Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori, mut sä et oo mun tyyppiä (tinder) kohtelias tapa vain sanoa, että en pidä sinua viehättävänä joten en halua edes tutustua?

Vierailija
18.04.2025 |

Olen pian 40 lähestyvä mies. Olen ruma ja lyhyt, myös hiukset ohentuneet. Saan toistuvasti kuulla, että et ole mun tyyppiä, jos edes vastaavat. 99.9 viesteistä ei mitään vastausta. 

Mistä nainen tietää olenko hänen tyyppiään. Olen tyyliltäni klassinen enkä kannata mitään radikaalia tai äärihommaa joten se ei  voi olla syy.

Kommentit (56)

Vierailija
21/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Anteeksi, mutta miksi upitat aloitustani? Voisit enemmin kommentoida jotain rakentavaa.

Ap

Hmm? Ja tuo oma vastauksesi? Eihän se ole sen kummempi. Tyhjää täynnä. Hölmö.

Vierailija
22/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitähän se hienosti ilmaistuna tarkoittaa, et oo mun tyyppii == oot ruma hyi mee pois.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
24/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Eihän naisten pitänyt välittää miehen ulkonäöstä 😅

Kyllä ne tuolla deittimaailmassa välittää paljonkin. Useimmat välittävät siitä, mutta ulkonäköpreferenssit voivat unohtua tilanteessa, jossa mieheen tutustuu ensin kaverina, ja ihastuminen tulee sitten ajan kanssa luonteen ja persoonallisuuden takia. Mutta jos toista ei tunne yhtään muuta kuin joku kevyt chattailu deittimielessä, niin eihän siinä oikein ole kuin se ulkonäkö mihin ihastua tai olla ihastumatta. Siksi itse en voisi oikein kuvitella olevani noissa deittipalveluissa, ja parisuhteeni on aina löytynyt arjesta, platonisen kaveruuden kautta (esim. opiskelu- tai työkaveruus).

Tämä ei pidä paikkaansa.

Todellisuudessa nainen ei laske realistista ulkonäkörimaa senttiäkään.

Naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten naiset kuvittelevat laskevansa rimaa kun eivät ota komistusta (top 1%) vaan taviksen. Todellisuudessa se komistus ei ollut koskaan saatavilla parisuhteeseen, vaikka ehkä naisesta massatykkäsikin tai olisi jopa käynyt panemassa.

Niinpä 6/10 nainen pariutuu tavallisen 6/10 miehen kanssa, ja kuvittelee olevansa parisuhteen paremmannäköinen osapuoli.

Vierailija
25/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Taas joku, joka luulee, että naiset on joku yksi epämääräinen massa, joilla ei voi olla omia mielipiteitä. 

Minä en ole koskaan ihastunut miehen ulkonäköön. Joku toinen varmasti on. Toki ulkoinen olemus vaikuttaa, eli samalla geneettisellä ulkonäöllä toinen voi vaikuttaa mukavalta kun hymyilee kivasti ja on mukavan oloinen, toinen oudolta ja pelottavalta, jos ilmeet ovat sen mukaiset. 

Vierailija
26/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään. 

Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole. 

No eivät ole antaneetkaan. Minä itse laitan viestiä.

Ap

Ja sitten vielä ihmettelet vastausta?

Vierailija
27/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et vaan ole sitä tyyppiä.

Ihan hyvin ilmaistu, että ei kiinnosta.

Sitä nuo tinderit on- kiinnostaa/ ei kiinnosta.

Et varmaan ole ainoa.

Siinä ollaan niin tapetilla ja keihään kärjessä treffailuun.

Harrastuksen kautta olisi pehmeämpi tutustua. Olisi muitakin asioita kuin vaan ne treffit. Laajempi - ja kivempi tutustua asioiden kera kuin vaan kytätä treffikumppanuus mielessä.

itte en pystyisi.

Vierailija
28/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
29/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset vaistoo jo aloitusviestin perusteella että ap on epämiellyttävä autistinen hyypiö. Aivan kuten myös viesteistä mitä hän tähän ketjuun on laittanut.

Vierailija
30/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai naisilla on ulkonäköpreferenssejä. Katsele ympärillesi. Lähes kaikki pariskunnat ovat suunnilleen samantasoisia ulkonäöltään. Joku poikkeus on joukossa, mutta ne tosiaan ovat poikkeuksia. Eli älä tähtää liian korkealle. Ja kuten joku sanoikin, panosta niihin kuviin edes vähän. Jos niissä on joku huonosti valottunut hymytön haamu, josta näkyy lähinnä sieraimet, niin tuskin natsaa.

Vierailija
31/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et ole heidän tyyppiään ulkoisesti niin sitten et ole. Äijät toimii täsmälleen samalla lailla joten turha nyt on alkaa uhriutua tästäkään. 

Jokainen, niin mies kuin nainen, etsiköön juuri sellaista kuin itse haluaa ja löytää haluamansa jos löytää ja jos ei löydä niin sitten on löytämättä. 

Ei kenenkään muun väninä eikä ininä sitä miksikään muuta. 

Vierailija
32/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tuolla deittimaailmassa välittää paljonkin. Useimmat välittävät siitä, mutta ulkonäköpreferenssit voivat unohtua tilanteessa, jossa mieheen tutustuu ensin kaverina, ja ihastuminen tulee sitten ajan kanssa luonteen ja persoonallisuuden takia. Mutta jos toista ei tunne yhtään muuta kuin joku kevyt chattailu deittimielessä, niin eihän siinä oikein ole kuin se ulkonäkö mihin ihastua tai olla ihastumatta. Siksi itse en voisi oikein kuvitella olevani noissa deittipalveluissa, ja parisuhteeni on aina löytynyt arjesta, platonisen kaveruuden kautta (esim. opiskelu- tai työkaveruus).

Tämä ei pidä paikkaansa.

Todellisuudessa nainen ei laske realistista ulkonäkörimaa senttiäkään.

Naiset arvioivat 80% miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten naiset kuvittelevat laskevansa rimaa kun eivät ota komistusta (top 1%) vaan taviksen. Todellisuudessa se komistus ei ollut koskaan saatavilla parisuhteeseen, vaikka ehkä naisesta massatykkäsikin tai olisi jopa käynyt panemassa.

Niinpä 6/10 nainen pariutuu tavallisen 6/10 miehen kanssa, ja kuvittelee olevansa parisuhteen paremmannäköinen osapuoli.

Tuo 20/80 juttu on vain yhden palstan tekemä hupikysely... vai näetkö oikeasti pariskunnat prismoissa jossa mies kuuluu aina vaan tuohon 20% ? No et niin, eihän se olisi edes matemaattisesti mahdollista.

Vierailija
33/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset katsoo miehessä muutakin kuin ulkonäköä (osittain). Jos on köyhä mies, niin pitää olla hyvännäköinen ja siihen päälle paljon kaikkea muuta. Rahalla saa paljon anteeksi, mutta varakkaankin pitää olla käytökseltään hyvä ja älykäs. Mitä tuot esille profiilissasi ja minkälaiset ovat kuvasi?

Vierailija
34/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta kai naisilla on ulkonäköpreferenssejä. Katsele ympärillesi. Lähes kaikki pariskunnat ovat suunnilleen samantasoisia ulkonäöltään. Joku poikkeus on joukossa, mutta ne tosiaan ovat poikkeuksia. Eli älä tähtää liian korkealle. Ja kuten joku sanoikin, panosta niihin kuviin edes vähän. Jos niissä on joku huonosti valottunut hymytön haamu, josta näkyy lähinnä sieraimet, niin tuskin natsaa.

Se samanlaiseksi muuttuminen tapahtuu myös suhteen aikana. Nuoruudessani kaveriporukkani ehdoton komistus alkoi seurustella mukavan ja hauskan mutta hieman pyöreän tytön kanssa. Päätyivät naimisiin ja saivat lapsia. Jos näät heidät parikymmentä vuotta vanhenneena Prismassa, sanoisit, että ne kaksi pyöreätä keski-ikäistä ovat pariutuneet ulkoisesti täsmälleen samantasoisen kanssa. 

Vierailija
35/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset käy profiileja läpi sillä silmällä, että miten tuo mies voi parantaa omaa elämääni. Se nyt vain on fakta, turha triggeröityä siitä. Ja jos naisen elämään tulee ainoastaan lisää pelkkä parisuhde, muttei muutu parempaan muuten, niin naiset on mieluummin yksin. Koska miehistä tulee muuten jollakin tavalla vaiva ja huollettava parisuhteessa.. MUTTA, et voi kyllä Tinderissä laittaa viesti kenellekään kenen kanssa et ole mätsännyt, että aika outoa jos muka mätsäätte ja sitten ei kiinnostakaan.

Vierailija
36/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? 

Täällä on lukemattomia naisten viestejä joissa niin väittävät. Oletko uusi täällä palstalla? Naiset valehtelevat aina. 

Vierailija
37/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? 

Täällä on lukemattomia naisten viestejä joissa niin väittävät. Oletko uusi täällä palstalla? Naiset valehtelevat aina. 

Tai sitten naisia on enemmän kuin yksi. Joko tai. 

Vierailija
38/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun se tarkoittaa just sitä. Sä et oo mun tyyppiä. Niin yksinkertaista se on.

Vierailija
39/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? 

En ole uusi, mutta en kyllä tiedä ketään naista jolle ulkonäöllä ole mitään väliä. Toki aito rakkaus ei katso ulkoisia avuja kuin vain alussa kumppania valitessa, koska rakkaus ei ole tunne.

Vierailija
40/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? 

Aivan, välittäväthän miehetkin, jopa naisia enemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi