Minulla ja miehellä 10v-päivä huhtikuun lopussa, ehdottakaa mihin voisimme mennä pariksi päiväksi...
Elikkä seurustelun aloittamisesta tulee kuluneeksi 10v. Ja olen ajatellut, että olisihan sitä kiva juhlia jotenkin kahdestaan. Meillä on vajaa 3v poika ja hän jäisi yökylään veljeni perheeseen. Olen myös raskaana siinä vaiheessa n. rv 26.
Kivoja ehdotuksia kaivattaisiin mihin voisimme yhdeksi yöksi mennä, asumme Etelä-Savossa. Olisi kuitenkin kiva keksiä jotain kodin ulkopuolella.
Antakaa palaa!!! :-))))
Kommentit (6)
Tuppaa tuota masua olemaan jo nyt:-))
Tosin muuten hyvä ehdotus...
Lisää ideoita!!!
Mitä muut olette tehneet?
Kun täällä kyselee tämmöisiä vinkkejä parisuhteen piristämiseksi/merkkipäivän juhlimiseksi, niin ei mitään vastakaikua tule... Mutta kyseessä olisi joku pettämisjuttu tai muuten vain " menee huonosti" -juttu, niin johan tulisi vastauksia....
Olisi todellakin ollut kivaa kuulla mitä muut olette keksineet merkkipäiviksi? pieniä matkoja arjen yläpuolelle? Vai eikö av-mammat vietä miehiensä kanssa näitä merkkipäiviä? Aikaa on vain sille, että vahtii miten muiden lapset pukeutuu, minkä ikäisenä menee hoitoon, miten kauan imettää jne.....
Luultavasti viedään vaan lapset illaksi mummolaan ja käydään yhdessä syömässä. :) Jos niin ihanasti sattuisi että yöksi pääsisivät niin ehkä sitten leffaan vielä? Tuollainen jo on meille luksusta kun niin harvoin saadaan yhteistä aikaa ihan kahdestaan vaan.
- yö taikka kaksi esim. jossain kylpylässä (Naantalin kylpylä, Tampereen kylpylä...)
- teatteri/konserttiliput + hotelliyö
- molemmille hemmottelua day spa paikassa
- kuumailmapallolennätys
- järjestä illanvietto piknik jonnekin kotaan/mökkiin tms tunnelmalliseen paikkaan
Itse en muista välillä edes kuinka monta vuotta ollaan oltu naimisissa kun ei todellakaan vietetä mitään kermakakku hääpäiviä.
Mut onhan toi kiva idea!
hääkorsettiini, pukuun ja kenkiin ja mieheni hääpukuunsa myös sitten leikittäisiin taas tilannetta kun tulimme hääjuhlasta kotiin :)