Ikinä ollut tyttöystävää niin tekis mieli vetää ranteet auki!
Ikää 40 ja kouluajoista asti nähnyt vaan muiden pariutuvan ja vtuttaa kokoajan nähdä pareja siellä täällä niin et mieluummin istun sisällä kun menen ulos kärsimään kun joutuu katselemaan kun muut vaan pariutuu tuosta vaan ilman mitään vaivannäköä.
Kommentit (105)
Minulle on oikeastaan ihan sama jos joku valitsee että kuolema on omalla kohdalla ainoa ratkaisu, pääasia ettei satuta muita. Uhkaukset ei toimi siis minuun. Mutta sen sanon että päivänsä päättäminen jostain noin mitättömästä syystä on aivan turhaa. Tässäkin vaihtoehtona olisi se että opettelee elämään tavalla joka on itselleen mielekästä ja sitä kautta pitämään itsestään, ei niin että onnellisuus on ripustettu muiden ihmisten varaan, ja vieläpä jonkin hyvin marginaalisen ihmisryhmän kuten kauniit seksiä antavat naiset.
Sitä se teettää, kun pitää toista ihmistä vain välineenä. Joku esine, joka "pitää saada" kun muillakin on.
Ja vielä kuvitelma miten muille tulee kaikki ilman vaivannäköä. Se kertoo vaan siitä ,että et näe sitä työtä mitä muut tekee (etkä tajua mitä sunkin pitäis tehdä). Surullista.
Vierailija kirjoitti:
Hahaha. Parempi pysyä naisista kaukana.
T.M56, kaks avioeroa kokenu ja kolmatta kertaa en mee naimisiin
Hyvä että älyät pysyä naisista kaukana? Muista että jokaista noita kauhu exääsi yhdistää vain yksi asia ennenkuin kaikki meni pieleen: sinä.
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, että kahdesti ollut naimisissa ja molemmista tuli ero. Melko heikko selviytymisprosentti. Sanonta: Ei kahta ilman kolmatta pätee nimenomaan vain negatiivisessa mielessä.
Itse olen myös noin 40+ vuotias vailla kokemusta parisuhteesta. On minullakin ollut hetkeni, jolloin itse inhon ja syyllitäminen tunteeni ovat olleet hyvin raskaita ja vaikeita. - Korostan siis, että vastenmielisyyteni ennen kaikkea itseäni kohtaan, koska olen aina jotenkin tiedostanut/ tuntenut, että vika tai viat ja syyt täytyy olla minussa itsessäni, miksi minun kanssa ei ole haluttu edetä ja muodostaa kanssani parisuhdetta.
Ei kenelläkään voi olla vaatimuksena tai velvollsiuutena vastoin omaa tahtoaan aasettua ja olla parisuhteessa juuri minun kanssani. Muiden valintoja ja päätöksiä siitä, miksi ovat halunneet olla ja elää juuri sen tai tuin kanssani parisuhteessa olisi ja olisi ollut ajan hukkaa itseltäni; itse he ovat itselleen kumppaninsa valinneet ja päättäneet ja silloin on luultavasti tai toivottavasti ollut muut asiat mielessä kuin ajatella, että mitäköhän minä mahd- saattaisin siitä tuntea tai miten sen kokea.
Kun olen elänyt niin kauan kuin olen niin olen saattanut huomata myös, että haluni löytää ja kohdata se oma rakkaani ja erityiseni toistuu kenties onnekseni enempiaallottaisena ja ajoittaisena; ei jatkuvana ja pakottavana särkynä tai kipuna, joka jatkuvasti tuottaisi kipua ja tai särkyä tms. Joten ainakin näin "seesteisempänä" ajan hetkenä saatan ajatella, että löydän ja kohtaan oman rakkaani ja erityiseni -kuten hön minut, jos niin on tarkoitettu; ellen niin sitten elän ja olen sinkkuna, kuten tähänkin asti.
Jos en kykene tai pysty arvostamaan omaa eloani lainkaan ilman, että voisin ja saisin rakasataa ja ellää toisen rinnalla ja toinen haluaisi sitö minun kanssani, niin mistä tuo tunne hänelle minusta tuisi, jos en edes itse ystyisi kokemaan sitä vähäistkään määrää itsestäni?
