Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perhepäivähoitajaksi

Vierailija
16.03.2007 |

Hei!

Onko kukaan halukas tuomaan lapsiaan perhepäivähoitajalle Vantaalle Ruskeasantaan ensi syksystä lähtien? Yksityinen pph jolla oma poika silloin9 kk. Paikkoja vapaana siis 1 alle 2 vuotiaalle ja 2 yli 2- vuotiaalle. Alan koulutusta ei ole mutta syvä rakkaus lapsiin sen sijasta. Ammattina kokki joten kunnollisesta ruoasta ei ainakaan olisi pulaa. Hoitopaikka olisi paritalossa, yksitasoinen, 3h+k ja oma piha. Tilaa löytyy ja asianmukaiset varusteet. -M-

Kommentit (83)

Vierailija
61/83 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

järjestävät varahoidon tarvittaessa. Ja tuo yksi kirjoitus oli ihan puuta heinää, jossa mietittiin miehen saikkuja ym Milloin vain voi käydä mitä vain, siis missä työssä vain ; )

Vierailija
62/83 |
16.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin tarkalleen ottaen pph alkaisi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia täällä sivustoilla käyvillä pph:lla on hoidossa? Minkälainen tienesti? Pärjääkö hyvin?

Vierailija
64/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi mukavaa hoitolapsille, kun joutuisivat sittem vaihtamaan hoitopaikaa sinun jäädessä äitiyslomalle.

Vierailija
65/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

lapsia täällä sivustoilla käyvillä pph:lla on hoidossa? Minkälainen tienesti? Pärjääkö hyvin?

Minulla on 10 kk, oma 1v, 1,5v, 3v, 5v ja 6v, yhteensä 3 paikkaa kunnallisella puolella. Brutto on 950 euroa, siitä verot pois. Pärjää, kun elää tarkasti.

Vierailija
66/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että hankimme lisää lapsia. Miehen kanssa keskusteltu asiasta ja olemme tyytyväisiä tähän yhteen.

Vierailija
67/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ikä mikä tahansa niin aina saman palkan? Vai onko määritelty jotenkin että yli 3 v olisi halvempi kuin alle 3 v. Luin jostain keskustelusta että näin olisi. Itse en ole kuullut asiasta. Minkälainen vakuutus sinulla on hoitolapsille?

Vierailija
68/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokanen saa pukata maailmaan lapsia juuri silloin kun se oikealta tuntuu!! :(

Muistan lääkärin sanat joka asensi kierukan kun huokasin: " Tarttee nyt koittaa hillitä vauvakuumetta tulemasta" . Ja hän siihen että ei se ehkäsy ole pääasia vaan että eletään niinkuin halutaan, jos haluatte heti vauvan uudestaan niin soitat vaan ajan niin poistetaan.

Minusta jokasella on oikeus haluta lasta juuri silloin kun sitä alkaa haluamaan, oli sitten omat lapset hoidossa perhepäivähoitajalla tai oli itse perhepäivähoitajana.

Onhan se ikävää jos hoitopaikka menee, mutta se nyt kuuluu elämään että saadaan lapsia. Vaikka putkeen!

Vierailija
69/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 kk meillä oli kaamee äitistä takertuminen, ei päässyt yksin ees vessaan kun huuto. jos oli vieraita kotona tai käytiin vaikka perhekahvilassa takertui aivan kiinni kun oli vieraita ihmisiä ympärillä!

samoin liikkeelle lähtö kesti kauan!

Vierailija
70/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako tuntia päivässä hoidat lapsia? Ei kovin hääppönen palkka.

Vierailija:

Vierailija:

Minulla on 10 kk, oma 1v, 1,5v, 3v, 5v ja 6v, yhteensä 3 paikkaa kunnallisella puolella. Brutto on 950 euroa, siitä verot pois. Pärjää, kun elää tarkasti.

Vierailija
71/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidossa on 3-6 lasta päivässä, oma mukaan laskettuna. Työpäivä on yleensä 9-9,5 tuntia. Tiedän, ettei 6 lasta saisi olla koskaan paikalla yhtäaikaa, ja ohjaajakin tietää tämän, mutta tilannetta ei olla saatu ratkaistua niin, ettei ylityksiä tulisi. En mielelläni hoitaisi niin montaa, mutta tällä hetkellä on vähän niin kuin pakko. :/

Vierailija
72/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajatellaan että hänellä on 4 kokopäiväistä lasta hoidossa n8-10 tuntia päivässä?

Vierailija
73/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ajatellaan että hänellä on 4 kokopäiväistä lasta hoidossa n8-10 tuntia päivässä?

Jos on paljon 10 tunnin päiviä, niin niistä voi kertyä ylitöitä joista maksetaan muistaakseni 5¿/h.

Vierailija
74/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

teillä sitten helpompaa 1 vuoden iässä? Kannattaako silti yrittää saada hoitoon lapsia jotka yli 2 v.. Minulla kun olisi ystävällä hieman vanhempi poika ilman hoitajaa. Tulisko liian rankkaa jos kaksi reilun vuoden ikäistä samaan aikaan hoidettavana?

Vierailija
75/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntuu jotenkin niin hassulta että itse hoidan 4 alle kouluikästä lasta kotona ja saan 380e kotihoidontukea. (tiedän kyllä että ei voi suoraan verrata)

Ei ois pahitteeks vaikka noita pph:n palkkaa nostettais. Se on rankkaa työtä kun on vastuu toisten lapsista.

Vierailija
76/83 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vielä vanhempia lapsia.

Vierailija
77/83 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää pystyä hoitamaan. Eikä se ikä välttämättä tarkoita vaikeuksia tai raskasta työtä. Voihan olla että vanhemmat lapset ovat vaikeampia tapauksia. Lapsia on moneen lähtöön. Juu, turha katsoa asioita vaaleanpunaisten lasien läpi..

Vierailija
78/83 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kaksi omaa lasta ja yksi hoitolapsi. En olle ajatellut ottaa enempää lapsia tai siis yksihän minulle vielä mahtuisi, mutta hänestä saamani hoitoraha on jo ihan kiva lisä kk tuloihini.

oletko miettinyt sellaista asiaa, että monille naisille tulee aikamoisia väsymyskausia kun oma lapsi on noin puolen vuoden ikäinen eli sinullakin on vielä se hormonipörinä päällä, jolloin tuntuu jaksavan mitä vaan. Sinuna odottelisin ihan rauhassa oman kasvamista hiukan ja samalla näet haluatko enää sitä. Monella myös rupeaa olo ja hormonit tasoittumaan kun lapsi yli vuoden ikäinen joten odota rauhassa ja sitten teet ratkaisun.

vaikka minulla on vain yksi hoitolapsi ja myös mieheni aamusta iltaan yrittäjänä, niin olen hyvin sidottu hoitolapseen. Minulla tosin hyvin helpot työajat sekä helppo lapsikin.

Mutta tsemppiä sinulle mitä ikinä päätätkin tehdä!

Vierailija
79/83 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minkä ikäisiä omat lapsesi ovat ja minkä ikäinen hoitolapsi? Ja kauanko olet ollut pph:na? Teetkö pitkää päivää vai normaali 8 tuntista. Käyttekö lasten kanssa jossain kerhossa tai muussa jossa tapaavat muita lapsia? Oletko alan ammattilainen?

Vierailija
80/83 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pienten kanssa, jos teet yksityisenä. Saat ihan itse valita lapsesi ja heidän ikänsä. Minä en menisi koskaan kunnalle perhepäivähoitajaksi. Palkka ihan surkea ja lapsia aamusta iltaan ja muutenkin vaan ihan peestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän