Mitä ärtyisäksi, kontrolloivaksi ja komentelevaksi muuttunut vaimo oikeasti kaipaa mieheltään?
Kommentit (152)
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Hieno ketju.
Ei tarvitse ihmetellä miksi miehet ovat sinkkuja.
Koska naisia on yhtä paljon ja kaikki eivät kuitenkaan ole lesboja niin naiset ovat sinkkuja myös. Ja todistetusti kärsivät enemmän mt-ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma-aloitteisia tekoja oli sitten huomioiva ja läsnäoleva keskustelu, astianpesukoneen täyttö/tyhjennys, kaupassa käynti, vaimon fillarin huolto tai veskin pesu.
Se että olet henkisesti läsnä ja annat ymmärtää vaimon olevan sinun tärkein ihmissuhde.
Kuinka sinä vastavuoroisesti huomioit miestäsi?
Vaihdatko hänen autoonsa renkaat? Huollatko hänen moottorisahansa? Pesetkö hänen autonsa? Maalaatko hänen veneensä pohjan? Kaadatko ja pilkotko puut? Rakennatko ja ripustat linnunpöntöt? Lasketko verkot ? Teetkö kaikki muutkin fyysistä voimaa vaativat vähemmän mukavat työt?
Mikäli et toimi näin on sinuun iskostunut nykynaisia kalvava häiriö eli se, että miesten työt ovat miesten töitä ja myös naisten työt ovat miesten töitä. Se on kaukana tasa.-arvosta.
Luettelemasi asiat ovat vapaa-aikaan liittyviä harrasteita. Miten ne liittyvät jokapäiväiseen elämään missä syödään, juodaan, paskotaan ja nukutaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että olisi henkisesti läsnä eikä vaan fyysisesti paikalla. Ei jatkuvasti mitätöisi toisen ihmisarvoa, eli vastasi kysymyksiin eikä teeskentelisi ettei kuule mitään, ei vähättelisi joka asiassa. Arvostaisi toista ihmisenä. Ei pakenisi itse haluamaansa perhettä ylitöihin, ylenmääräiseen harrastamiseen ja muuhun. ns. autotallipuuhiin samalla jättäen naisen yksin vastuuseen kaikesta. Tähän pisteeseen kun mies on naisen yrityksistä parantaa suhdetta, lue naisen nalkutuksesta huolimatta asiat päästänyt, niin sitä mitä nainen toivoo tässä vaiheessa on sopuisa ero.
Onneksi olkoon! Saat Aihe Vapaa -forumin Kevään paskin lässytys -palkinnon 🏆. Onnea!
- Ylläpito -
Sinun incelin mielipiteistä ei kukaan välitä.
Vierailija kirjoitti:
Eroa. Ei vain saa sitä itse aikaiseksi.
Tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun teen jonkun asian oma-aloitteisesti: 👵🏻:VÄÄRIN TEHTY!!!
Olet siis mennyt siitä mistä aita on matalin etkä ole keskustellut koskaan miksi niin on väärin tehty.
Mitä vikaa on oma-aloitteisesti käynti kaupassa jossa tuot seuraavan päivän päivällistarpeet jonka itse valmistat? Vai oliko siellä jääkaapissa jo kolmen päivän safka vaimon tekemänä valmiina?
No niin, siellä on täti joka tietää. 🤦🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä että olisi henkisesti läsnä eikä vaan fyysisesti paikalla. Ei jatkuvasti mitätöisi toisen ihmisarvoa, eli vastasi kysymyksiin eikä teeskentelisi ettei kuule mitään, ei vähättelisi joka asiassa. Arvostaisi toista ihmisenä. Ei pakenisi itse haluamaansa perhettä ylitöihin, ylenmääräiseen harrastamiseen ja muuhun. ns. autotallipuuhiin samalla jättäen naisen yksin vastuuseen kaikesta. Tähän pisteeseen kun mies on naisen yrityksistä parantaa suhdetta, lue naisen nalkutuksesta huolimatta asiat päästänyt, niin sitä mitä nainen toivoo tässä vaiheessa on sopuisa ero.
Onneksi olkoon! Saat Aihe Vapaa -forumin Kevään paskin lässytys -palkinnon 🏆. Onnea!
- Ylläpito -
Sinun incelin
Laadukas kommentti vanhaltapiialta, hyvä 👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma-aloitteisia tekoja oli sitten huomioiva ja läsnäoleva keskustelu, astianpesukoneen täyttö/tyhjennys, kaupassa käynti, vaimon fillarin huolto tai veskin pesu.
Se että olet henkisesti läsnä ja annat ymmärtää vaimon olevan sinun tärkein ihmissuhde.
Vaihdatko hänen autoonsa renkaat? Huollatko hänen moottorisahansa? Pesetkö hänen autonsa? Maalaatko hänen veneensä pohjan? Kaadatko ja pilkotko puut? Rakennatko ja ripustat linnunpöntöt? Lasketko verkot ? Teetkö kaikki muutkin fyysistä voimaa vaativat vähemmän mukavat työt?
Mikäli et toimi näin on sinuun iskostunut nykynaisia kalvava häiriö eli se, että miesten työt ovat miesten töitä ja myös naisten työt ovat miesten töitä. Se on kaukana tasa.-arvosta.
Jotain rotia, oikeasti. Jokainen ihminen esim. syö monta kertaa päivässä. Kaupassa käynti, ruokien kokkaaminen, tiskaaminen ja jälkien siivoaminen vie vähintään tunnin joka päivä, useimmissa perheissä huomattavasti enemmän. Jokainen ihminen myös nukkuu lähes kolmanneksen elämästään, käy vessassa monta kertaa päivässä, suihkussa monta kertaa viikossa, vaihtaa vaatteensa vähintään monta kertaa viikossa. Näiden kaikkien pesu vie viikoittain helposti tunteja kun mukaan lasketaan kaikki lakanapyykistä lähtien. Ja sinä vertaat kotitöihin kuluvaa 2+ tuntia joka päivä johonkin moottorisahan huoltoon (harvalla edes sellaista on ja jos sen hoitoon sinulla menee 1000 tuntia vuodessa niin jossain on pahasti vikaa ja lienee järkevämpää vain palkata timpuri). Auton renkaiden vaihtoon menee vuodessa sama aika kuin kotitöihin päivässä. Valoja päälle.
Jotkut alkavat tuollaisiksi myös työpaikalla, kun eivät enää jaksa esittää mukavaa ja asiallista ihmistä.
Kulissit kaatuu.
Kaipaa varmasti rakkautta jota mies ei enää osoita häntä kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun lähdet töihin talvirengaskautena autolla jossa on kesärenkaat, ja saat sakot, niin onko mielestäsi kyse vapaa-ajasta?
Vierailija kirjoitti:
Seksin puuttteestahan tuossa on aina kyse vaikka muuta väitettäisiin.
Jep. Naisen nautinnon puutteesta. Orgasmien puuttteesta.
Sen puutteesta, että mies antaa ja nainen saa.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaa varmasti rakkautta jota mies ei enää osoita häntä kohtaan.
Koska vaimosta on tullut:
Itse ainakin haluan miehestä alaisen ja käytännössä orjan joka palvelee minua ja tekee kaiken niin kuin minä haluan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen että hankit tiski- ja pesukoneen.
Vierailija kirjoitti:
Itse ainakin haluan miehestä alaisen ja käytännössä orjan joka palvelee minua ja tekee kaiken niin kuin minä haluan
T: ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet jo todistanut olevasi mestarinalkuttaja, riittää kiitos.
Jos siivoat kotiasi päivittäin tunnin, olet vakavasti pakko-oireinen.
Seksin puute? Aina teille saa nauraa, parikymppisillä ukoilla ei seiso ja naiset painaa 150 kiloa, hyvä yhtälö :D
Eroa. Ei vain saa sitä itse aikaiseksi.