Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sori, mut sä et oo mun tyyppiä (tinder) kohtelias tapa vain sanoa, että en pidä sinua viehättävänä joten en halua edes tutustua?

Vierailija
18.04.2025 |

Olen pian 40 lähestyvä mies. Olen ruma ja lyhyt, myös hiukset ohentuneet. Saan toistuvasti kuulla, että et ole mun tyyppiä, jos edes vastaavat. 99.9 viesteistä ei mitään vastausta. 

Mistä nainen tietää olenko hänen tyyppiään. Olen tyyliltäni klassinen enkä kannata mitään radikaalia tai äärihommaa joten se ei  voi olla syy.

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
2/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään. 

Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up

Anteeksi, mutta miksi upitat aloitustani? Voisit enemmin kommentoida jotain rakentavaa.

Ap

Vierailija
4/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään. 

Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole. 

No eivät ole antaneetkaan. Minä itse laitan viestiä.

Ap

Vierailija
5/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vaatteista tai muusta ulosannista sitten. Miksi mätsäävät, en osaa sanoa.

Vierailija
6/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua. 

Ap

Vierailija
7/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Anteeksi, mutta miksi upitat aloitustani? Voisit enemmin kommentoida jotain rakentavaa.

Ap

Ai, olet tuollainen. No niin, eiköhän homma ole selvä. Eri

Vierailija
8/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Ap

Koska minäkin haluan vastauksia.

Vierailija
9/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoisesti et ole heidän tyyppiään, eli joo kohtelias tapa sanoa, että ei kiitos.

Vierailija
10/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tosiaan outoa että naiset matchäisivät ja viestittelisivät miehen kanssa joka ei viehätä. Taitaa ap ollakin komistus mutta sitten viesteillään kusee koko homman.

Vierailija
11/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan itseni avauksestasi, mutten nakkaa kakkaakaan, koska ei mikään reaktio minulta muuta tosiasiaa. En kelpaa, niin en kelpaa.

Väistän kohteliaasti ne vähätkin lähestymis yritykset ja yritän välttää katkeroitumisen. Katkeroitumalla varmistaisin vain kurjan loppuelämän.

Vierailija
12/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Vierailija
13/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua. 

Ap

Miksi pelkäät? Olet nainen?

Vierailija
14/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"

Eihän naisten pitänyt välittää miehen ulkonäöstä 😅

Vierailija
15/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin? 

Vierailija
16/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ehkä välitäkään, jos olet miljonääri.

Vierailija
17/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa panostaa valokuviin, sillä et selvästikään ole niissä onnistunut.

Vierailija
18/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Up

Ap

Haista sä iso paska sit vaan. Tossa sulle vitunhomo sitä rakentavaa kommenttia.

Vierailija
19/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne tuolla deittimaailmassa välittää paljonkin. Useimmat välittävät siitä, mutta ulkonäköpreferenssit voivat unohtua tilanteessa, jossa mieheen tutustuu ensin kaverina, ja ihastuminen tulee sitten ajan kanssa luonteen ja persoonallisuuden takia. Mutta jos toista ei tunne yhtään muuta kuin joku kevyt chattailu deittimielessä, niin eihän siinä oikein ole kuin se ulkonäkö mihin ihastua tai olla ihastumatta. Siksi itse en voisi oikein kuvitella olevani noissa deittipalveluissa, ja parisuhteeni on aina löytynyt arjesta, platonisen kaveruuden kautta (esim. opiskelu- tai työkaveruus).

Vierailija
20/56 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Miksi sitten otsikossa lukee TINDER?? Oletko vajaa??

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän