Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parhaat vinkit ulkonäön murehtimisen lopettamiseen?

Vierailija
18.04.2025 |

En oikeasti jaksaisi kellon ympäri pohtia omaa rumuutta, lukkiutua kotiin ja peilailla itseäni maanisesti eri kuvakulmista jne.

Kommentit (82)

Vierailija
41/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa sometus. Ja nähdä muita ihmisiä vain livenä.

Ei mulla ole sometilejä. Superkauniita naisia näkee lähiprismassakin.

Ap

Someen luetaan kuuluvaksi myös myös keskustelufoorumit, kuten vauva.fi, Tube ym.

Vierailija
42/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itellä auttoi taikasienet. Tajusin, ettei ulkonäkö riitä kuvaamaan minua ihmisenä alkuunkaan

Tämä on varmasti toimiva itsehoidon muoto.

Joo eikä ollut edes tarkoitus hoitaa mitään tuollaista. Jännästi saa ihmisen katseleen asioita uudenlaisin silmin, eri perspektiivistä, josta aloittajallekin voisi olla hyötyä näin kuitenkaan huumeita suosittelematta

Mä tavallinen vanhempi täti (toinen) lisäisin noihin sellaisen disclaimerin, että arvomaailmasi saattaa muuttua pysyvästi. Tietenkin, kun huolella hiotut ajatuskehät murtuvat. Jokainen sitten päättää, ottaako riskin, ihan nuorille en suosittelisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse lakkasin huolehtimasta omasta ulkonäöstä, kun ei vaan enää jaksanut kiinnostaa salit, meikit, jatkuva kurniva nälkä, hiustenlaitto jne. Eipä siinä mitään sen kummempaa. Ei ole mennyt elämä huonompaan. Sama työ jne.

Jos on jatkuva kurniva nälkä ruokavalion koostamisessa on kohennettavaa. 

Vierailija
44/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee jotain vähän vaikeaa, jota tehdessä et ehdi murehtia ulkonäköä. Opiskele jotain, tee vapaaehtoistyötä, maalaa tai opettele uutta tanssilajia. Ei ehdi miettiä omaa naamaa, kun on muuta tekemistä. 

Vierailija
45/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta mopo. Kypärä päässä aivan sama miltä näytät.

Vierailija
46/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varmaan auta mikään. Oon jo 44-vuotias ja edelleen murehdin ulkonäköäni ihan päivittäin. Tosin en peilaile itseäni, en oikein pysty katsomaan itseäni edes peilistä. Ja ongelma ovat juuri kasvoni, kroppa on aina ollut ihan nätti, mutta kasvot on olleet teinistä asti kuin suohirviöllä. Häpeän itseäni. 

Jos sinulla on rahaa, voit mennä kauneusleikkaukseen, tai alkaa säästää siihen rahaa.

Minä ainakin tekisin niin, jos kerran koko elämäni olisi pilalla naamavärkki takia. 

Vierailija
47/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lopettaa sometus. Ja nähdä muita ihmisiä vain livenä.

Ei mulla ole sometilejä. Superkauniita naisia näkee lähiprismassakin.

Ap

Someen luetaan kuuluvaksi myös myös keskustelufoorumit, kuten vauva.fi, Tube ym.

Ei mulla ole sometilejä enkä katso youtubesta muuta kuin opiskeluun liittyviä videoita.

Ap

Vierailija
48/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jamaica ja herbaterapia on minunkin vinkkini

Vierailija
49/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gambialainen piristää.

Vierailija
50/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu. Veikkaan, että olet keskimääräistä paremman näköinen.

Oletko saanut positiivista palautetta ulkonäöstäsi? Jota et tietenkään usko...

Olen saanut, mutta en usko näitä puheita ollenkaan. Kommentoijat on olleet miehiä, jotka ovat olleet vailla seksiä. Naisten suusta en ole kuullut yhtään positiivista kommenttia, pelkkiä haukkuja vaan.

Ap

Ei ne miehet yrittäisi saada seksiäkään, jos olisit ruma. 

Vierailija
51/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänny muslimiksi ja peitä koko vartalosi huivilla. Jätä vaan silmien kohdalle aukko.

Vierailija
52/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon varmaan outo, kun en ole koskaan kokenut paineita ulkonäöstä. En meikkaa, mutta toki pidän itsestäni huolta, huolehdin hygieniasta ja että olen siististi pukeutunut, tukka siististi ym.

