Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikinä ollut tyttöystävää niin tekis mieli vetää ranteet auki!

Vierailija
20.04.2025 |

Ikää 40 ja kouluajoista asti nähnyt vaan muiden pariutuvan ja vtuttaa kokoajan nähdä pareja siellä täällä niin et mieluummin istun sisällä kun menen ulos kärsimään kun joutuu katselemaan kun muut vaan pariutuu tuosta vaan ilman mitään vaivannäköä.

Kommentit (105)

Vierailija
81/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Just.. seuraavaks sinä varmaan valehtelet että kunnioitat heitä etkä käytä heitä reikänä ja perverssinä äidin korvikkeena ja syntipukkina kaikelle kokemallasi ikävälle?"

Mihinkähän tää on menossa, mut joo'o, vastauksena sun kysymykseen noin minä juurikin teen ja ajattelen.

Mitä helvettiä? :' D

Vierailija
82/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empä osaa samaistua ollenkaan, minulla on aina ollut paljon naisia kavereina joten siitä on ollu aina helppo poimia mieleisensä.

Minä oon käyny tanssimassa, maalauskursseilla ja teatteri-hässäköissä, en varsinaisesti ole ollut niistä asioista edes kiinnostunu mut naiset on ja kun vaan on asennoitunu oikein se on ollu kivaakin, nyt mä osaan tanssia, maalata ja näytellä ja ne ihan kiinnostaa minua ja minä kiinnostan naisia.

Miehet ihastuu heti, naiset tarvii aikaa ja kontaktia tutustua ensivaikutelmaa syvemmin ja aika harvalla meistä on ulkonäköä tarpeeks sivuuttaa sitä.

Kyllä se siitä ulkonäöstä on kiinni. Hirmuvahvat ihmiset sanovat, että he vain kävivät ahkerasti salilla. Tavallinen ihminen saa niistä treeneistä välilevyn pullistuman loppuiäksi, mutta ei voimia, kun sitä ei ole geeneihin kirjoitettu.

On toki kiva jeesustella ja nöyristellä sanoen, että on joutunut tekemään sitä ja tätä, jotta näyttäisi nöyremmältä ja että olisi tehnyt kovasti töitä asioiden eteen.

Se ei tarkoita sitä, että sinä et olisi "asennoitunu oikein". Jos olisit piereskellyt kasvoihin paljaalla ja pesemättömällä pyllyllä, et ehkä olisi saanut mitään. Mutta kun sanot noin, se antaa ymmärtää mulkkumaisella ja itserakkaalla tavalla, että muiden ongelma olisi siinä, että he eivät puolestaan "asennoituneet oikein" (paskaa), kun kyse oli siitä, että pituus, naama, hiusraja, rotu, geeniääni tms. ei riittänyt ja ei muutenkaan ollut oikeassa paikassa oikeaan aikaan. Yksinäisten miesten painaminen alas vaatimalla heitä kaivelemaan vikoja itsestään on törkeää; siinä lyödään lyötyä vielä lisää ja annetaan ikään kuin tuplaisku eli ei riitä, että joutuu olemaan yksin, vaan nyt on vielä ikävä ihminenkin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on muistaa, että pitkittäin tehdään tulosta, poikittain haetaan vain huomiota.

Elokuvissa vedetään aina poikittain, joten ei ihme, että ihmiset tekevät sen väärin. Noin muuten täytyy sanoa, että olet mieshorrroakin pahempi kuvatus.

Vierailija
84/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hävetkää miten rumasti puhuttu ihmisistä. Ap jeesus rakastaa sinua. Sain näyn että menet naimisiin toukokuussa. Tuskin ensi kuussa mutta laita se sinne pieneen mustaan kirjaasi jo valmiiksi. Olet silloin aviomies ja rakastava puoliso, uskovainen nainen jakaus keskellä päätä ja sinistä on hänen silmissään. Tykkää soutamisesta ja uimisesta ja löytyy komerosta myös kellukkeita, jos sinä et osaa.

Senkun menet auliisti levittämään haarasi ja antamaan jalkovälisi tälle manipuloivalle reppanalle käyttöönsä ja samalla kiillottamaan omaa sädekehääsi ainakin sujuvasti teeskentelemällä olevasi stanan hieno ja hyväsydäminen ihminen. 

Kukaan eikä mikään estä. 

Tuollaiset aloittajan kaltaiset ihmisen irvikuvat tiedetään eikä se manipulointi/uhriutuminen/uhkailut itsarilla suinkaan tuohon lopu. 

Kenenkään ei ole pakko eikä velvollisuus sääliä eikä tuntea sympatiaa tuollaisia kohtaan. 

Vierailija
85/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko myös löytää puolison jos muna ei toimi ? Riittääkö naiselle pelkkä suuseksi tai lelut . 

Minulle kävisi vain sellainen, jonka muna ei toimi. En myöskään halua muuta mainitsemaasi.

T. Aseksuaali

Eiks aseksuaaleilla ole ihan omat appinsa ja piirinsä sun muut?

En etsi ketään. Jos tutustuisin muuten johonkin sopivaan eunukkiin, niin sehän olisi hyvä match.

Vierailija
86/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Voi valita erakoitua kämppäänsä ja ulista nelikymppisenä yksinäisyyttään ja pelkojaan, jotka liittyvät siihen, ettei tajua naisia kaltaisikseen ihmisiksi eikä osaa olla ihmisten kanssa luontevasti tekemisissä.

Tai voi valita leikkiä tyttöjen kanssa pienestä lähtien, kasvaa tyttöjen rinnalla ja harrastaa yhdessä tyttöjen kanssa. Hankkia ystäviä kumpaakin sukupuolta ja tajuta, ettei ihmisissä ole mitään pelättävää. Oppia rakastamaan ihmisiä ja itseään.

Se on hyväksyntää, armoa, rakkautta, joka kohdistuu sekä terveellä tavalla itseen että kaikkiin, joiden kanssa on tekemisissä. Se on hyvää mielenterveyttä. Se on normaaliutta.

Vierailija
87/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virvon varvon.

Vierailija
88/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Empä osaa samaistua ollenkaan, minulla on aina ollut paljon naisia kavereina joten siitä on ollu aina helppo poimia mieleisensä.

Minä oon käyny tanssimassa, maalauskursseilla ja teatteri-hässäköissä, en varsinaisesti ole ollut niistä asioista edes kiinnostunu mut naiset on ja kun vaan on asennoitunu oikein se on ollu kivaakin, nyt mä osaan tanssia, maalata ja näytellä ja ne ihan kiinnostaa minua ja minä kiinnostan naisia.

Miehet ihastuu heti, naiset tarvii aikaa ja kontaktia tutustua ensivaikutelmaa syvemmin ja aika harvalla meistä on ulkonäköä tarpeeks sivuuttaa sitä.

Kyllä se siitä ulkonäöstä on kiinni. Hirmuvahvat ihmiset sanovat, että he vain kävivät ahkerasti salilla. Tavallinen ihminen saa niistä treeneistä välilevyn pullistuman loppuiäksi, mutta ei voimia, kun sitä ei ole geeneihin kirjoitettu.

On toki kiva jeesustella ja nöyristellä san

Jesus fucking christ dude, jokaikinen sinun väittämä oli objektiivinen vale jolla oikeutat oman luovuttamisesi, minä en ole mitenkään komea, en pitkä eikä lihaksetkaan oikein tartu, oon ravannu salilla kymmenen vuotta ja minä näytän siltä että en käy ikinä, rahaakaan ei ole.

Tiäks mitä mulla on mitä sulla ei ole? Hyvä asenne ja reilu ja avoin suhtautuminen muihin, thats it.

Minä en kelpuuttais tommosta kiukuttelevaa luuseria edes kaveriks, miks ykskään nainen kelpuuttais sua kumppaniks?

Et ne pääsis kuunteleen sun vollotusta ja luovuttamista?

Vierailija
89/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jesus fucking christ dude, jokaikinen sinun väittämä oli objektiivinen vale jolla oikeutat oman luovuttamisesi, minä en ole mitenkään komea, en pitkä eikä lihaksetkaan oikein tartu, oon ravannu salilla kymmenen vuotta ja minä näytän siltä että en käy ikinä, rahaakaan ei ole.

Tiäks mitä mulla on mitä sulla ei ole? Hyvä asenne ja reilu ja avoin suhtautuminen muihin, thats it.

Minä en kelpuuttais tommosta kiukuttelevaa luuseria edes kaveriks, miks ykskään nainen kelpuuttais sua kumppaniks?

Et ne pääsis kuunteleen sun vollotusta ja luovuttamista?

ei noille mene mikään perille vaikka kuinka sanois.  

Vierailija
90/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Voi valita erakoitua kämppäänsä ja ulista nelikymppisenä yksinäisyyttään ja pelkojaan, jotka liittyvät siihen, ettei tajua naisia kaltaisikseen ihmisiksi eikä osaa olla ihmisten kanssa luontevasti tekemisissä.

