Ikinä ollut tyttöystävää niin tekis mieli vetää ranteet auki!
Ikää 40 ja kouluajoista asti nähnyt vaan muiden pariutuvan ja vtuttaa kokoajan nähdä pareja siellä täällä niin et mieluummin istun sisällä kun menen ulos kärsimään kun joutuu katselemaan kun muut vaan pariutuu tuosta vaan ilman mitään vaivannäköä.
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?
Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.
Minäkin tulen kuolemaan neitsyenä, ihan kuin se olisi huono asia?
T. Keski-ikäinen nainen
Ootki syntyny syyskuussa
Mitä väliä niin olen minäkin syntynyt syyskuussa vaaka olen ja pillua olen saanut .
Tajusin hiljattain, että olen ensimmäistä kertaa elämässäni yksin ja vapaa, ilman että mun tarvitsee miettiä kenenkään muun kuin omaa hyvinvointiani. Ja se on upeaa. Täytän kohta 60.
19-vuotiaana tapasin tulevan mieheni, muutin käytännössä lapsuudenkodista asumaan hänen kanssaan ja vasta viimeiset puoli vuotta olen totutellut elämään sinkkuna ja vapaana. Herranen aika, mä nukun hyvin, kukaan ei kuorsaa eikä sotke kotiani, syön kevyttä kasvisruokaa, mun rahat riittää vaikka mihin ja elämä on niin mallillaan ettei koskaan ennen. MIehestä luopumalla mulla on ollut kuluvana vuonna varaa vaihtaa patjat, hankkia uudet talvirenkaat, huollattaa auto, vaihtaa silmälasit, syödä ulkona, käydä konserteissa jne.
Vapauden hintana oli se, että nakkasin äijän mäkeen. Kun tajusin, että hän kuppaa mua taloudellisesti, fyysisesti ja emotionaalisesti enkä minä hyödy siitä yhtään mitään, oli helppo tehdä tämä ratkaisu.
Elämä on hyvää ja kaunista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?
Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.
T. Keski-ikäinen nainen
Ootki syntyny syyskuussa
Mitä väliä niin olen minäkin syntynyt syyskuussa vaaka olen ja pillua olen saanut .
Aika tyhmä olet.
No kerroppas aloittaja specsit itsestäsi niin kerrotaan juurisyyt sulle
Hävetkää miten rumasti puhuttu ihmisistä. Ap jeesus rakastaa sinua. Sain näyn että menet naimisiin toukokuussa. Tuskin ensi kuussa mutta laita se sinne pieneen mustaan kirjaasi jo valmiiksi. Olet silloin aviomies ja rakastava puoliso, uskovainen nainen jakaus keskellä päätä ja sinistä on hänen silmissään. Tykkää soutamisesta ja uimisesta ja löytyy komerosta myös kellukkeita, jos sinä et osaa.
Vierailija kirjoitti:
Empä osaa samaistua ollenkaan, minulla on aina ollut paljon naisia kavereina joten siitä on ollu aina helppo poimia mieleisensä.
Minä oon käyny tanssimassa, maalauskursseilla ja teatteri-hässäköissä, en varsinaisesti ole ollut niistä asioista edes kiinnostunu mut naiset on ja kun vaan on asennoitunu oikein se on ollu kivaakin, nyt mä osaan tanssia, maalata ja näytellä ja ne ihan kiinnostaa minua ja minä kiinnostan naisia.
Miehet ihastuu heti, naiset tarvii aikaa ja kontaktia tutustua ensivaikutelmaa syvemmin ja aika harvalla meistä on ulkonäköä tarpeeks sivuuttaa sitä.
Fiksu mies, anna kun arvaan, sinä vielä ihan aidosti pidät niistä naisista kavereina ja ihmisinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Keski-ikäinen nainen
Ootki syntyny syyskuussa
Aika tyhmä olet.
No kerro niin verrataan tammikuun mulkku.
Vierailija kirjoitti:
Voiko myös löytää puolison jos muna ei toimi ? Riittääkö naiselle pelkkä suuseksi tai lelut .
Minulle kävisi vain sellainen, jonka muna ei toimi. En myöskään halua muuta mainitsemaasi.
T. Aseksuaali
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Empä osaa samaistua ollenkaan, minulla on aina ollut paljon naisia kavereina joten siitä on ollu aina helppo poimia mieleisensä.
Minä oon käyny tanssimassa, maalauskursseilla ja teatteri-hässäköissä, en varsinaisesti ole ollut niistä asioista edes kiinnostunu mut naiset on ja kun vaan on asennoitunu oikein se on ollu kivaakin, nyt mä osaan tanssia, maalata ja näytellä ja ne ihan kiinnostaa minua ja minä kiinnostan naisia.
Miehet ihastuu heti, naiset tarvii aikaa ja kontaktia tutustua ensivaikutelmaa syvemmin ja aika harvalla meistä on ulkonäköä tarpeeks sivuuttaa sitä.
Fiksu mies, anna kun arvaan, sinä vielä ihan aidosti pidät niistä naisista kavereina ja ihmisinä?
...tietysti?
En kai minä muuten naisten kanssa hengais ja seurustelisi.
Sinussa täytyy olla jotain vikaa jos et ole seurustellut edes koulupoikana tai opiskeluaikoinasi. Älä syytä siitä muita. Mistä helvetistä sinä luulet yhtäkkiä saavasi tyttöystävän 40-vuotiaana?
Vierailija kirjoitti:
Hävetkää miten rumasti puhuttu ihmisistä. Ap jeesus rakastaa sinua. Sain näyn että menet naimisiin toukokuussa. Tuskin ensi kuussa mutta laita se sinne pieneen mustaan kirjaasi jo valmiiksi. Olet silloin aviomies ja rakastava puoliso, uskovainen nainen jakaus keskellä päätä ja sinistä on hänen silmissään. Tykkää soutamisesta ja uimisesta ja löytyy komerosta myös kellukkeita, jos sinä et osaa.
Turhan toivon antaminen on julmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko myös löytää puolison jos muna ei toimi ? Riittääkö naiselle pelkkä suuseksi tai lelut .
Minulle kävisi vain sellainen, jonka muna ei toimi. En myöskään halua muuta mainitsemaasi.
T. Aseksuaali
Eiks aseksuaaleilla ole ihan omat appinsa ja piirinsä sun muut?
Vierailija kirjoitti:
Sinussa täytyy olla jotain vikaa jos et ole seurustellut edes koulupoikana tai opiskeluaikoinasi. Älä syytä siitä muita. Mistä helvetistä sinä luulet yhtäkkiä saavasi tyttöystävän 40-vuotiaana?
Ei tarvitse olla vikaa. Riittää, että on ujo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...tietysti?
En kai minä muuten naisten kanssa hengais ja seurustelisi.
Just.. seuraavaks sinä varmaan valehtelet että kunnioitat heitä etkä käytä heitä reikänä ja perverssinä äidin korvikkeena ja syntipukkina kaikelle kokemallasi ikävälle?
Ei me muut mitenkään ilman vaivannäköä olla saatu parisuhdetta. Itselläni ensitapaamisesta meni 15 vuotta avioliittoon. Siinä välissä ehti tapahtua vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Mene japaniin, japanilaiset naiset rakastaa suomalaisia miehiä, sieltä löydät itsellesi jonkun alta aikayksikön.
M28
Mutta pitää olla vaalea tai muuten komea, että japanilaiset ihastuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Aseksuaali
Eiks aseksuaaleilla ole ihan omat appinsa ja piirinsä sun muut?
Ei vieläkään ole opittu miljoonas kerta kulli on kulli ja munat löytyy kaupanhyllyltä,ei ole ihme että et saa kun muniasi tyrkytät.