Miksi jotkut väittää varatun kanssa panevaa sinkkua pettäjäksi? Eihän se sinkku ketään petä vaan se varattu on pettäjä
Todella kummallinen logiikka joillakin kun lukee tämän palstan keskusluita. Ei sinkku ketään petä. Väärinhän se toki on panna varatun kanssa, mutta ei hän silti ketään petä. Vain varattu on se joka pettää.
Kommentit (496)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Nin ketä se sinkku pettää? Ei yhtään ketään.
Ap
Petät itseäsi todella pahasti 😌
Trollihan ap on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pettää. Tai ainakin syyllistyy avunantoon pettämisessä. Vähän niin kuin avunanto murhaan. Molemmista pitäisi saada rangaistus.
Ap
Ai miten niin? Enhän mä missään kirjoittanut panevani varatun kanssa. Mä tein tämän aloituksen palstan muiden keskustelujen pohjalta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petetyksitullut ei usein edelleenkään halua nähdä kumppaninsa petollisuutta vaan kohdistaa vihantunteensa siihen ventovieraaseen sinkkuun.
Tämäkin on niin omituista. Suurin kusipää ja syyllinen on se varattu. Silti jotkut antaa pettämisen anteeksi ja kohdistavat vihan siihen toiseen osapuoleen.
Ap
Se ei poista varattuja harrastavan kusipäisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollihan ap on.
Enkä ole. Mä olen lukenut palstan keskusteluita ja siitä tuli mieleen tehdä tämä aloitus. On se kumma kun täällä ei saisi mistään keskustella ilman, että syytetään trolliksi. Olet todella lapsellinen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Petetyksitullut ei usein edelleenkään halua nähdä kumppaninsa petollisuutta vaan kohdistaa vihantunteensa siihen ventovieraaseen sinkkuun.
Tämäkin on niin omituista. Suurin kusipää ja syyllinen on se varattu. Silti jotkut antaa pettämisen anteeksi ja kohdistavat vihan siihen toiseen osapuoleen.
Ap
Se ei poista varattuja harrastavan kusipäisyyttä.
Olenko missään väittänytkään niin? Opettele lukemaan.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun näkisit jonkun tippuvan kalliolta ja kävelevän pois, ilman että autat. Jos siis tietää, että seksikumppani on parisuhteessa. Turha sitä on jeesustella ja keksiä tekosyitä miksi saa itse olla kusipää. Tietenkin suurin kusipää on se parisuhteessa oleva pettäjä, mutta ei se silti tee sen sinkun teoista yhtään sen hyväksyttävämpiä.
Et sitten ymmärtänyt aloituksen pointtia joka oli se, että joidenkin mielestä myös se sinkku on pettäjä. Niin ketä se sinkku muka pettää? Pettäjä on vain ja ainoastaan se varattu. Ei toki ole sinkulta oikein panna varatun kanssa, mutta siltikään sinkku ei ole se pettäjä.
Ap
Sinä et ilmeisesti ymmärtänyt em. kommenttia. Se sinkku on siinä pettämässä sen varatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein se sinkku ei edes tiedä panevansa varattua.
Sormus vain piiloon ja hänttädä tänttän.
Jotkut tietää ja jotkut ei. Vaikka sinkku tietäisi toisen olevan varattu, niin ei se sinkku silti ketään petä.
Ap
Mun mies petti mun hyvän ystävän kanssa, kyllä mä koin että molemmat pettivät minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama kun näkisit jonkun tippuvan kalliolta ja kävelevän pois, ilman että autat. Jos siis tietää, että seksikumppani on parisuhteessa. Turha sitä on jeesustella ja keksiä tekosyitä miksi saa itse olla kusipää. Tietenkin suurin kusipää on se parisuhteessa oleva pettäjä, mutta ei se silti tee sen sinkun teoista yhtään sen hyväksyttävämpiä.
Et sitten ymmärtänyt aloituksen pointtia joka oli se, että joidenkin mielestä myös se sinkku on pettäjä. Niin ketä se sinkku muka pettää? Pettäjä on vain ja ainoastaan se varattu. Ei toki ole sinkulta oikein panna varatun kanssa, mutta siltikään sinkku ei ole se pettäjä.
Ap
Sinä et ilmeisesti ymmärtänyt em. kommenttia. Se sinkku on siinä pettämässä sen varatun kanssa.
Mutta siltikään se sinkku ei ole pettäjä. Te ette nyt näytä tajuavan tätä asiaa. Sinkku ei voi pettää ketään. Väärin tekee toki, mutta ei sinkku ketään petä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollihan ap on.
Enkä ole. Mä olen lukenut palstan keskusteluita ja siitä tuli mieleen tehdä tämä aloitus. On se kumma kun täällä ei saisi mistään keskustella ilman, että syytetään trolliksi. Olet todella lapsellinen.
Ap
Minkä ikäinen mahdat itse olla? Todella nuori ja elämää kokematon.
-ohis
Petetyn mielipide on ratkaisevin. Petetyn turvaa ja luottamusta on rikottu.
Mies
Jos se sinkku tietää, että toinen on varattu ja silti aloittaa suhteen hänen kanssaan, niin toimiihan tuo sinkku silloin moraalisesti väärin. Ja on hän myös osasyyllinen siihen pettämiseen. Jos hän sanoisi, että hän ei aloita suhdetta varatun kanssa, niin mitään pettämistä ei välttämättä ikinä tapahtuisi. Eli hän ei ole suoraan pettäjä, mutta petoksen mahdollistaja ja osasyyllinen.
Vierailija kirjoitti:
No, en ole kutsunut, mutta kertoo kyllä petollisesta luonteenlaadusta, empatian puutteesta ja itsekkyydestä. Eettinen ja moraalinen ihminen pyrkii olemaan tuottamatta surua myös tuntemattomille ihmisille.
Ihan noin myötätuntoiseksi tuskin pystyy kukaan. Elämä menisi pelkäksi peloksi ja yrittämiseksi, ettei vaan loukkaisi sitäkään jota ei edes ole nähnyt. Tai edes tiedä olemassaolosta.... Siihenhän se elämä menisikin. Töissäkin vaan yrittäisi olla tuottamatta pettymystä kenellekkään. Kampaajana se on ihsn täysin mahdotonta. Jonkun ihmisen maailma aina järkyy kun latvoista lähti se sentti liikaa.
Palstammat tukehtuvat pullaansa ja siideriinsä aihetta kauhistellessaan. Silti pettäisivät ukkoansa heti jos vain olisi se ukko.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Trollihan ap on.
Ap
Minkä ikäinen mahdat itse olla? Todella nuori ja elämää kokematon.
-ohis
Ei luoja. :D En todellakaan ole nuori ja elämää olen kokenut kyllä pahemman kautta paljonkin. Todella lapsellista tuollaisia kommentoida vain sen vuoksi, että et hyväksy mun mielipiteitä.
Ap
Sinkku voi aina sanoa, ettei seurustele varatun kanssa. Kyllä se ihan on valinta, jonka sinkku itse tekee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Kyllä voi pettää esim. Luottamuksen ja ystävyyden voi pettää, jos nussii kaverinsa miestä vaikka itse olis sinkku.
Kundeja jotka ennen häitä naimassa toisten kanssa heti joiden jälkeen taas naimassa naapuri kaupungissa muita. Mikä se nainen sitten on jota näin kovasti pitää huijata ja pettää . Nauraa oikein kuinka tyhmä nainen mitään ei huomaa. Miettimään mikä psykomies !!!! Entä ne jotka prostituoitujen kanssa pettävät ja ovat naimisissa. Mikä sairas ajatus on olla edes naimisissa . Veroalet ja asumiskulut puoliksi ??? Se siitä kyllä vaimokin sitten saa puolet halvemmalla. Miehellä varaa ostella lahjoja monille muille.
Voisiko ajatella, että sinkku tekee palveluksen parisuhteessa oleville? Pettäjä pettää, koska jotain on vialla suhteessa. Saattaa olla lopulta helpotus päättää paska suhde, kun petturuus paljastuu.
Thaimaassa naimassa lomilla ja Suomessa helluntaiseurakunnassa. On kyllä ulkokultaisuus paskaporukkaa. Yksi kävi panemassa venäläisen raskaaksi kun vaimonsa Suomessa. Hellari.
Missä mä kerroin panevani varatun kanssa? Mä tein tämän aloituksen tämän palstan muiden keskustelujen pohjalta.
Ap