Tai voi valita leikkiä tyttöjen kanssa pienestä lähtien, kasvaa tyttöjen rinnalla ja harrastaa yhdessä tyttöjen kanssa. Hankkia ystäviä kumpaakin sukupuolta ja tajuta, ettei ihmisissä ole mitään pelättävää. Oppia rakastamaan ihmisiä ja itseään.

Se on hyväksyntää, armoa, rakkautta, joka kohdistuu sekä terveellä tavalla itseen että kaikkiin, joiden kanssa on tekemisissä. Se on hyvää mielenterveyttä. Se on normaaliutta.

Sekoitat yrityksen parantaa omaa hyvinvointia itse hyvinvointiin. Ja normaalius? Miksi joku tavoittelisi normaaliutta? Mikä sen itseisarvo on? 

Vierailija
91/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?

Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.

Se ei ole kollektiivisesti miesten ongelma. Yksilö voi ottaa vastuun omasta tekemisestään tai tekemättömyydestään.

Vierailija
92/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netissä voi sanoa mitä tahansa, mutta ne kokeet on jo tehty. "Hyvä asenne" on koodikieltä vähän muille asioille. Kaikilla ei toki itsetietoisuus riitä noiden asioiden tunnistamiseen.

Sinun mielestä faktat tekevät kiukuttelevaksi luuseriksi. Pitäisi vain asiakaspalveluilme naamalla olla huomaamatta asioita. Se ei välttämättä ole täysin onneton ohje tietyssä toimintavaiheessa, mutta vaikka sille olisi aikansa ja paikkansa, tämä ei sitä ole. 

Tämä ketju on höyryjen päästelyä ja vertaistukea varten. Jokainen, joka ei ole saanut takapuolen nuolentaa nuoresta asti tuntee mustapilleriset ilmiöt ja milleniaalit ovat viimeinen sukupolvi, joka uskoo karismaan ja itsevarmuuteen. Se ei tarkoita sitä, etteikö tosiasiat tunnistavalla ihmisellä voisi olla hyviä päiviä ja energisia hetkiä, mutta niiden olemassaolo perustuu myös sille, että saa välillä purkaa mieltään ja surra maailman epäoikeudenmukaisuutta. Asiakaspalvelumoodia ja itsepetosmoodia ei voi pitää yllä 100% ajasta. Monet naiset ja miestä esittävät ihmiset näillä palstoilla eivät ymmärrä ihmisen sielunelämän monimuotoisuutta, vaan lähtevät heti lyttäämään miehiä, joilla on vaikea hetki. 

Vierailija
93/105 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on vain evoluutiobiologiaa. Kaikilla lajeilla tämä toimii näin. Osa miehistä jää ilman. Se on aina ollut näin ja se tulee aina olemaan näin. Koko homman pointti on se. Parhaat pariutuvat ja naaras valitsee kulloisissakin olosuhteissa koiraan, jonka geenit ovat niissä olosuhteissa sellaiset, että potentiaalisilla jälkeläisillä olisi mahdollisimman hyvät mahdollisuudet säilyä hengissä ja saada mahdollisimman hyvät lähtökohdat elämään. Geenit, terveys, ravinto, turvallisuus, jne.

Meissä on eläimellinen puolemme, emme ole biologisesti muuttuneet lajina parissa sadassa vuodessa, vaikka maailma onkin modernisoitunut.

Tervetuloa miesten maailmaan - se on aina ollut näin ja tulee aina olemaan näin. Mutta hyviä uutisia - jos olet mies, voit tehdä elämällesi paljonkin. Kaikki on kiinni itsestäsi. 

Naapurini muuten eli yli 90-vuotiaaksi, kävi läpi Suomen sodat. Kuoli yksin. Oli todennäköisesti kovempi jätkä, kuin suuri

Tuo "parhaat pariutuvat" on kehäpäätelmä. Nainen tietää, milloin pitää mennä tarpeille tai milloin on nälkä. Tai himottaako joku mies vai ei. Naisen pätevyys arvioida miehen 'paremmuutta' on vajavainen. 

Vierailija
94/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekoitat yrityksen parantaa omaa hyvinvointia itse hyvinvointiin. Ja normaalius? Miksi joku tavoittelisi normaaliutta? Mikä sen itseisarvo on? 

Normaaliudella ei ole mitään arvoa internetissä jokeroituneille edgelord inceleille jotka eivät edes tajua mitä normaaliudella tässä kontekstissa tarkoitetaan. He luulevat että se tarkoittaa jotain samaan muottiin pakottamista, mutta samalla vaativat että heillä olisi normaaliutta elämässään, esim. kyky luoda terveitä ihmissuhteita.

Vierailija
95/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netissä voi sanoa mitä tahansa, mutta ne kokeet on jo tehty. "Hyvä asenne" on koodikieltä vähän muille asioille. Kaikilla ei toki itsetietoisuus riitä noiden asioiden tunnistamiseen.

Sinun mielestä faktat tekevät kiukuttelevaksi luuseriksi. Pitäisi vain asiakaspalveluilme naamalla olla huomaamatta asioita. Se ei välttämättä ole täysin onneton ohje tietyssä toimintavaiheessa, mutta vaikka sille olisi aikansa ja paikkansa, tämä ei sitä ole. 

Tämä ketju on höyryjen päästelyä ja vertaistukea varten. Jokainen, joka ei ole saanut takapuolen nuolentaa nuoresta asti tuntee mustapilleriset ilmiöt ja milleniaalit ovat viimeinen sukupolvi, joka uskoo karismaan ja itsevarmuuteen. Se ei tarkoita sitä, etteikö tosiasiat tunnistavalla ihmisellä voisi olla hyviä päiviä ja energisia hetkiä, mutta niiden olemassaolo perustuu myös sille, että saa välillä purkaa mieltään ja surra maailman epäoikeudenmukaisuutta. Asiakaspalvelumoodia ja itsepetosmoodia ei voi pitää yllä 100% ajasta. Monet naiset ja miestä esittävät ihmiset näillä palstoilla eivät ymmärrä ihmisen sielunelämän monimuotoisuutta, vaan lähtevät heti lyttäämään miehiä, joilla on vaikea hetki. 

Kuinka usein sulla on näitä vaikeita hetkiä? Päivittäin? Oisko niistä hedelmällisempää mennä puhumaan terapeutille kuin naisten palstalle viattomien ihmisten niskaan pahaa oloasi oksentamaan muka vertaistukena? Sielläkin tosin pitäisi olla avoimin mielin että siitä on mitään hyötyä eikä vaan toteamassa että kaikki omat harhat on absoluuttisia totuuksia. Voisit aloittaa hänen kanssaan keskustelun tuosta tarpeestasi esittää vahvaa silloinkin kun olet heikko, väittämällä että oli vaan heikko hetki, vaikka ulina jatkuu vieläkin.

Vierailija
96/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sua yhtään lohduttaa niin tämä on tulevaisuus muillakin miehillä. Naiset eivät enää ota miestä, ottavat kissan. 

Vierailija
97/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo "parhaat pariutuvat" on kehäpäätelmä. Nainen tietää, milloin pitää mennä tarpeille tai milloin on nälkä. Tai himottaako joku mies vai ei. Naisen pätevyys arvioida miehen 'paremmuutta' on vajavainen. 

Sinun kehäpäätelmä on se että naisten pätevyys arvioida miehen paremmuutta on vajavainen koska he eivät valitse juuri sinua, luomakunnan kruunua, täydellistä alffaurosta, jumalan kaltaista, paljon viisaampaa kuin kukaan muu - eikä oo ees yhtään narsisti.

Vierailija
98/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sua yhtään lohduttaa niin tämä on tulevaisuus muillakin miehillä. Naiset eivät enää ota miestä, ottavat kissan. 

Kissa antaa usein enemmän positiivisia asioita elämään kuin mies. Voiko kattia syyttää.

Vierailija
99/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Vierailija
100/105 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kaipa tuo jonkun miesihanne on. Oma unelmieni mies olisi kalpea punapää, villit kiharat, täynnä pisamia pyllyä myöten, vihreät loistavat silmät, hampaissa tuttirako, normaalipainoinen eikä mitenkään erityisen lihaksikas, ja minua pitempi eli ihan +170cm riittää, ja ehdottomasti herttainen ja älykäs jotta meillä olisi mukavaa ja mielenkiintoisia keskusteluja. No, en ole koskaan tavannut tätä miestyyppiäni, mutta olen siltä kohdannut mielestäni kuumia miehiä, ja ihan hyvin pystyn joustamaan noista ulkonäkövaatimuksista ja silti on ollut hyviä suhteita. Ainoa yhdistävä tekijä on ollut tuo luonne ja siitä en jousta, koska kiinnostukseni ei riitä pelkkään ulkonäköön. 🤷

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän