Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Deittikumppani seuraa heruttelutilejä instagramissa

Vierailija
19.04.2025 |

Häiritsee, kun tutustuin mukavaan mieheen, mutta kävin katsomassa minkälaisia tilejä seuraa ja kylläpä tuli negatiivinen fiilis. Satoja itsensä esittelijöitä, täyteaineilla sekä silikoneilla itsensä muokkaamia naisia. Monista kuvista vielä tykkäillyt.. Häiriinnyinkö turhasta? 

Itse olen tavallinen liikunnallinen nainen. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä mies. Ei voi olla tietämättä että nainen kuin nainen pitää tuollaista käyttäytymistä junttina ja silti tekee sitä avoimesti omalla tilillään. Olisi edes fiksu ja tehnyt oman kuolaustilin tuota varten. Rinnastan tuon siihen kuinka jotkut miehet aivan avoimesti kuolaavat toisten naisten perää(n) vaimon ollessa vieressä. Junttia ja tyhmää. Seuraava. 

Vierailija
2/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Kaikki miehet ei ole läähättelijöitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jatka tapailua. Mutta jatkat kuitenkin, joten eipä väliä vaikka mitä tässä sanoisi.

Vierailija
4/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli kerran rento tyttöystävä, joka kyllä näki, että joskus katselin naisia, mutta ymmärsi, että se nyt vain kuuluu miehen tapoihin. Oli itse kaunis nainen, joten ei ehkä sen takia potenut huono itsetuntoa ja epävarmuutta asiasta.

Vierailija
5/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli kerran rento tyttöystävä, joka kyllä näki, että joskus katselin naisia, mutta ymmärsi, että se nyt vain kuuluu miehen tapoihin. Oli itse kaunis nainen, joten ei ehkä sen takia potenut huono itsetuntoa ja epävarmuutta asiasta.

Oi miten hienosti osasit laittaa kaikki triggerit yhteen ja samaan kommenttiin, olet tainnut tehdä tätä ennenkin.

Mitä tälle rennolle ja kauniille tyttöystävälle muuten tapahtui kun puhut hänestä menneessä aikamuodossa?

Vierailija
6/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se tyttöystävä on nyt? Varmaan jonkun asiallisen miehen kanssa? 

Vierailija
7/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, eipä oo enää, että joku siinä mätti.

Vierailija
8/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä jatka tapailua. Mutta jatkat kuitenkin, joten eipä väliä vaikka mitä tässä sanoisi.

Ei ole onneksi vielä tunteet pelissä mukana, vaikka mies hyvältä ja kiinnostavalta vaikuttikin.

Koen todella vahvaa myötähäpeää tuosta toiminnasta ja kiinnostus lopahtaa koko ajan vaan enemmän, joten en varmastikaan edes kykenisi jatkamaan tapailua. 

Vierailija
9/9 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan, sinulla kerran OLI tyttöystävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi