Velan pääsiäinen - ostitko pääsiäisherkkuja itsellesi?
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vala eli vastentahtoisesti lapsellinen ja sain viettää pitkän viikonlopun (en juhli uskonnollisia höpötyksiä) ihan vapaana koska lapset olivat onneksi muualla. Virpojia kun aiemmin kävi en avannut ovea ja olin sen verran piilossa ettei nuo ikkunoista kurkkivat räkänokat nähneet mua.
Herkkuja piisasi koska ostin mitä ite halusin.
Tässä kysyttiin vain velojen tilannetta.
Jos on lapsia, ei ole lapsivapaa. Vanhemmuus ei pääty jos lapsi on poissa kotoa.
Jos lapset ei oo kotona tekemässä elämästä helvettiä niin sillon on lapsivapaa
Eli jos lapset poistuvat ulko-ovesta, vanhemmasta tulee lapsivapaa, ja kun lapset ovat jälleen samassa tilassa, vanhemmuus jatkuu? Mielenkiintoista mentaalista akrobatiaa. Miten vanhemmuus voi mennä katkolle, jos on vanhempi lapselle?
Tiedoksi:
Lapsivapaa = childfree = vela = vapaaehtoisesti lapseton.
Vanhempi = on lapsi(a), sijainnista ja iästä riippumatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vala eli vastentahtoisesti lapsellinen ja sain viettää pitkän viikonlopun (en juhli uskonnollisia höpötyksiä) ihan vapaana koska lapset olivat onneksi muualla. Virpojia kun aiemmin kävi en avannut ovea ja olin sen verran piilossa ettei nuo ikkunoista kurkkivat räkänokat nähneet mua.
Jos on lapsia, ei ole lapsivapaa. Vanhemmuus ei pääty jos lapsi on poissa kotoa.
Eli jos lapset poistuvat ulko-ovesta, vanhemmasta tulee lapsivapaa, ja kun lapset ovat jälleen samassa tilassa, vanhemmuus jatkuu? Mielenkiintoista mentaalista akrobatiaa. Miten vanhemmuu
Lapsivapaa = lapset eivät ole vinkumassa sitä sun tätä siinä vieressä. Myös lomaa lapsista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvitse tulla kiusaamaan lapsettomia ja pilata sillä pääsiäisiloa.