Voi luoja ärsyttää kun miehet siis luulevat että yritän FLIRTTAILLA
Luulevat että yritän FLIRTTAILLA tai etsiä sänkyseuraa (xD) jos haluan vaan jutella mukavia esim jossain tapahtumassa tai yöelämässä.
Mitä helvettiä??!
Kommentit (15)
Suomessa kulttuuri on tuollainen. Yleisestikin ottaen jos alkaa jutella tuntemattomalle niin heti ollaan epäluuloisia, että joku taka-ajatus tässä on, tuo on päihtynyt tai hullu.
Vierailija kirjoitti:
Mä olin joskus baarissa töissä ja yksi mies sanoi mulle ihan selvinpäin, että kun te aina flirttailette sieltä tiskin takaa. Olin ihan puulla päähän lyöty. Sanoin miehelle, että ei me kyllä flirttailla vaan se on ihan normaalia ystävällistä asiakaspalvelua. Mies ei uskonut mua.
Kapakoiden henkilökunta on harvoin asiallista kaikilla mittareilla. Ehkä ne humput sen saa aikaan
Voi luoja - katson joskus naisen korua, vaatetusta, t-paitaa kiinnostuneena ja hän luulee, että tuijotan tissejä? Olen tasa-arvoisen yhteiskunnan kasvattama feministi-mies, joka pitää uusista ihmisistä. Jotkut naiset kuvittelevat normaalin keskustelun tarkoittavan iskemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä olin joskus baarissa töissä ja yksi mies sanoi mulle ihan selvinpäin, että kun te aina flirttailette sieltä tiskin takaa. Olin ihan puulla päähän lyöty. Sanoin miehelle, että ei me kyllä flirttailla vaan se on ihan normaalia ystävällistä asiakaspalvelua. Mies ei uskonut mua.
Kapakoiden henkilökunta on harvoin asiallista kaikilla mittareilla. Ehkä ne humput sen saa aikaan
No kyllä mä ja työkaverit oltiin asiallisia. Jotkut asiakkaat eivät sitten olleet. Ja mitä olen itse ollut asiakkaana, niin ihan asiallista kohtelua olen saanut. Ehkä kannattaa katsoa peiliin jos joka paikassa saa huonoa kohtelua.
Mikä edes on humppu?
En jaksa ainakaan kuluttaa leukaluitani puhumalla jos en saa pimpulia
Löysää nutturaa. On olemassa myös viatonta flirttiä, joka piristää kaikkien mieltä. Eivät nuo kaikki miehet ole pyrkimässä housuihisi.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa ainakaan kuluttaa leukaluitani puhumalla jos en saa pimpulia
Sinä taidatkin olla ÄO85 ja et muutenkaan kovin älylliseen keskusteluun pystyisi:/
Vierailija kirjoitti:
Löysää nutturaa. On olemassa myös viatonta flirttiä, joka piristää kaikkien mieltä. Eivät nuo kaikki miehet ole pyrkimässä housuihisi.
Ymmärsit aloitukseni nyt aivan väärin. Laita silmälasit päähän ja lue uudestaan.
On olemassa miehiä, joiden mielestä naiset eivät ole sillä lailla oikeita ihmisiä, että he koskaan puhuisivat naisen kanssa ihan muuten vaan, kuten miesten kanssa voivat puhua. Ihan koulutetut ja fiksutkin miehet voivat ajatella näin.
He eivät siis esimerkiksi harrastuksen illanvietossa juttele harrastuskaverinaisille koskaan ilman taka-ajatuksia, vaikka voivat käyttäytyä ihan hyvinkin. Samoin, jos näkevät jonkun toisen miehen juttelevan naisen kanssa, niin heti ajattelevat, että jompikumpi yrittää siinä lämmitellä toista. Vaimon kanssa puhuvat sen verran, ettei vaimo suutu. Asiakaspalvelutilanteissa kiusaantuvat, jos pitää enemmän asioida naisen kanssa.
Tämä on tosi rasittavaa, jos harrastaa tai on töissä miesvaltaisessa paikassa. Jossainhan sitä on naisenakin sijaittava joka ikinen elämänsä hetki, ja monissa tilanteissa kuuluu asiaan olla jollain lailla sosiaalinen. Ei ole hyvä nököttää yksin nurkassa tai roikkua jonkun ainoan muun naisen käsikynkässä.
Kaikki tajuatte väärin! Flirttailu ei ole iskemistä. Flirttailu on vain kiusoittelua ilman mitään fyysistä.
Vierailija kirjoitti:
On olemassa miehiä, joiden mielestä naiset eivät ole sillä lailla oikeita ihmisiä, että he koskaan puhuisivat naisen kanssa ihan muuten vaan, kuten miesten kanssa voivat puhua. Ihan koulutetut ja fiksutkin miehet voivat ajatella näin.
He eivät siis esimerkiksi harrastuksen illanvietossa juttele harrastuskaverinaisille koskaan ilman taka-ajatuksia, vaikka voivat käyttäytyä ihan hyvinkin. Samoin, jos näkevät jonkun toisen miehen juttelevan naisen kanssa, niin heti ajattelevat, että jompikumpi yrittää siinä lämmitellä toista. Vaimon kanssa puhuvat sen verran, ettei vaimo suutu. Asiakaspalvelutilanteissa kiusaantuvat, jos pitää enemmän asioida naisen kanssa.
Tämä on tosi rasittavaa, jos harrastaa tai on töissä miesvaltaisessa paikassa. Jossainhan sitä on naisenakin sijaittava joka ikinen elämänsä hetki, ja monissa tilanteissa kuuluu asiaan olla jollain lailla sosiaalinen. Ei ole hyvä nököttää yksin nurkassa tai roikkua jonkun ainoan
No en minä ainakaan keksi yhtään syytä puhua yhdellekään naiselle paitsi iskemistarkoituksessa. Poislukien tietysti työasiat.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä monet naispuoliset baarityöntekijät ovat miesasiakkaille paljon ystävällisempiä kuin naisasiakkaille. Jotenkin niin läpinäkyvää