Jos nyt tapaisit ensirakkautesi, niin mitä tekisit?
Olisko mukava vai epämukava kohtaaminen? Itse kyllä haluaisin kyseisen ihmisen nähdä ja ´kuulla mitä hänelle on elämässä sattunut.
Kommentit (27)
Ollaan edelleen säännöllisesti tekemisissä. Soitellaan, kirjotellaan s-postia jne. Hänellä on aina erityinen paikka sydämessäni, vaikka molemmat tahoillamme ollaan onnellisessa parisuhteessa. Ihana ihminen, vaikka me ei lopulta vaan sovittu yhteen.
Renttu koko jätkä! Vaan eipä tuo minua kyllä tunnistaisi. olin todella laiha siihen aikaan, kun oltiin yhdessä ja nyt olen pullukka perheen äiti:)
eli 7 vuoteen ei tavattu ollenkaan, kun ero oli vaikeeta molemmille. helvetin vaikeeta, olin 20v.
nyt sit molemmat rakastaa vieläkin toisiaan ja on aina rakastettu.
molemmilla tahoillaan lapsi.
rakastan niin että sattuu.
Hän teeskenteli ettei tunne minua! Hämmennyin niin tuosta epäkypsästä käyttäytymisestä, etten saanut itsekään sanaa suustani. Kun minulle ainakin loppuviimeksi ihan hyvät muistot jäi tuosta suhteesta. Häntä taisi sitten edelleen hävettää oma epäkohtelias käyttäytymisensä suhteen lopussa..
kanssa...saisin ainakin hyvää seksiä, mutta enpä usko, että piintynyt yli kolmikymppinen poikamies ottaisi valmispakettia, siis kahta lasta...
Eipä se enää kummempia värinöitä aiheuttanut, mennyttä elämää vaan!
:D