Velan pääsiäinen - ostitko pääsiäisherkkuja itsellesi?
Kommentit (44)
Mikä saa ajattelemaan että joku olisi vapaaehtoisesti lapseton . Ethän voi tietää !!! Eikö juuri ollut medioissa adopio lapsen ottanut aviopari joka ei saanut lasta ja heidän naapuri perhe kaikelta poistettu kohtu ei saa lapsia. Eihän nämä vapaaehtoisesti lapsettomia ole olleet.
Kerro tämä nyt noille jotka on yrittänyt saada lasta 20 vuotta tai jotka on saanut keskenmenoja tai joiden lapsi on kuollut.
Ostin avopuolisolleni ja hän minulle.
Mitähän sille naiselle kuuluu jonka kellarista löytyi 5 kuolleen vauvan ruumista ???
Näitä RASISTEJA RIITTÄÄ PÄIVÄLLE. AINA JOKU KOHTEENA.
Kokkasin siskoni ja äitini kanssa vaikka mitä. Siskon lapsille ostin pääsiäisherkkuja ja järjestin suklaamunajahdin. Ja ehdin mennä eilen kamujen kanssa drinkille ja leffaan
joo mun herkkuostokset jaoin monien kansaa
En ostanu mitään herkkuja, porukoilla oli eilen täytekakkua 🎂se riitti kyllä 😃
Vierailija kirjoitti:
Mitähän sille naiselle kuuluu jonka kellarista löytyi 5 kuolleen vauvan ruumista ???
Eikö se ollu pakastin?
Vierailija kirjoitti:
Kerro tämä nyt noille jotka on yrittänyt saada lasta 20 vuotta tai jotka on saanut keskenmenoja tai joiden lapsi on kuollut.
Miten tämä siihen liittyy? Ihan eri ihmisistä puhutaan.
Vierailija kirjoitti:
Mikä saa ajattelemaan että joku olisi vapaaehtoisesti lapseton . Ethän voi tietää !!! Eikö juuri ollut medioissa adopio lapsen ottanut aviopari joka ei saanut lasta ja heidän naapuri perhe kaikelta poistettu kohtu ei saa lapsia. Eihän nämä vapaaehtoisesti lapsettomia ole olleet.
Niin... tässä ketjussahan kysyttiin nimenomaan lapsivapailta ihmisiltä kokemuksia kuinka nauttii pääsiäisestä. Jos kokee identifioituvansa velaksi, voi vastata tänne. Jos on lapsettomuusongelmia, tuskin on omasta mielestään vela.
Ostin koko isolle ystäväporukalla joiden kanssa on vietetty ihana pääsiäinen Lapissa mökkeillen, hiihtäen ja lasketellen.
Ihan miehen kanssa tehdään yhdessä ruokaa ja nautitaan vapaista. Herkkujakin tuli ostettua.
Meklläkin on nyyttärit täällä Alpeilla kun ollaan ystävien kanssa laskettelemassa
sveitsissä osataan suklaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin... tässä ketjussahan kysyttiin nimenomaan lapsivapailta ihmisiltä kokemuksia kuinka nauttii pääsiäisestä. Jos kokee identifioituvansa velaksi, voi vastata tänne. Jos on lapsettomuusongelmia, tuskin on omasta mielestään vela.
Se, että on lapseton, ei tarkoita sitä, että olisi vela. Miksi aloituksessa kysyttiin vain veloilta?
Minulla on lapsia, mutta ei me vietetä pääsiäistä yhdessä. Ilmeisesti minä en saa vastata.
Pidin vähän pidemmän pääsiäisloman. Herkkujakin oli, mutta ajattelin tänä vuonna panostaa lepäilyyn ja akkujen lataamiseen.
Miesystävän kanssa tehdään kevättöitä ja mies kokkaa. Minä hoidan tiskit.
Mämmiä jälkkäriksi. Pari pääsiäismunaa per nenä.
Rasistin hampaissa on aina kaikki jotka ei ole kuin hän. Rasisti kuvittelee että lapsettomat on yksin . Rasisti kuvittelee myös ettei kaikilla ole lapsia jotka asuu yksin. Tai ettei joku halua lapsia vaikka haluaa. Tai ettei kaikki halua ei silti tarvi syrjiä toisia. Kunnon rasisti seurustelee peilin edessä itsensä kanssa. Vaikuttaa siltä että on tultu raskaaksi vastoin omaa tahtoa .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että on lapseton, ei tarkoita sitä, että olisi vela. Miksi aloituksessa kysyttiin vain veloilta?
Minulla on lapsia, mutta ei me vietetä pääsiäistä yhdessä. Ilmeisesti minä en saa vastata.
Joskus nyt vain keskustellessa voidaan rajoittaa keiltä kysytään. Mitä ihmeellistä tässä nyt on?
Ostin tuoreita marjoja, ne on herkkuani.