Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos nyt tapaisit ensirakkautesi, niin mitä tekisit?

Vierailija
16.03.2007 |

Olisko mukava vai epämukava kohtaaminen? Itse kyllä haluaisin kyseisen ihmisen nähdä ja ´kuulla mitä hänelle on elämässä sattunut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
22/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan edelleen säännöllisesti tekemisissä. Soitellaan, kirjotellaan s-postia jne. Hänellä on aina erityinen paikka sydämessäni, vaikka molemmat tahoillamme ollaan onnellisessa parisuhteessa. Ihana ihminen, vaikka me ei lopulta vaan sovittu yhteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
17.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Renttu koko jätkä! Vaan eipä tuo minua kyllä tunnistaisi. olin todella laiha siihen aikaan, kun oltiin yhdessä ja nyt olen pullukka perheen äiti:)

Vierailija
24/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli 7 vuoteen ei tavattu ollenkaan, kun ero oli vaikeeta molemmille. helvetin vaikeeta, olin 20v.

nyt sit molemmat rakastaa vieläkin toisiaan ja on aina rakastettu.

molemmilla tahoillaan lapsi.

rakastan niin että sattuu.

Vierailija
25/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän teeskenteli ettei tunne minua! Hämmennyin niin tuosta epäkypsästä käyttäytymisestä, etten saanut itsekään sanaa suustani. Kun minulle ainakin loppuviimeksi ihan hyvät muistot jäi tuosta suhteesta. Häntä taisi sitten edelleen hävettää oma epäkohtelias käyttäytymisensä suhteen lopussa..

Vierailija
26/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kanssa...saisin ainakin hyvää seksiä, mutta enpä usko, että piintynyt yli kolmikymppinen poikamies ottaisi valmispakettia, siis kahta lasta...

Vierailija
27/27 |
18.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä se enää kummempia värinöitä aiheuttanut, mennyttä elämää vaan!