Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

tarvitsen kannustusta :(

Vierailija
16.03.2007 |

olen raskaana ja toivottoman väsynyt ja nukun unettomuuden takia vain noin 2 tuntia yössä. Päivisin en saa nukuttua ja olen aivan raunioina. Kestäisin kyllä muuten mutta esikoinen 2 v on kotihoidossa, siis täällä kanssani enkä saa aikaiseksi tehtyä mitään järkevää hänen kanssaan. En saa aikaiseksi lähteä ulos ja leikitkin on mitä on. Tuskin hänen elämänsä tästä pilalle menee mutta kai tämä voisi laadukaampaakin aikaa olla. Miten ihmeessä olette jaksaneet hoitaa esikoista raskauden aikana?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

odotusaika oli lastenleikkiä. Paljon kovemmalla olen ollut vauvan synnyttyä. Lapset 2v 8kk ja 6kk

Vierailija
2/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo lounas ja taapero kainalossa petiin. Lepäilette ja ne nukkuvat, ketkä pystyvät. Illalla vielä ulos hetkeksi. Raitis ilma väsyttää, jos auttaisi saamaan unta paremmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jotain tuttua tai sukulaista jolta voisit pyytää apua? Varmaan kulunut kysymys, mutta silti. Koita jaksaa!

Vierailija
4/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai menkää johonkin perhekerhoon, jossa äidit kahvittelee ja lapset leikkii keskenään.

Vierailija
5/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotusaika oli todella rankkaa sekä fyysisesti että psyykkisesti. Vauvan synnyttyä kaikki helpotti ja elämästä tuli taas nautittavaa.

Ikäeroa lapsilla 1v 11kk.

Vierailija:

odotusaika oli lastenleikkiä. Paljon kovemmalla olen ollut vauvan synnyttyä. Lapset 2v 8kk ja 6kk

Vierailija
6/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä huippaa pitkin päivää niin on niin uskomattoman vaikea motivoitua lähtemään ulos. Toivon tosiaan ettei ole tämmöstä koko raskauden ajan, valvomiseni tuskin tekee hyvää sikiöllekään. t:ap

Vierailija
7/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeesti nyt vaan ulos aurinkoon, mieli virkistyy ja happea saat ja ei tarvi niin keksiä virikkeitä esikoiselle.

Puistot on sitä varten ja siellä muut lapset!!

Mutta se toisen syntymän jälkeinen aika oli mulle todella raskasta, kuitenkin olen selvinnyt ja lapset nyt 2v5kk ja 10kk. Päivääkään en vaihtaisi

Vierailija
8/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sin kyllä nukuttua sen, minkä taapero antoi nukkua. Mutta silti väysmystä riitti vielä ihan kylliksi. Eikä ollut sen isomman kanssa silloin kovin laadukasta yhteinen aika.

Ja mä voin kanssa sanoa, että siitä päivästä helpotti, kun vauva syntyi. Ja koko ajan on parempaan päin mennyt. Kyllä ne omat voimat vaan palautuivat aivan heti, kun sen vauvan vain sai pusattua ulos. Että odota vaan sitä synnytystä. Ja siihen asti toivot, että väsymys ei jatku koko raskauden ajan.

Vierailija
9/9 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota olotilaa ei ymmärrä kuin saman kokeneet. Meillä esikoista ulkoilutti pääsääntöisin mies iltaisin ja viikonloppuisin, lisäksi isovanhemmat kävivät välillä arkisin päivällä ulkona. Itse raahauduin ulos jos vain voimat sallivat ja aina ei näin ollut.

Tsemppiä!

t. eräs jolle koliikkivauvan hoito pienen esikoisen kanssa oli helppoa