Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin ensitreffeillä espanjalaisen miehen kanssa. Hän toi kukkia ja sanoi olevansa onnellinen kanssani. Suomalainen mies taas olisi...

Vierailija
19.04.2025 |

Suomessa mies olisi tullut bussilla, haissut kaljalle ja puhunut par tuntia jääkiekosta.

Kommentit (84)

Vierailija
21/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sillä. Kuulostaa tosi luotettavalta. Kosiko jo samalla? Jos ei, niin seuraavilla treffeillä jo varmaan. Tällä välin ennen seuraavia treffejä tulee sata sydänviestiä ja yhtä monta kertaa fraasi "I love you". Ei siinä. You go girl !!!

Vierailija
22/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juujuuu, ja arabi prinssi tarjosi 5 kamelia yhdestä yöstä ja se oli niin romanttista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miguél, José ja Emilío=tummia adoniksia, joiden äidinkieli on amouri

Vierailija
24/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi noista on siis parempi, suomalainen vai espanjalainen mies? Suomalaisen liiallinen kaljanjuonti on huono asia, mutta ehkä voi olettaa, että espanjalainen siemailee yhtä lailla viiniä. Onko joukkoliikenteen käyttäminen ja urheilusta kiinnostuminen huonompia asioita kuin tuo espanjalaisen miehen käytös?

Vierailija
25/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu juu. Mietitkö koko ajan treffeillä milloin pääset mammapalstalle suomimiehet haukkumaan?

Vierailija
26/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuu äitinsä kanssa vielä 35-vuotiaana?

Ei asu , Kyllä heillä on paremmat tulot kuin meillä. Mkiellyttäviä ihmisiä ja kohteliaita. 

Vierailija
27/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juujuuu, ja arabi prinssi tarjosi 5 kamelia yhdestä yöstä ja se oli niin romanttista...

----------Ja sinä nappasit heti! 

Vierailija
28/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miguél, José ja Emilío=tummia adoniksia, joiden äidinkieli on amouri

Höpö höpö.Itse asunut 10 vuotta espanjalaisen miehen kanssa ja oli todella fiksu . Ei juonut, ei tupakoinut.OLi vaan miellyttävä ja on vieläkin ystävänä. 

Vierailija
29/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko mies treenattu?

Vierailija
30/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumpi noista on siis parempi, suomalainen vai espanjalainen mies? Suomalaisen liiallinen kaljanjuonti on huono asia, mutta ehkä voi olettaa, että espanjalainen siemailee yhtä lailla viiniä. Onko joukkoliikenteen käyttäminen ja urheilusta kiinnostuminen huonompia asioita kuin tuo espanjalaisen miehen käytös?

Mielikuvani espanjalaisista miehistä on, että suomalaisiin verrattuna he ovat vielä paljon enemmän hulluna penkkiurheiluun (jalkapallo). Siellä urheilun fanittamiseen kuuluu riehuminenkin.

Vierailija
31/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän tuli ekoilla treffeillä onnelliseksi?

Aika todella epäilyttävää. Toisilla sitten varmaan jo rakastaa ja sanoo sen ääneen?

Kuulostaa kovalta kiireeltä pöksyihin.

Vierailija
32/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Itse taas seurustelin kerran espanjalaisen naisen kanssa, joka usein kommentoi, miten espanjalaiset miehet ovat usein töykeitä sovinisteja. Piti pohjoiseurooppalaisia miehiä, mukaan lukien minua suomalaisena, huomattavasti huomaavaisempana ja, kyllä, romanttisempana. Ihan vain tällainen anekdootti tähän väliin.

Vierailija
33/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pill un perässä se kukkapuskalatino vain on. Mikä ihan terve merkki miehessä onkin.

Vierailija
34/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse mieluusti toisin kukkakimpun vaikka ensitreffeille, mutta suurimman osan ajasta suominainen varmaan pitäisi minua naurettavana pellenä, joka edelleen ylläpitää tunkkaisia sukupuolirooleja. 

Vierailija
35/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Kulttuureissa on eroja.

Ranskalaisen naisen kanssa treffeillä tervehditään poskisuudelmilla, katsotaan silmiin, hymyillään ja ollaan positiivisia, keskustelu soljuu kuin vettä vaan ja hän on panostanut naisellisuuteen.

Suomalaisen kanssa vastassa voi hyvin olla palvelua odottava negaava mörökölli.

Vierailija
36/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuommoinen kukkapuskan kanniskelu ainakin ravintolatreffeillä ole kauhean epäkäytännöllistä. Koko ilta sitä sitten kuljetellaan ympäriinsä?

Vierailija
37/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsikö kukilla koloon ?

Onko joku tietty kukka, väri tai määrä, millä saa varmasti.

t. Opinhaluinen  mies

Jos ei ole luontaista tuntumaa tuohon, niin voi unohtaa. on iso ero tuoko ne kukat sille naiselle vai sille kololle. 

Vierailija
38/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Canario ihastui minuun, mutta kerroin olevani onnellisesti naimisissa, ja kas meistä tuli sitten erittäin hyvät ystävät. Käytiin retkillä, syömässä, iltaelämässä jne. ja aina hän sekä tapaamamme ystävänsä kohtelivat minua äärimmäisen kohteliaasti ja kunnioituksella. Näin on ollut jo vuosia. Olemme ystäviä, vaikka hän olisi halunnut ehkä muuta, mutta se ei ole ystävyyttämme muuttanut. Kunnioitus naista ja myös vanhoja ihmisiä kohtaan on Espanjassa ja Kanarialla huomattavaa. Toki "gigolojakin" on, mutta jos sanot EI, niin se on EI ja sitä kunnioitetaan. Miehen ja naisen välinen ystävyys on mahdollista ja jopa toivottavaa. 

Joo ja ei. Itse olen puoliksi espanjalainen nainen, tiedän kanssa jotain siitäkin kulttuurista. Ei ei tarkoita ei aina kuten ei muuallakaan, naistenkin kunnioittaminen(äitiä lukuunottamatta) voi olla niin ja näin myös. Samoin naisten ja miesten välisestä ystävyydestä ollaan myös välillä aika mustasukkaisia, ja tulee muutenkin hankalia tilanteita eteen. Aivan kuten muuallakin.

Espanjalaisessa ja kulttuurissa ja miehissä on hyviä puolia, aivan kuten suomessa ja suomalaisissa. Yksilö ratkaisee. Eivät kaikki espanjalaismiehet todellakaan ole muuten romanttisia tunteistaan puhujia

Vierailija
39/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

nää asiat on geneettisiä. joko hyväksyt nää jääkiekot, tai hankit ulkomaalaisen.

Espanja > jalkapallo. 

Vierailija
40/84 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

0/5

Itse taas seurustelin kerran espanjalaisen naisen kanssa, joka usein kommentoi, miten espanjalaiset miehet ovat usein töykeitä sovinisteja. Piti pohjoiseurooppalaisia miehiä, mukaan lukien minua suomalaisena, huomattavasti huomaavaisempana ja, kyllä, romanttisempana. Ihan vain tällainen anekdootti tähän väliin.

Tästä ehkä voimme vetää johtopäätöksen ,että espanjalaiset osaavat vedellä oikeista naruista. Sekä miehet, että naiset.