Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä ollut tyttöystävää niin tekis mieli vetää ranteet auki!

Vierailija
20.04.2025 |

Ikää 40 ja kouluajoista asti nähnyt vaan muiden pariutuvan ja vtuttaa kokoajan nähdä pareja siellä täällä niin et mieluummin istun sisällä kun menen ulos kärsimään kun joutuu katselemaan kun muut vaan pariutuu tuosta vaan ilman mitään vaivannäköä.

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaajaa, että joku tulee oven taakse kysymään, että alatko olee mun kaa?

Vierailija
2/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä seksi riittää. Et tarvitse tyttöystävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa tietäisit miltä kaikelta olet välttynyt. Itseä pännii kun menin viattomuuteni turmelemaan ja nyt olen yksi traumakasa parin naisen jälkeen.

Vierailija
4/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, muut vaan pariutuu tuosta vaan kotona istumalla.

Vierailija
5/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo huomion kalastelu perättömillä uhkauksilla toimii vain tyttöjen kohdalla

Vierailija
6/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaajaa, että joku tulee oven taakse kysymään, että alatko olee mun kaa?

No ei ole toiminut olemalla aktiivinenkaan niin kokeillaan sitten josko joku tulisi oven taakse.

Vierailija
7/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene japaniin, japanilaiset naiset rakastaa suomalaisia miehiä, sieltä löydät itsellesi jonkun alta aikayksikön.

M28

Vierailija
8/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan mutta muutakin sisältöä voi elämäänsä hankkia.

Vierailija
9/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää olla sairas, jos naisten takia haluaa tappaa itsensä. 

Vierailija
10/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksullisella voi käydä silloin tällöin. Ei kannata tavaksi kuitenkaan ottaa. Ei se parisuhde niin hienoa välttämättä ole. Toki ymmärrän kaipuusi, jos ei koskaan ole ollut mitään.

Vierailija
11/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin nainen parantaisi mielenterveyttäsi. Pilaisit vaan toisenkin ihmisen elämän. 

Vierailija
12/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä voin kertoa kuppaisesta parisuhteestani jos helpottaa yhtään. Riitelemme kaikesta, astianpesukoneen täyttämisestä alkaen. Edellisen kerran seksiä on ollut 3 vuotta, nukumme eri huonieissa. Kumpikin ehkä liian läheisriippuvaisia ja yksinäisiä eroamiseen. Mies on vienyt itsetuntoni kokoajan ivaamalla minua eikä kunnioita minua juurikaan. Enkä kyllä minäkään usein häntä enää.Usein kun puhun hänelle, huomaan että hän ei kuuntele, näplää vain puhelintansa. Ei petä ei, välillä mietin johtuuko siitä koska se on jo lähtökohtaisesti niin masentunut eikä sillä seksi kiinnosta. Moni saattaisi pettää tällä seksittömyydellä. Itse olisin saattanut joskus haluta, mutta mies ei. En ole kokenut mitään romanttista vuosiin. Kaikki on aina riitelyä. En tiedä jos voisin paremmin, olisinko tällaisessa suhteessa. Parhaimpina hetkinä jutellaan, hän usein mitätöi juttujani, ei kuuntele. Hän on mitätöinyt minua niin paljon ja sanonut etten osaa mitään, että käsittelen sitä terapiassa. Joskus on hauskaa ja nauretaan hetki.  Kun menemme lenkille, hän usein kävelee edelläni "kun olen niin hidas kumminkin eikä minua jaksa odotella." Kun olemme kaupassa hän ei edes odottelee vaan menee kaupasta ulos omia menojansa. Ei ole kauaa kun hän sanoi kuinka olen lihonut. No, olen ollut hoikempikin mutta ei se suhteeseemme ole positiivisella tavalla vaikuttanut.

Ei kannata glorifioida parisuhteita.

Vierailija
13/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iloista ilmettä ja positiivista asennetta vain kehiin, niin kyllä se oikea vielä löytyy. Koskaan ei ole liian myöhäistä. Pitää vain luottaa itseensä.

Vierailija
14/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset on yliarvostettuja. Usko minua.

Vierailija
15/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?

Vierailija
16/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sulla on se nainen siinä vieressä 24/7 alat miettimään millä siitä pääsisi eroon. Nin tai näin, ikinä ei ole hyvä.

Vierailija
17/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siisteys ja käytöstavat kondikseen, myönteinen asenne, sosiaalisia harrastuksia, naisten kunnioitus, keep going.

Vierailija
18/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?

Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.

Vierailija
19/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.

Ja se 5% voisi tehdä asialle jotain, kuten kasvaa aikuiseksi? Im-puheet eivät todellakaan tee miehestä millään tapaa haluttavampaa.

Vierailija
20/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyyh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi