Velan pääsiäinen - ostitko pääsiäisherkkuja itsellesi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ajattelemaan että joku olisi vapaaehtoisesti lapseton . Ethän voi tietää !!! Eikö juuri ollut medioissa adopio lapsen ottanut aviopari joka ei saanut lasta ja heidän naapuri perhe kaikelta poistettu kohtu ei saa lapsia. Eihän nämä vapaaehtoisesti lapsettomia ole olleet.
Niin... tässä ketjussahan kysyttiin nimenomaan lapsivapailta ihmisiltä kokemuksia kuinka nauttii pääsiäisestä. Jos kokee identifioituvansa velaksi, voi vastata tänne. Jos on lapsettomuusongelmia, tuskin on omasta mielestään vela.
Se, että on lapseton, ei tarkoita sitä, että olisi vela. Miksi aloituksessa kysyttiin vain veloilta?
Minulla on lapsia, mutta ei me vietetä pääsiäistä yhdessä. Ilmeisesti minä en saa vastata.
Tässä kysyttiin nimenomaan velojen tilannetta, koska nyt kiinnostaa velojen pääsiäinen. Velat ovat upeita ihmisiä joten siksi kiinnostaa kuulla heidän arjesta ja juhlasta.
Jos sinulla on lapsia, et ole vapaaehtoisesti lapseton.
Kyllä pääsiäisenä kuuluu munaa saada, vaikka se olisikin vain töhnäsuklaamuna.
M50
Vierailija kirjoitti:
Täällä 2 lapsen äiti, vietin pääsiäistä miesystäväni kanssa ja kävimme mm kummankin vanhemmilla sekä hyvän ystäväni luona.
Söimme paljon herkkuja
Tässä ketjussa ei kysytty lapsiperheiden pääsiäisestä. Niille on eri ketjut, joten voisitko vastata sinne mieluummin. Nyt kysyttiin vapaaehtoisesti lapsettomien pääsiäisestä.
Ostin tänään lisää mämmiä, pieniä suklaamunia onkin jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Näitä RASISTEJA RIITTÄÄ PÄIVÄLLE. AINA JOKU KOHTEENA.
Usko jo. Rasistikortti ei toimi enää. Turhaan huutele, teet itsesi naurunalaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä 2 lapsen äiti, vietin pääsiäistä miesystäväni kanssa ja kävimme mm kummankin vanhemmilla sekä hyvän ystäväni luona.
Söimme paljon herkkuja
Tässä ketjussa ei kysytty lapsiperheiden pääsiäisestä. Niille on eri ketjut, joten voisitko vastata sinne mieluummin. Nyt kysyttiin vapaaehtoisesti lapsettomien pääsiäisestä.
Entä jos lapset ei asu vanhempien luona?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söimme paljon herkkuja
Entä jos lapset ei asu vanhempien luona?
Lakkaako ihmisen äitiys/isyys jos lapsi ei asu kotona?
Ei tietenkään.
Kun on saanut lapsen, on sille vanhempi elämänsä loppuun asti.
Vapaaehtoisesti lapseton = lapsivapaa = vela = ei ole lapsia eikä halua lapsia.
Ostetttiin suklaamunia ja mämmiä. Se on hyvää vaniljarahkan kanssa.
Koristeita ei nyt ole kun vietämme tämän viikon kakkoskodissamme, kotona olisin laittanut koristeet esille.
Eläkeläisvelapariskunta ollaan.
Homon pääsiäinen?
Heteron pääsiäinen?
Muunsukupuolisen pääsiäinen?
Lesken pääsiäinen?
Eronneen pääsiäinen?
Vierailija kirjoitti:
Homon pääsiäinen?
Heteron pääsiäinen?
Lesken pääsiäinen?
Eronneen pääsiäinen?
Voit vapaasti perustaa viestiketjun näille jos koet tarvetta.
Tietysti. Ostettiin miehen kanssa ropposellinen mämmiä, pashaa tehtiin itse, lisäksi on muutama suklaamuna ja pääsiäiskarkki. Kokkaillaan tänään yhdessä pääsiäisateria ja nautitaan viiniä ja sitten jälkkäriksi joko tuota mämmiä tai pashaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Homon pääsiäinen?
Heteron pääsiäinen?
Lesken pääsiäinen?
Eronneen pääsiäinen?
Voit vapaasti perustaa viestiketjun näille jos koet tarvetta.
Miksi? Ap, yksinkertainen ihminen, on jo kertonut kaiken.
En mitään, kuten en yleensäkään. Miksi pääsiäisenä pitäisi ostaa jotain herkkuja?
Kauhea riehuminen sen takia koska ap haluaa tietää velojen pääsiäisestä. Palstalla on jo monta aihetta jossa kysellään lapsellisten yms pääsiäisistä, niin miksi pitää tulla riehumaan ketjuun jossa kysytään nimenomaan velojen pääsiäisherkuista?
Munaa suuhun nyt kyllä jo käsissäkin
Vierailija kirjoitti:
Kauhea riehuminen sen takia koska ap haluaa tietää velojen pääsiäisestä. Palstalla on jo monta aihetta jossa kysellään lapsellisten yms pääsiäisistä, niin miksi pitää tulla riehumaan ketjuun jossa kysytään nimenomaan velojen pääsiäisherkuista?
Niinpä. Miksi velat eivät saisi kysellä velojen pääsiäisestä? Onko lapsiaan katuvat katkeroituneet vanhemmat asialla vai miten ihmeessä tämä yksinkertainen kysymys pääsiäisen viettämisestä voi loukata ketään?
Vierailija kirjoitti:
En mitään, kuten en yleensäkään. Miksi pääsiäisenä pitäisi ostaa jotain herkkuja?
Jos tykkää siitä perinteestä. Tietysti voi olla ilmankin.
Olen vala eli vastentahtoisesti lapsellinen ja sain viettää pitkän viikonlopun (en juhli uskonnollisia höpötyksiä) ihan vapaana koska lapset olivat onneksi muualla. Virpojia kun aiemmin kävi en avannut ovea ja olin sen verran piilossa ettei nuo ikkunoista kurkkivat räkänokat nähneet mua.
Herkkuja piisasi koska ostin mitä ite halusin.
Vierailija kirjoitti:
Olen vala eli vastentahtoisesti lapsellinen ja sain viettää pitkän viikonlopun (en juhli uskonnollisia höpötyksiä) ihan vapaana koska lapset olivat onneksi muualla. Virpojia kun aiemmin kävi en avannut ovea ja olin sen verran piilossa ettei nuo ikkunoista kurkkivat räkänokat nähneet mua.
Herkkuja piisasi koska ostin mitä ite halusin.
Tässä kysyttiin vain velojen tilannetta.
Jos on lapsia, ei ole lapsivapaa. Vanhemmuus ei pääty jos lapsi on poissa kotoa.
Söimme paljon herkkuja