Mutta se, että miettisin olenko kaunis, ei ole koskaan jaksanut kiinnostaa. Mielestäni kaikki ihmiset ovat kauniita. 

Elämässä on niin paljon muuta tärkeämpää kuin ulkonäön pohtiminen. 

Vierailija
53/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon varmaan outo, kun en ole koskaan kokenut paineita ulkonäöstä. En meikkaa, mutta toki pidän itsestäni huolta, huolehdin hygieniasta ja että olen siististi pukeutunut, tukka siististi ym.

Mutta se, että miettisin olenko kaunis, ei ole koskaan jaksanut kiinnostaa. Mielestäni kaikki ihmiset ovat kauniita. 

Oletko tullut aina torjutuksi parisuhteista ulkonäön takia? Jos et, niin et tiedä mistä puhut. 

Vierailija
54/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt koskaan ole murehtinut ulkonäköäni kellon ympäri, mutta lasten saaminen lopetti kyllä ulkonäöän vatvomisen lähes täysin. Ja siitä on myös apua, jos löytää sellaisen harrastuksen, joka vie mukanaan.

Vierailija
55/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt koskaan ole murehtinut ulkonäköäni kellon ympäri, mutta lasten saaminen lopetti kyllä ulkonäöän vatvomisen lähes täysin. Ja siitä on myös apua, jos löytää sellaisen harrastuksen, joka vie mukanaan.

Jos joutuisit etsimään vielä kumppania, niin kyllä se ulkonäkö palautuisi taas mieleen.

Me jotkut kun tullaan jatkuvasti torjutuksi ulkonäön takia (miehet kertoo missä milloinkin on vika, yleensä kasvoissa, no vuosiin en ole päässyt enää edes niin läheisiin tekemisiin miesten kanssa) 

Vierailija
56/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä treffailen vain espanjalaisia kaunottaria joilla takamus on kuin Jennifer Lopezilla!

T: Bodari-Make

Ps. Myös muut lattarinaiset kelpaavat

Vierailija
57/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tullut aina torjutuksi parisuhteista ulkonäön takia? Jos et, niin et tiedä mistä puhut. 

Tottakai tiedän mistä puhun, koska en ole koskaan kokenut ulkonäköpaineita. Olen hyvin tavallisen näköinen ja voihan olla, että joidenkin mielestä olen ruma. Mutta ei minua kiinnosta mitä muut ajattelevat ulkonäöstäni. Enkä minäkään arvota ihmisiä ulkonäön perusteella

Vierailija
58/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joutuisit etsimään vielä kumppania, niin kyllä se ulkonäkö palautuisi taas mieleen.

Me jotkut kun tullaan jatkuvasti torjutuksi ulkonäön takia (miehet kertoo missä milloinkin on vika, yleensä kasvoissa, no vuosiin en ole päässyt enää edes niin läheisiin tekemisiin miesten kanssa) 

Vika on miehessä, ei sinussa, jos hän torjuu sinut ulkonäön perusteella

Vierailija
59/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma kasvoiltani. Mulla on hyvin epäsymmetriset kasvot, sekä mun kasvoissa on yksi pahasti silmiinpistävän ruma piirre. Jostain syystä mulle on kuitenkin aina ollut ottaja ja lopulta löysin sen elämän rakkaudenkin. Oma itsetuntoni kylläkin on kasvojeni vuoksi aivan surkea ja sitä kautta se on vaikuttanut myös parisuhteisiin. 

Ihailen kyllä sellaisia ihmisiä joilla on hyvä, terve itsetunto. Sellaisia jotka puhuvat itselleen yhtä kauniisti kuin muille ja arvostavat itseään yhtä paljon muita. Mä en ikinä sanoisi kenellekään niin rumasti kuin mitä sanon itselleni, enkä ajattelisi kenestäkään niin pahasti kuin ajattelen itsestäni. 

Vierailija
60/82 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ruma kasvoiltani. Mulla on hyvin epäsymmetriset kasvot, sekä mun kasvoissa on yksi pahasti silmiinpistävän ruma piirre. Jostain syystä mulle on kuitenkin aina ollut ottaja ja lopulta löysin sen elämän rakkaudenkin. Oma itsetuntoni kylläkin on kasvojeni vuoksi aivan surkea ja sitä kautta

Jos sulle on aina ollut ottajia niin et ole taatusti ruma kuin omasta mielestäsi. Kasvojen epäsymmetrisyys ei yksistään tee rumaksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi