Perhepäivähoitajaksi
Hei!
Onko kukaan halukas tuomaan lapsiaan perhepäivähoitajalle Vantaalle Ruskeasantaan ensi syksystä lähtien? Yksityinen pph jolla oma poika silloin9 kk. Paikkoja vapaana siis 1 alle 2 vuotiaalle ja 2 yli 2- vuotiaalle. Alan koulutusta ei ole mutta syvä rakkaus lapsiin sen sijasta. Ammattina kokki joten kunnollisesta ruoasta ei ainakaan olisi pulaa. Hoitopaikka olisi paritalossa, yksitasoinen, 3h+k ja oma piha. Tilaa löytyy ja asianmukaiset varusteet. -M-
Kommentit (83)
vaikka yhdellä hoitolapsella ja sen jälkeen miettiä riittävätkö rahkeet pidemmälle. Ei niitä lapsia kenenkään tarvitse täyttä määrää ottaa. Voi hoitaa vaikka vain yhtä omansa lisäksi koko ajan.
Olisi muutama kysymys..
Miten olet jaksanut työtäsi?
Koetko olevasi hyvä lastenhoitaja?
Miten määrittelet palkkasi?
Ovatko vanhemmat olleet tyytyväisiä?
Hoida ensin oma lapsesi kunnolla ja kasvata, ennenkuin siirryt muiden lapsiin :/ Jos sinulla ei ole koulutusta, eikä kokemustakaan lastenhoidosta, muuta kuin pienen vauvan, miten ihmeessä meinaat selvitä? Tämä on kovaa työtä! Ja itse sanoisin, että ilman 3 lastani en pystyisi tätä hommaa hoitamaan. Olen kasvattanut 3 lastani leikki- ja kouluikäisiksi ja vasta sitten aloitin työt pp-hoitajana. Ennen sitä olisin ollut täysin vihreä. Mikään koulutus ei korvaa kokemuksen tuomaa ammattitaitoa! Minulla lisäksi pp-hoitajan ammattitutkinto. Ok, olen kunnallinen, mutta työhöni yhtä vakavasti suhtautuva kuin yksityinenkin.