Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori, mut sä et oo mun tyyppiä (tinder) kohtelias tapa vain sanoa, että en pidä sinua viehättävänä joten en halua edes tutustua?

Vierailija
18.04.2025 |

Olen pian 40 lähestyvä mies. Olen ruma ja lyhyt, myös hiukset ohentuneet. Saan toistuvasti kuulla, että et ole mun tyyppiä, jos edes vastaavat. 99.9 viesteistä ei mitään vastausta. 

Mistä nainen tietää olenko hänen tyyppiään. Olen tyyliltäni klassinen enkä kannata mitään radikaalia tai äärihommaa joten se ei  voi olla syy.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Eihän naisten pitänyt välittää miehen ulkonäöstä 😅

Miten niin? 

Täällä on lukemattomia naisten viestejä joissa niin väittävät. Oletko uusi täällä palstalla? Naiset valehtelevat aina. 

En ole uusi, mutta en kyllä tiedä ketään naista jolle ulkonäöllä ole mitään väliä. Toki aito rakkaus ei katso ulkoisia avuja kuin vain alussa kumppania valitessa, koska rakkaus ei ole tunne.

No, minä olen tässä ketjussa sanonut. Minulle ulkonäkö ei ole olennainen asia, ja olen nainen. 

Vierailija
42/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n tarvitsee vain löytää nainen, jonka tyyppi on lyhyt, ruma ja kalju. Ap on tosi katkera, kun sellaisia naisia on liian vähän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai tämä oli taas tämän incelin aloitus, jonka ainoa päämäärä on päästä valittamaan miten kamalan pinnallisia naiset ovat, kun hän ei kelpaa. Hohhoijaa. Ei varmaan itsekään etsi ensisijaisesti lyhyttä, rumaa ja kaljua naista, vai mitä luulette?

Vierailija
44/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n tarvitsee vain löytää nainen, jonka tyyppi on lyhyt, ruma ja kalju. Ap on tosi katkera, kun sellaisia naisia on liian vähän.

Ongelma on siinä, ettei sillä ole mitään merkitystä. Joku nainen varmasti tykkäisi aloittajan ulkonäöstä. Mutta aloittaja vihaa naisia, ja luulee tietävänsä paremmin naisten halut, ja sellaista ei halua kukaan. 

Vierailija
45/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei itsekään haluaisi rumaa ja harvahiuksista naista, joten turha saarnata. Miehet vielä vähemmän kiinnittävät huomiota naisten luonteeseen kun naiset miesten.

Vierailija
46/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Eihän naisten pitänyt välittää miehen ulkonäöstä 😅

Miten niin? 

Täällä on lukemattomia naisten viestejä joissa niin väittävät. Oletko uusi täällä palstalla? Naiset valehtelevat aina. 

En ole uusi, mutta en kyllä tiedä ketään naista jolle ulkonäöllä ole mitään väliä. Toki aito rakkaus ei katso ulkoisia avuja kuin vain alussa kumppania valitessa, koska rakkaus ei ole tunne.

No, minä olen tässä ketjussa sanonut. Minulle ulkonäkö ei ole olennainen asia, ja olen nainen.&

Poikkeus vahvistaa säännön

Vierailija
47/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään. 

Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole. 

Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua. 

Ap

Miksi sitten otsikossa lukee TINDER?? Oletko vajaa??

Otsikossa lukee tinder pienellä, eikä tässä kai muutenkaan ole olennaista mitä alustaa käytetään. -Ei ap

Vierailija
48/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään. 

Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole. 

Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua. 

Ap

Miksi sitten otsikossa lukee TINDER?? Oletko vajaa??

Otsikossa lukee tinder pienellä, eikä tässä kai muutenkaan ole olennaista mitä alustaa käytetään. -Ei ap

Ei ap = ap.

Pakko olla. Ei tässä ketjussa voi olla kahta noin tyhmää idi oottia.

Vierailija
49/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tulisi mieleenkään mennä tinderiin etsimään seuraa. Jos ei normaalissa elämässä tapaa ketään niin sitten olen ilman.

Vierailija
50/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli jotenkin mieleen kun junan ravintolavaunussa aikoinaan mies tuli pöytään ja selitti, miten ei kelpaa kenellekään, kun on niin kamalan ruma. Oli oikeastaan ihan tavallisen näköinen, mutta siitä tuli kyllä heti kammoreaktio, kun joku tuli ensimmäisenä kaatamaan omia psykologisia taakkojaan ventovieraan niskaan. Olisiko pitänyt ruveta lohduttamaan vai? Ei minun tarvitse olla kenenkään maksuton terapeutti, ja lähdin aika nopeasti takaisin omalle paikalleni.

Vierailija
51/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
52/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallinen persjalkainen savolainen, vaalea hiuksinen, iloinen höpöttäjä siis täysin mitättömän näköinen nainen mutta aina seuraa saanut. Mistä ihmeestä kiikastaa nykyihmisillä?

Vierailija
53/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei itsekään haluaisi rumaa ja harvahiuksista naista, joten turha saarnata. Miehet vielä vähemmän kiinnittävät huomiota naisten luonteeseen kun naiset miesten.

Paremman puutteessa voisin panna sellaistakin.

Ap

Vierailija
54/56 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No millaisille naisille ap laittaa viestiä ? Ikä? Kauneus? Täsmääkö se haetteko pitkää suhdetta tai haluatteko lapsia ym? 

Vierailija
55/56 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten ulkonäkö ei ole itselle se ratkaiseva tekijä. Olen seurustellut niin 160 cm pitkän kuin 190 cm pitkän miehen kanssa. On ollut tuuhehiuksista ja kaljuuntuvaa. Hoikkaa ja lievästi ylipainoista. Minua nuorempaa ja vanhempaa. (Ja olen seurustellut  vain 4 miehen kanssa kunnes viimeisen kanssa pitkä parisuhde edelleen).

Minä kiinnostun miehessä iloisuuteen, pieni pilke silmäkulmassa, juttelee monenlaisista asioista kanssani jne. Miehet on löytyneet normi elämässä enkä oikein tiedä miten jostain tinderistä voisin edes löytää miestä. Minulle on niin tärkeää se mitä mies ajattelee ja miten mies käyttäytyy. Ja niitä ei kuvista näe. 

Tsemppiä kaikille ulkonäöstään epävarmoille miehille. Todennäköisesti seuraa löytyy jos olette iloisia ja teette aloitteita monenlaisille naisille. Ei kannata keskittyä etsimään kauneinta naista jos itse ei ole se komein mies.

Vierailija
56/56 |
19.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miesten ulkonäkö ei ole itselle se ratkaiseva tekijä. Olen seurustellut niin 160 cm pitkän kuin 190 cm pitkän miehen kanssa. On ollut tuuhehiuksista ja kaljuuntuvaa. Hoikkaa ja lievästi ylipainoista. Minua nuorempaa ja vanhempaa. (Ja olen seurustellut  vain 4 miehen kanssa kunnes viimeisen kanssa pitkä parisuhde edelleen).

Minä kiinnostun miehessä iloisuuteen, pieni pilke silmäkulmassa, juttelee monenlaisista asioista kanssani jne. Miehet on löytyneet normi elämässä enkä oikein tiedä miten jostain tinderistä voisin edes löytää miestä. Minulle on niin tärkeää se mitä mies ajattelee ja miten mies käyttäytyy. Ja niitä ei kuvista näe. 

Tsemppiä kaikille ulkonäöstään epävarmoille miehille. Todennäköisesti seuraa löytyy jos olette iloisia ja teette aloitteita monenlaisille naisille. Ei kannata keskittyä etsimään kauneinta naista jos itse ei ole se komein mies.

Aikamoinen kurahaara, mä olen viimeisen 25 vuoden ajan seurustellut tasan yhden ihmisen kanssa, enkä jatkuvasti hypellyt kukasta kukkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi viisi