Onko pettäminen aina väärin?
Olen naimisissa mahtavan naisen kanssa, enkä edes halua erota, mutta petän häntä.
Vaimo ei halua seksiä useinkaan, joten haen sen muualta. Suhteemme on hyvä ja elämämme mukavaa.
Kommentit (144)
Pitäisiköhän palkata yksityisetsivä, onko joku tehnyt niin? Paljonko se maksaa?
Mieheni ei ole halunnut seksiä kohta kolmeen vuoteen. Olisi helpompi erota, jos tietäisin hänen pettävän.
Onko kellään kokemusta yksityisetsivästä?
Ai että inhoan ihmisiä jotka yksipuolisella päätöksellä lopettavat seksin suhteessaan ja kuitenkin vaativat kumppaniltaan uskollisuutta. Ei näin! Ketään ei saa pitää vankina tuolla tavalla. Itse ainakin pettäisin jos mies lopettaisi seksin kysymättä.
N40
Pettäminen on aina väärin.
Se, mikä lasketaan pettämiseksi ja mikä ei riippuu siitä, miten suhteessa olevat ovat asiat keskenään sopineet.
Jollei se oma, mahtava vaimokaan ole innostunut avaajan huonoista rakastelutaidoista, niin miksi siheuttaa pettymyksiä myös muille naisille?
Yksikään nainen ei pihtaa jos seksi on hyvää ja orkku on taattu joka kerta.
Ei miehetkään harrastaisi orkutonta seksiä. Miksi siis miehet olettavat naisten toimivan masturbointialustoina?
Vierailija kirjoitti:
Jollei se oma, mahtava vaimokaan ole innostunut avaajan huonoista rakastelutaidoista, niin miksi siheuttaa pettymyksiä myös muille naisille?
Tämähän se usein on. Sitten se *pettäminen* usein tapahtuukin maksullisen kanssa, tai komeropanona työpaikan pikkujouluissa juuri ennen sammumista. Näillä tämä sankari kelpasi.
Vierailija kirjoitti:
Viisi minuuttia nylkyttävät, sian lailla hikoilevat kassientyhjentäjämiehet ovat tabu Suomessa. Heistä ei saa puhua.
kyllä se on pahasta, avoimet suhteet sovituilla säännöillä toimii paremmin
Vierailija kirjoitti:
Avoimissa suhteissa on paljon väkivaltaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avoimissa suhteissa on paljon väkivaltaa
Suomessa _kaikissa_ suhteissa on paljon väkivaltaa. Henkistä ja fyysistä. Olemme pilallista ihmisyyttä.
Eihän luonnossakaan tunneta mitään pettämistä. Eläimetkin touhuavat sen minkä ehtivät ja vahvin on valttia. Uskovaiset ovat vain keksineet tuollaisenkin asian pitääkseen kansan ruodussa. Paina poika vaan, olioioi!
Vierailija kirjoitti:
Yksikään nainen ei pihtaa jos seksi on hyvää ja orkku on taattu joka kerta.
Ei miehetkään harrastaisi orkutonta seksiä. Miksi siis miehet olettavat naisten toimivan masturbointialustoina?
No ei näytä naisia seksi kiinnostavan, minä kun kehuin toisessa ketjussa mieheni seksitaitoja, niin minua väitettiin mieheksi. Ilmeisesti hyvään yhteiselämään ei seksi näytä kuuluvan palstalaisten mielestä. Ei ihme, että puolisot pettää.
Vierailija kirjoitti:
Et toimi ap mielestäni väärin. Kyllä puolisollasikin pitäisi olla vastuu erotiikasta. Olen itse samassa tilanteessa ja on hyvin erikoista ajatella että tekemiseni käytännössä edes on pettämistä. Jos esim kaksi viikkoa ehdottaa joka päivä jotain, toinen torjuu mitä uskomattomimmilla tekosyillä, niin kyllä hänelle mahdollisuus on annettu olla osallinen petipuuhissa.
Jos ei kahteen viikkoon suostu seksiin, niin puolisolla on oikeus pettää???
Kummallisia käsityksiä uskollisuudesta ja parisuhteesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos vaimosi toimisi samoin, olisiko se sinulle ok?
Ei todellakaan. Se on eri asia miehelle ja naiselle.
Ap
No miehenä olen eri mieltä. Kerroin vaimolleni, että jos seksiä ei ole kotona, niin sitä on muualla. Hän totesi tähän, että sitten hänkin saa ja sanoin, että siitä vaan. Nyt on ihan kiva vakiorakastajatar. Vaimo ei halua tietää eikä kysy asioita, joihin ei halua kuulla vastausta. Enkä minäkään utele mitään hänen menoistaan. En tiedä onko ollut sutinaa, veikkaan, että ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Ai että inhoan ihmisiä jotka yksipuolisella päätöksellä lopettavat seksin suhteessaan ja kuitenkin vaativat kumppaniltaan uskollisuutta. Ei näin! Ketään ei saa pitää vankina tuolla tavalla. Itse ainakin pettäisin jos mies lopettaisi seksin kysymättä.
N40
Et sitten ole kokenut haluttomuutta, jos pidät sitä päätöksenä
Pettämisesi on väärin, mutta ymmärrettävää. Jos toinen panee hanat kiinni, niin ei voi olettaa, että se on ok toiselle eikä hairahdu hakemaan seksiä muualta. Kyllä sitä kärsivällisinkin elää sellaisessa tuskassa, että tarttuu jossain vaiheessa tilaisuuteen.