En tarkoita, että rakastaisin ja pitäsin itsestäni yli kaiken. Ei ole varmasti edelleen suurin kriitikkoni ja arvostelijani ihan itse. Mutta yritän tai olen yrittänyt opetella hyväksymään iteni ja tekemään sellaisia valintoja ja päätöksiä joista saan hyvää oloani ja jotka tuottaavt itselleni iloa ja kenties tuottavat hyvää mieltä, joskus myös muillem joiden kanssa niitä voin jakaa ja kokea yhdessä. Sillä olen kuitenkin -koputtaa puuta- onnistunut luomaan ja ylläpitämään muita läheisiä ja merkittävä ihmissuhtteita, vaikka se yksi ja erityinen puuttuu ja on puuttunut rinnaltani.
Elmä on paljossa ei ainoastaan mutta paljossa valintoja. Omia valintojani on se, että yritän välttää kyynistymsitä ja katleroitumsita, enkä aio asettaa elämän mielekkyyden olevan kiinni vain siitä, että elänkö vastakin sinkkuna vai parisuhteessa. Unelmilla ja haaveilla on merkittävä rooli ja osaa kohti olen pyrkinyt tietoisesti ja tarmokkaasti. Haaveilla ja unelmilla on ja on ollut merkittävä rooli eloani vaikka kaikki niistä ei ehkä koskaan tule toteutumaankaan,
Itse olen kateellinen sinulle kun kukaan ei ole saanut asetettua sinulle palloa jalkaan!!! Itse kun en uskalla lähteä tästä toksisesta suhteesta kun minua uhataan koko ajan että minun elämä ja talous tuhotaan samalla kun minun omaisuus viedään jos edes harkisten suhteesta lähemistä. Käy vaikka maksullisissa sekin on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin parisuhde nyky suomalaisen naisen kanssa jolle mies on vain taloudellisen ja henkisen hyväksikäytön kohde eli käytännössä orja joka maksaa kaiken
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?
Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.
Minäkin tulen kuolemaan neitsyenä, ihan kuin se olisi huono asia?
T. Keski-ikäinen nainen
Vierailija kirjoitti:
Itse olen kateellinen sinulle kun kukaan ei ole saanut asetettua sinulle palloa jalkaan!!! Itse kun en uskalla lähteä tästä toksisesta suhteesta kun minua uhataan koko ajan että minun elämä ja talous tuhotaan samalla kun minun omaisuus viedään jos edes harkisten suhteesta lähemistä. Käy vaikka maksullisissa sekin on huomattavasti parempi vaihtoehto kuin parisuhde nyky suomalaisen naisen kanssa jolle mies on vain taloudellisen ja henkisen hyväksikäytön kohde eli käytännössä orja joka maksaa kaiken
Joo, nykyään. Entisajan järjestetyt järki/pakkoavioliitot olivat sitä todellista rakkautta. Ihan itse olet vapaasti valinnut kumppanisi ja ilmeisesti sillä perusteella että tämä on pääasiassa taloudellinen liitto, mutta nyt tylsistyttyäsi sopimus ei enää sinulle kelpaakkaan. Ero ja terapiaan mars. Ne mukulat elätetään ja yhteinen omaisuus menee puoliksi kuten kuuluu. :D
Olet säästynyt monelta harmilta mitä yhteiselo tuo tullessaan.
Jos vedät niin mielellään pituus suuntaan,poikki veto on vaan itsarin harjoittelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikuinen ja puhuu tuollaisia? Eikö yleensä teinit puhu tuollaisia kun ei ole suhdetta saanut/löytänyt, yms?
Noin 5 prosenttia miehistä kuolee poikuus takataskussa. Tervetuloa miesten maailmaan.
Ja se 5% voisi tehdä asialle jotain, kuten kasvaa aikuiseksi? Im-puheet eivät todellakaan tee miehestä millään tapaa haluttavampaa.
Mitä se aikuiseksi kasvaminen on? Tunteiden piilottamista ja koskaan ei saisi kertoa, miltä tuntuu? Aikuiseksi kasvaminen on ongelma eikä ratkaisu. Jos voisi jäädä lapseksi, karkit ja videopelit riittäisi.
Aikuisena taas riittää aika pitkälle, jos on ihan tavallinen 190cm mies, tuuhealla perustukalla ja 19cm perusnakilla. Perustallukan Henry Cavill -naama myös riittää. Miehillä, joiden pää kolahtaa kattoon ja muna ei mahdu housuun on aina upea persoonallisuus. Naisena sen varsinkin näkee jo metrien päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että älyät pysyä naisista kaukana? Muista että jokaista noita kauhu exääsi yhdistää vain yksi asia ennenkuin kaikki meni pieleen: sinä.
Niin siks mä tätä nuorta jannua valistanki ettei naisista seuraa ku mielipahaa
Totuus vaan on että osa miehistä ei saa koskaan pillua,voisivat saada mutta kun nysväävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin tulen kuolemaan neitsyenä, ihan kuin se olisi huono asia?
T. Keski-ikäinen nainen
Ootki syntyny syyskuussa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mikä hirveä tragedia? Kuinkahan moni tyttö ja nainen kuolee niin että haluaa pitää koskemattomuutensa mutta joku mies tappaa sen tähden?
Ei nunnaluostariin nyt noin tunku oo
Siitä sitten vaan. Tuskin on yhdellekään tytölle/naiselle mikään menetys siinä ettei tarvitse kuunnella säälistä kerjääjän ja vonkaajan ulinoita.
Kenelläkään ei ole mitään velvollisuutta tuntea sen tason sääliä ja sympatiaa että avaisi haaransa käyttöäsi varten tai alkaisi olemaan kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Tuo huomion kalastelu perättömillä uhkauksilla toimii vain tyttöjen kohdalla
Ei edes. tuo osataan jo yhdistää narsistiseen draamailuun. Manipulointiyritys.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen myös noin 40+ vuotias vailla kokemusta parisuhteesta. On minullakin ollut hetkeni, jolloin itse inhon ja syyllitäminen tunteeni ovat olleet hyvin raskaita ja vaikeita. - Korostan siis, että vastenmielisyyteni ennen kaikkea itseäni kohtaan, koska olen aina jotenkin tiedostanut/ tuntenut, että vika tai viat ja syyt täytyy olla minussa itsessäni, miksi minun kanssa ei ole haluttu edetä ja muodostaa kanssani parisuhdetta.
Ei kenelläkään voi olla vaatimuksena tai velvollsiuutena vastoin omaa tahtoaan aasettua ja olla parisuhteessa juuri minun kanssani. Muiden valintoja ja päätöksiä siitä, miksi ovat halunneet olla ja elää juuri sen tai tuin kanssani parisuhteessa olisi ja olisi ollut ajan hukkaa itseltäni; itse he ovat itselleen kumppaninsa valinneet ja päättäneet ja silloin on luultavasti tai toivottavasti ollut muut asiat mielessä kuin ajatella, että mitäköhän minä mahd- saattaisin siitä tuntea tai miten sen kokea.
Kun ol
Hienosti pohdittu. Sinulla on elämänviisautta.
Ikävä todeta, mutta aloittaja on todennäköisesti haluton kehittämään itseään ja perin näköalaton elämän mahdollisuuksille. Olisiko tuo masentunutkin, ei kai kukaan jaksa nelikymppisenä keskittyä elämässään vain siihen että on jäänyt ilman naista.
Parisuhde on yliarvostettua. Ensin ihastuminen sokaisee ja saa ihmisen melkein psykoosin kaltaiseen tilaan eikä välttämättä näe toisen ihmisen oikeaa puolta. Joutuu tekemään kompromisseja, vähän koko ajan menettää omaa itseään ellei kumppanina ole sielunkumppani (joka mielestäni on ihan täysmyytti), voi joutua jopa mahdollisen luonnehäiriön hyväksikäytettäväksi uhriksi (narsistit yms), pitemmälle parisuhteessa mentäessä alkaa suurimmassa osassa suhteista mielenrauha menemään ja kohta sitä huomaa elävänsä jopa perhehelvetissä (perhe on ihana asia ja lapset mutta jos niitä menee tekemään liikaa tai luonnehäiriöisen kanssa tai on muita mahottomia vaikeuksia tai elämä pelkkää suorittamisen oravanpyörää niin perhehelvetiksihän se menee)
Sinkkuus ja vapaus on oikeasti mahtavaa !