Sori, mut sä et oo mun tyyppiä (tinder) kohtelias tapa vain sanoa, että en pidä sinua viehättävänä joten en halua edes tutustua?
Olen pian 40 lähestyvä mies. Olen ruma ja lyhyt, myös hiukset ohentuneet. Saan toistuvasti kuulla, että et ole mun tyyppiä, jos edes vastaavat. 99.9 viesteistä ei mitään vastausta.
Mistä nainen tietää olenko hänen tyyppiään. Olen tyyliltäni klassinen enkä kannata mitään radikaalia tai äärihommaa joten se ei voi olla syy.
Kommentit (56)
Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään.
Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Up
Anteeksi, mutta miksi upitat aloitustani? Voisit enemmin kommentoida jotain rakentavaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Todella hämmentävää. Naiset hyvin, hyvin harvoin antavat tinderissä tykkäystä miehelle joka ei ole heidän tyyppiään.
Olen hämmentynyt. Ymmärtäisin jos tätä tapahtuisi jossain sellaisessa yhteydessä jossa minkäänlaista etukäteisseulontaa ei ole.
No eivät ole antaneetkaan. Minä itse laitan viestiä.
Ap
Olisiko vaatteista tai muusta ulosannista sitten. Miksi mätsäävät, en osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Anteeksi, mutta miksi upitat aloitustani? Voisit enemmin kommentoida jotain rakentavaa.
Ap
Ai, olet tuollainen. No niin, eiköhän homma ole selvä. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Ap
Koska minäkin haluan vastauksia.
Ulkoisesti et ole heidän tyyppiään, eli joo kohtelias tapa sanoa, että ei kiitos.
Vierailija kirjoitti:
On tosiaan outoa että naiset matchäisivät ja viestittelisivät miehen kanssa joka ei viehätä. Taitaa ap ollakin komistus mutta sitten viesteillään kusee koko homman.
Tunnistan itseni avauksestasi, mutten nakkaa kakkaakaan, koska ei mikään reaktio minulta muuta tosiasiaa. En kelpaa, niin en kelpaa.
Väistän kohteliaasti ne vähätkin lähestymis yritykset ja yritän välttää katkeroitumisen. Katkeroitumalla varmistaisin vain kurjan loppuelämän.
Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä on. En ole tinderissä treffipalstalla kumminkin. En halua sanoa oikeaa sivua.
Ap
Miksi pelkäät? Olet nainen?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, olet aivan oikeassa. Tuo on nimenomaan kohtelias tapa sanoa "en pidä ulkonäöstäsi"
Eihän naisten pitänyt välittää miehen ulkonäöstä 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä välitäkään, jos olet miljonääri.
Kannattaa panostaa valokuviin, sillä et selvästikään ole niissä onnistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Ap
Haista sä iso paska sit vaan. Tossa sulle vitunhomo sitä rakentavaa kommenttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne tuolla deittimaailmassa välittää paljonkin. Useimmat välittävät siitä, mutta ulkonäköpreferenssit voivat unohtua tilanteessa, jossa mieheen tutustuu ensin kaverina, ja ihastuminen tulee sitten ajan kanssa luonteen ja persoonallisuuden takia. Mutta jos toista ei tunne yhtään muuta kuin joku kevyt chattailu deittimielessä, niin eihän siinä oikein ole kuin se ulkonäkö mihin ihastua tai olla ihastumatta. Siksi itse en voisi oikein kuvitella olevani noissa deittipalveluissa, ja parisuhteeni on aina löytynyt arjesta, platonisen kaveruuden kautta (esim. opiskelu- tai työkaveruus).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Miksi sitten otsikossa lukee TINDER?? Oletko vajaa??
Up