka olisi halunnut. Tietenkin ihmisenä voin enemmän arvostaa sitä naista joka kieltäytyy, mutta jos on vaikka tuntematon ihminen niin eipä sillä sinänsä mulle ole väliä onko joku random nainen ihmisenä arvostettava vai ei. Merkittävää on se että miestäni en arvostaisi enää.

Vierailija
398/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se vaimo rakastajaa tarvii kun ei omalle oriilleenkaan anna?

Laatu korvaa määrän. 

Vierailija
399/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä petin miestäni, mulla oli salasuhde sinkkuun työkaveriin. En kyllä näe, että mun salarakkaani teki mitään väärää, sinkkuna se ei ollut tilivelvollinen kenellekään, eikä pettänyt ketään.

Ihan turhaan naiset täällä haukkuu ja herjaa sinkkunaisia, joita niitten miehet käy bylsimässä. Haukkukaa niitä ukkojanne, nehän sitä kulliaan vieraassa käy jakamassa ja teitä pettää, eikä se sinkku.

Ei hän pettänytkään. Se on totta. Mutta totta on  myös se että hän on moraaliton ihmisp*ska.

Vierailija
400/496 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No näin minä koin naisesta jonka kanssa mieheni petti. En minä tuota naista halua tuntea enkä ihmisenä arvosta, mutta hänen

Miten asia paljastui? Se nainenko käräytti miehen?