Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit ulkonäön murehtimisen lopettamiseen?

Vierailija
18.04.2025 |

En oikeasti jaksaisi kellon ympäri pohtia omaa rumuutta, lukkiutua kotiin ja peilailla itseäni maanisesti eri kuvakulmista jne.

Kommentit (82)

Vierailija
21/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttelee/painaa alas kaikin keinoin kauniimpia.

Vierailija
22/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itellä auttoi taikasienet. Tajusin, ettei ulkonäkö riitä kuvaamaan minua ihmisenä alkuunkaan

Tämä on varmasti toimiva itsehoidon muoto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu. Veikkaan, että olet keskimääräistä paremman näköinen.

Oletko saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi? Jota et tietenkään usko...

Olen saanut, mutta en usko näitä puheita ollenkaan. Kommentoijat on olleet miehiä, jotka ovat olleet vailla seksiä. Naisten suusta en ole kuullut yhtään positiivista kommenttia, pelkkiä haukkuja vaan.

Ap

Höh. Uskoisit vaan. Ainahan miehet ovat seksiä vailla, se on ihan perusasetus.

En minä kuitenkaan ole kehunut ulkonäköä, jos se edellyttäisi valehtelua.

Vierailija
24/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järki käteen: mieti mikä elämässä on oikeasti tärkeää. Jos olet terve ja täysjärkinen, et keskity tuommoiseen hömppään. Pidät itsestäsi huolta, olet parhaimmillasi kun olet tyytyväinen siihen mitä olet. 

Vierailija
25/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi välttää kirkasta valaistusta. Esimerkiksi julkiset rakennukset tai jotkut firmat. Kaupassa pakko käydä tai kauppakeskus. Siis jos on iho-ongelmia. Jos iho on parempi, ehkä uskaltaa mennä.

Vierailija
26/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity sisäiseen hyvyyteesi, kaunis mieli on tärkeintä.

Vierailija
27/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen alkanut ryyppäämään. Sillä saa ihan hyvin turrutettua oman paskuutensa. Viinaa vaan koneeseen niin paljon, että mikään ei tunnu missään. Suosittelen erittäin vahvasti.

Terveisin Naispelko31

Vierailija
28/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidiksi tuleminen muutti merkittävästi asennoitumistani ja rutiineja kauneuden hoidon suhteen. 

Vauva ja vielä taaperokin vei niin paljon aikaa ja energiaa, että perusjutut sai riittää. Laittaudun vain erityistilanteisiin.

Vierailija
29/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katso lapsuudenkuvaasi ja mieti pystyisitkö sanomaan nykyisiä ajatuksiasi kehostasi hänelle.

Olin lapsena vielä ihan nätti, joten en sanoisi.

Ap

Sama tyyppi se niissä kuvissa ja peilissä silti on. 💛

Vierailija
30/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On helpompi murehtia omaa ulkonäköä, kuin pureutua siihen miksi haluat murehtia ulkonäköäsi.

Ulkonäön murehtiminen on sijaistoiminto, joka harhauttaa sinut tajuamasta asioiden todellista laitaa.

Mitä se sitten on? Tiedät sen itse. Ihmisen mieli tarjoaa jatkuvalla syötöllä erilaisia illuusioita, joihin helposti tarrautuu kiinni ja samaistaa niihin itsensä.

Vierailija
31/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaistun, itsellä ei nuo taikasienet täysin auttaneet mutta vähän kyllä. Ylipäätään että on jotain muita mielenkiinnonkohteita jotka on tärkeämpiä auttaa. En silti pidä valokuvista jne, ellen ota itse koska silloin onnistun yleensä näyttämään paremmalta omaan makuun.

Vierailija
32/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä auttoi taikasienet. Tajusin, ettei ulkonäkö riitä kuvaamaan minua ihmisenä alkuunkaan

Minä ihan vakavissani kokeilisin mielelläni. Tutkimukset puoltavat luonnon psykedeelejä. Lajintunnistus on vain aika tarkkaa puuhaa. Ehkä hieman vanhempana, kun elämä on hyvää näinkin. 

Olen ihan tavallinen täti-ihminen. 

Vierailija
33/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu. Veikkaan, että olet keskimääräistä paremman näköinen.

Oletko saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi? Jota et tietenkään usko...

Olen saanut, mutta en usko näitä puheita ollenkaan. Kommentoijat on olleet miehiä, jotka ovat olleet vailla seksiä. Naisten suusta en ole kuullut yhtään positiivista kommenttia, pelkkiä haukkuja vaan.

Ap

Teet ongelman tyhjästä. Psykoterapia, tai jos ei miellytä, kauneuskirurgia. Ruikutus ja sisäänpäin käpertyminen vievät nyt sinua. 

Vierailija
34/82 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo eikä ollut edes tarkoitus hoitaa mitään tuollaista. Jännästi saa ihmisen katseleen asioita uudenlaisin silmin, eri perspektiivistä, josta aloittajallekin voisi olla hyötyä näin kuitenkaan huumeita suosittelematta

Vierailija
35/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katso lapsuudenkuvaasi ja mieti pystyisitkö sanomaan nykyisiä ajatuksiasi kehostasi hänelle.

En ole AP, mutta lapsuuskuvat herättää lähinnä sääliä, olin ruma jo lapsena. Silloin sen myös huomasi selkeämmin miten eri tavalla rumia ja nättejä/söpöjä lapsia kohdeltiin. Nyt kun olen jo 45, niin en huomaa tätä enää niin paljoa. En toki tiedä onko maailma muuttunut vai liikunko sivistyneemmissä piireissä. En ole puolisoa tai perhettä saanut, niin olen voinut panostaa enemmän uraan ja ystäviin.

AP, Tiedän tuskasi, ihan liian hyvin. Se ei vielä lohduta, mutta sinusta kasvaa vahvempi ja vastuuntuntoisempi, kun joudut hoitamaan kaiken itse ja vastaamaan tyhmistä päätöksistäsi itse nuoresta asti. (Kaikki tekee joskus tyhmiä päätöksiä) Ne nätimmät törmää samaan asiaan vasta joskus 35-40 v, kun eivät enää saakaan lisäapua ulkonäöstään ja se on sitten melkoinen shokki. Olen nähnyt näitä...

Perusnätti ihminen ei huomaa ulkonäön tuomia etuja, koska se on heille niin normaalia. Todennäköisesti tähänkin tulee joku sellainen selittämään, että kyllä hän vastaa itse teoistaan (ja vastaakin toki enimmäkseen. Se vaan on eri asia vastaatko 100% vai vaan 60%). Niin sokeita jotku on omille avuilleen. :)

Vierailija
36/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heitä peilit pois tai peitä ne jollain. Sitten kokeile olla ilman peilailua. Poissa silmistä on poissa mielestä

Vierailija
37/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon panotreffit paikallisen gigolon kanssa saa unohtamaan turhat murheet!

Vierailija
38/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lomamatka Gambiaan tai Jamaicalle kohentaa usein hieman elähtäneen länsinaisen itsetuntoa.

Vierailija
39/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma. Läskiä on kertynyt vatsanseutuun, joka näyttää sulavan äärimmäisen hitaasti pois.

Ratkaisu: läskin sulamista odotellessa kävin ostamassa uusia vaatteita, jotka näyttävät hyvältä päälläni NYT, juuri tämän kokoisen mahan kanssa.

Vierailija
40/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki jokin suurempi kriisi. Pää päivittyy vertaamaan aina siihen suurimpaan, ja jos olet esim kiitollinen siitä, että olet hengissä, ulkonäön tärkeys asettuu oikeisiin mittasuhteisiinsa. 

Voit myös katsoa youtubesta jonkun timelapse of the futuren ja kokea eksistentiaalisen kriisin tajutessasi, ettwi yhtään millään mitä teet ei tarpeeksi pitkän ajan kuluttua ole yhtään mitään merkitystä. Se on joko lohdullista tai kauheaa, riippuu ihan sinusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi