Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

16-vuotias haluaisi pitää epäviralliset häät tyttöystävän kanssa

Vierailija
19.04.2025 |

Tyttöystävä on meille ok. Hän haluaisi pitää juhlat, joissa antaisi tyttöystävälle pienen, halvan sormuksen, vähän niin kuin häät. Kakku pitäisi olla - ja musiikkia.

Mitä pidätte ajatuksesta, voiko onnistua? Ei kai tuo voi olla laitonta..?

Kommentit (57)

Vierailija
21/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pelleilyä.

Vierailija
22/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoret voivat erota jo ensi viikolla.

Tätä minäkin. Kannattaakohan käyttää järkyttävästi aikaa, vaivaa ja rahaa hauraaseen liittoon, joissa molemmat ovat alkuihastumisen huumassa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nuoret haluavat kihlajaiset järjestää, niin hoitavat järjestelyt itse. Ei ole ap:n asia. 

Vierailija
24/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nuoret haluavat kihlajaiset järjestää, niin hoitavat järjestelyt itse. Ei ole ap:n asia. 

Okei, en haluakaan sekaantua heidän juhliinsa paljoa, mutta poika tuli minulle itselleni juttelemaan ja kysymään mielipidettä. En osannut oikein vastata. Haluan tukea ja auttaa poikaani asiassa, sekä valistaa elämän polulla.

Ap

Vierailija
25/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisi ap:n olla yhteydessä tytön vanhempiin ja laittaa stoppi tuollaisille haihatuksille.

Vierailija
26/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakohan noin nuoressa suhteessa teini-iän myllerryksessä ostella mitään satasen sormuksia? Muuten ehkä ihan kiva idea, mutta pääasiassa kunnon häät ovat asiasta varmoille täysi-ikäisille ihmisille. Pojan täytyy oikeasti miettiä asiaa. Jos aikovat mennä oikeasti naimisiin joskus, en suosittele ostamaan mitään sormusta vielä. Saattaa olla teini-iän huumaa.

Mistä tiiät että se on poika, voihan se olla tyttökin!

Vierailija
27/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kihlajaiset? Ihan normaalia juhlia perheen kanssa enkä väheksyisi. 

En väheksy, mutta poikani vain yhtäkkiä sai asian päähänsä. Kannattaako asiaa alkaa heti suunnitella, vai kehotanko poikaa miettimään vielä..? :D 

Ap

Älä sotkeennu. Kihlapari itse järjestää. Ei kannata ottaa puheeksi. Ihan ok mennä kihloihin, mutta teidän vanhempien on syytä pitää jalat maassa.

Onko edes varmaa, että tyttö haluaa samaa? 

Niin poika ainakin väitti. Varmistanko vielä? 

Ap

Ei sinun tarvitse varmistaa. Kihlaus on nuorten oma asia. Jos haluavat juhlistaa perheen kanssa niin ok

Apua.. pian tyttöystävä on muuttamassa teidän taloonne, miten kieltäydyt suututtamatta pariskuntaa??.. Joku auktoriteetti pitäsi vanhemmalla olla ja osata puhua, mitä on mieltä asioista.

Vierailija
28/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsi on terve kun se leikkii...

Ei ole vielä aivan kypsynyt lapsesi.

Vierailija
29/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaakohan noin nuoressa suhteessa teini-iän myllerryksessä ostella mitään satasen sormuksia? Muuten ehkä ihan kiva idea, mutta pääasiassa kunnon häät ovat asiasta varmoille täysi-ikäisille ihmisille. Pojan täytyy oikeasti miettiä asiaa. Jos aikovat mennä oikeasti naimisiin joskus, en suosittele ostamaan mitään sormusta vielä. Saattaa olla teini-iän huumaa.

Mistä tiiät että se on poika, voihan se olla tyttökin!

Puhuttiin tyttöystävästä, luultavasti poika (mutta anteeksi oletus.)

No, nyt ainakin ap on kertonut nuoren olevan poika

Vierailija
30/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan seksiä kokeilleet? Vauva tulossa? Tuon ikäiset kiimaisia ja panevat kuin kanit missä vain tilaisuus. 

Vierailija
31/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, en haluakaan sekaantua heidän juhliinsa paljoa, mutta poika tuli minulle itselleni juttelemaan ja kysymään mielipidettä. En osannut oikein vastata. Haluan tukea ja auttaa poikaani asiassa, sekä valistaa elämän polulla.

Ap

Jos et ole vastannut mitään niin hyvä. Ole neutraali vain ja sanot, että tuollaiset asiat hoidetaan itse eikä se ole vanhempien tehtävä. 

Vierailija
32/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin pojalle, että juhlikaa vain mutta itse saat järkätä kakun ja musiikin.

Vierailija
33/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni leikkihäät on ok 16 vuodenkin iässä, eihän hormonimyllerryksessä voi olla täysin varma. En kuitenkaan aliarvioi teinejä, on tullut selväksi, että heillä on oikeasti kiinnostavia ja järkeviä ajatuksia. :)

Ap

Vierailija
34/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan seksiä kokeilleet? Vauva tulossa? Tuon ikäiset kiimaisia ja panevat kuin kanit missä vain tilaisuus. 

Seksistä olen valistanut ja olen sanonut, että 15 vuoden iässä ok. Minua ei haittaa, jos lapseni on harrastanut seksiä, jos ehkäisystä on pidetty huolta. Kuitenkin, kommenttisi ei mitenkään liittynyt keskustelun aiheeseen. Miksi halusit tietää?

Ap

Vierailija
35/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin pojalle, että juhlikaa vain mutta itse saat järkätä kakun ja musiikin.

Joo. Toivottavasti en suututa poikaa. No, en kuitenkaan ole maksamassa heidän omia juhliaan vaikka kuinka ärsyttäisi. 

Ap

Vierailija
36/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojan kummitäti ottaa pojan yö kylään eiköhän teini haihattelut unohdu

Vierailija
37/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista perseilyä annetaan tapahtua. Ja äiti innoissaan

Vierailija
38/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun mielestäni leikkihäät on ok 16 vuodenkin iässä, eihän hormonimyllerryksessä voi olla täysin varma. En kuitenkaan aliarvioi teinejä, on tullut selväksi, että heillä on oikeasti kiinnostavia ja järkeviä ajatuksia. :)

Ap

jep !! olen huomannut, että teinin kaa saa hyvän keskustelun aikaan. :DD

Vierailija
39/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikenlaista perseilyä annetaan tapahtua. Ja äiti innoissaan

En huomaa tuossa mitään perseilyä? En ole innoissani tai vihainen, mietin asiaa eri perspektiiveistä ja juttelen poikani kanssa. Pyysin vinkkejä, en perseilyä- :D

Ap

Vierailija
40/57 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kihlajaiset, söpöä! Voi niitä sanoa epävirallisiksi häiksikin :)

no v***n söpöö, ota viel someen kuvakin !