Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko pettäminen aina väärin?

Vierailija
19.04.2025 |

Olen naimisissa mahtavan naisen kanssa, enkä edes halua erota, mutta petän häntä.

Vaimo ei halua seksiä useinkaan, joten haen sen muualta. Suhteemme on hyvä ja elämämme mukavaa.

Kommentit (144)

Vierailija
1/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö no keksipä tilanne jossa se olis "oikein"

Vierailija
2/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimo myös pettää niin ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On väärin, koska vaimosi ei ilmeisesti tiedä touhuistasi. Sinun pitäisi kertoa hänelle ja antaa hänen päättää haluaako jatkaa tuota hyvää suhdettanne.

Vierailija
4/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti, onko petos oikein. Myyt talon jollekin, etkä kerro, että sen pohja on mätä. Tai myyt mutta kerrot sen. Aika iso ero, eikö?  Ostaja voi päättää, haluaako talon. 

Vierailija
5/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tietysti aina väärin. Ei sinun tarinasi millään tavalla oikeutetulta kuulosta. 

Vierailija
6/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on seläntakana toimimista ja se on aina väärin. Tiedossa oleva sivusuhde on eri asia, kun se perustuu parin yhteiseen sopimukseen ja tietoisuuteen. Esim. jos itse vaikka vammautuisin ja en voisi kumppania tyydyttää sallisin hänelle tyydytyksen hakemisen muilla yhdessä läpikäydyillä tavoilla.

Vierailija
7/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monessa elokuvassa murtovarkaat murtautuivat taloon ja vaimo rakastelee heidän kanssaan miehen katsellessa, jottei murtomiehet murhasi heitä molempia

Vierailija
8/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos vaimosi pettäisi sinua aina kun mahdollisuus aukenee? Mikä on naisille paljon helpompaa kuin miehille.

Vierailija
9/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et toimi ap mielestäni väärin. Kyllä puolisollasikin pitäisi olla vastuu erotiikasta. Olen itse samassa tilanteessa ja on hyvin erikoista ajatella että tekemiseni käytännössä edes on pettämistä. Jos esim kaksi viikkoa ehdottaa joka päivä jotain, toinen torjuu mitä uskomattomimmilla tekosyillä, niin kyllä hänelle mahdollisuus on annettu olla osallinen petipuuhissa.

Vierailija
10/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa ei nyt ole.

Vierailija
11/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jos pettää nalkuttavaa, rupsahtanutta muijaa. 

Vierailija
12/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et toimi ap mielestäni väärin. Kyllä puolisollasikin pitäisi olla vastuu erotiikasta. Olen itse samassa tilanteessa ja on hyvin erikoista ajatella että tekemiseni käytännössä edes on pettämistä. Jos esim kaksi viikkoa ehdottaa joka päivä jotain, toinen torjuu mitä uskomattomimmilla tekosyillä, niin kyllä hänelle mahdollisuus on annettu olla osallinen petipuuhissa.

Pettäminen tapahtuu aina SALASSA, eli ei ole oikein. Jos taas vaimosi on asiasta tietoinen, kyse ei ole enää pettämisestä. Simple as that.

Vierailija
13/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen tapahtuu aina SALASSA, eli ei ole oikein. Jos taas vaimosi on asiasta tietoinen, kyse ei ole enää pettämisestä. Simple as that.

Unohdat nyt että kumpi on se bad guy. Jos mä lopetan puolisoni kanssa sekstailun puoleksi vuodeksi, odotan häneltä silti uskollisuutta ja vedän marttyyrit kun hän jää kiinni, niin kyllä mä olisin silloin se aasi joka saa syyttää asioista ihan itseään.

Eikä seksiasioista keskustelu ole edes kovinkaan tuloksellista, teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

Vierailija
14/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaimosi toimisi samoin, olisiko se sinulle ok?

Vierailija
15/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sori ohis, mutta miksi jotkut käyttävät noin epäseksikästä sanaa kuin "petipuuhat"? En ihmettele, jos kumppanin halut katoavat..

Vierailija
16/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saattaisin pettää tai pyytää luvan vieraissa käymiseen, jos aviomies halvaantuisi pyörätuoliin niin, ettei vehje tai keho muutoinkaan enää toimisi

Vierailija
17/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siihen ole mitään selvää vastausta, onko pettäminen oikein vai väärin. Tällaisiin makuasioihin, kuten eettisiin kysymyksiin, on hankala antaa täsmällistä ja yleispätevää vastausta.

Vierailija
18/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Unohdat nyt että kumpi on se bad guy. Jos mä lopetan puolisoni kanssa sekstailun puoleksi vuodeksi, odotan häneltä silti uskollisuutta ja vedän marttyyrit kun hän jää kiinni, niin kyllä mä olisin silloin se aasi joka saa syyttää asioista ihan itseään.

Eikä seksiasioista keskustelu ole edes kovinkaan tuloksellista, teot kertoo enemmän kuin tuhat sanaa.

En unohda. Salassa toimiminen on jo osoitus pettäjän raukkamaisuudesta. Miksi ei voi olla rehellinen, jos tilanne kerran "vaatii" pettämistä.

Vierailija
19/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni oikein vaikka APn kuvaamassa tilanteessa. Seksi vallankäytön välineenä on henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuossa tilanteessa pitää ilmoittaa pihtaavalle osapuolelle, että tilanne ei itselle kelpaa ja seksiä on joko kotona tai muualla. Toinen voi omalla käytöksellä vaikuttaa siihen missä sitä on. 

Vierailija
20/144 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On mielestäni oikein vaikka APn kuvaamassa tilanteessa. Seksi vallankäytön välineenä on henkistä väkivaltaa. Mielestäni tuossa tilanteessa pitää ilmoittaa pihtaavalle osapuolelle, että tilanne ei itselle kelpaa ja seksiä on joko kotona tai muualla. Toinen voi omalla käytöksellä vaikuttaa siihen missä sitä on. 

Ehdottamasi kertomisen jälkeen kyse ei enää ole pettämisestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kahdeksan