Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä tyyppisiä vaatteita olet viime aikoina hankkinut?

Vierailija
24.06.2025 |

Mulla on paljon "uusia" takkeja Vintedistä, siis uusin omaa kaappiani niin että nyt löytyy farkkutakkia, nahkatakkia, sammaritakkia jne, kaikki uuden oloisia mutta käytettynä hankittu ja tarpeeseen.

Sitten uutena kaupasta olen ostanut pellavaisia mekkoja ja parit housut. 3 t-paitaa Luhdan alesta.

Nyt ostin Leviksen tummansiniset uudet farkut kun oli Sokoksella asiakasomistajapäivät <3 Varrettomia sukkia ja pikkareita 7 kpl paketin.

Parit sandaalit myös tulossa postissa, voi olla että vain toiset jää käyttöön mutta saapi nähdä sitten kun sovittelen.

Vielä hakusessa maiharit, tekisi mieli ihan oikeita Martenseja, ehkä raskinkin ostaa mutta täytyy nyt miettiä.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaftaanityylisiä mekkoja. Ne on mun kesäsuosikkeja.

Vierailija
2/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari t Paitaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaismekon kirpparilta. Ajattelin että en tänäkään vuonna osta uusia vaatteita, mutta oli pakko kun en omistanut mustaa mekkoa.

Vierailija
4/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostelen vain pitkiä mekkoja ja housuja, joilla saan peräsuolen laskeuman piiloon.

Vierailija
5/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän vuoden aikana olen ostanut sukka paketin, maksoi hiukan alle kympin.

Vierailija
6/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästän alesta nyt ensi myöhäissyksyksi/talveksi vaatetta, ja löysinkin pari kivaa neuletta juuri H&M super edullisesti! Pitäisi löytää vielä uudet olo/kotihousut, mutta ne haluaisin mielellään luonnonkuituisina, joten etsintä jatkuu. 

Vierailija
7/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Metsästän alesta nyt ensi myöhäissyksyksi/talveksi vaatetta, ja löysinkin pari kivaa neuletta juuri H&M super edullisesti! Pitäisi löytää vielä uudet olo/kotihousut, mutta ne haluaisin mielellään luonnonkuituisina, joten etsintä jatkuu. 

Lidlistä löytyi hyvät pellava/viskoosisekoitehousut, juuri viime vai edellisviikolla ostin

Vierailija
8/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bonprixilta tilasin pellava/pellavasekoitevaatteita. Oli alessa. 

Vierailija
9/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheen määrän vaatteita on ap ostanut!

Itse ostin kesäksi yhden valkoisen t-paidan ja oliivinvihreän topin. Kummallekaan ei näytä olevan tässä ilmastossa käyttöä.

Vierailija
10/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sateenpitävät housut ja vaelluslegginsit. Muutama kuukausi sitten ale t-paidan. 

Vierailija
11/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi ostin keväällä muutamat shortsit ja skortsit, kiva kesä tuolla ei ole oikein ollut käyttöä niille 😅 kylmä ja sataa.

Tarvitsen muutaman löysän t-paidan, ja pari hupparia, tennarit, arkikesä-takin sellaisen siistin kevyen...ehkä housut..ja harmaan neuleen haluan

Vierailija
12/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ostin kesäksi yhden valkoisen t-paidan ja oliivinvihreän topin. Kummallekaan ei näytä olevan tässä ilmastossa käyttöä.

No mulla on monta vuotta mennyt etten ole ostanut mitään, kuten vaikka joku ns. edustustakki kuten vaikka nahkatakki jonka voi laittaa baariin/teatteriin tms. hienompaankin menoon. Niin ei ole ollut. Sitten tuo minkä löysin Vintedistä, maksoi luokkaa 10 € ja kerran käytetty biker-tyyppinen rotsi niin tokihan ostin omilla Vintedin myynneilläni.

Vierailija
13/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin takin roimalla alennuksella. Olin etsinyt sellaista jo pari vuotta.

Vierailija
14/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinasin ostaa uimapuvun mutta hyvä, etten ostanut kun ei sille olisi käyttöäkään. Ostin srn sijaan villaisen t-paidan ja pipo.

Vierailija
15/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neuleita? H&M? Eikö ne ole pääosin akryyliä

Vierailija
16/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Black Sabbathin Master of reality paidan ostin. 

Vierailija
17/17 |
24.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mulla on monta vuotta mennyt etten ole ostanut mitään, kuten vaikka joku ns. edustustakki kuten vaikka nahkatakki jonka voi laittaa baariin/teatteriin tms. hienompaankin menoon. Niin ei ole ollut. Sitten tuo minkä löysin Vintedistä, maksoi luokkaa 10 € ja kerran käytetty biker-tyyppinen rotsi niin tokihan ostin omilla Vintedin myynneilläni.

Ei sun tarvii ostoksiasi täällä selitellä kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän