Mitä Jumala ajattelee muista uskonnoista
Kommentit (187)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty lainaamaan kommenttia, mutta mainitsemasi
Paino sanoilla "mahdollisesti toteutuva". Ihonalaiset sirut on ihan luontevaa teknologista kehitystä (meillä on kissoihin laitettu sellaisia varmaan 20 vuotta), palataan asiaan sitten kun ilman niitä ei voi ostaa tai myydä, tai kun sellainen kehitys näyttää edes todennäköiseltä.
Niinpä, huomaatko, että mielestäsi on ihan luontevaa teknologista kehitystä jne. Näinhän se tapahtuu, pikkuhiljaa vai odotako jotain yhtäkkistä mullistusta? Et selkeästi ole kiinnostunut ilmestyskirjasta kovinkaan paljon.
Niin, siis etäluettavien sirujen kehittäminen on ihan luontevaa teknologista kehitystä ja kuten sanoin, meidän kissoilla on ollut sellaisia jotain 20 vuotta, rekisteritiedot löytyy niistä. Raamatun ennustus ei kuulu, että tulee pedon merkki jonka halukkaat voivat ottaa otsaan tai oikeaan käteen, tai vasempaan kä
Olen eri mutta esim käteisestähän halutaan eroon, eli kohta ei tarvita kuin joku siru millä ostaminen ja myyminen ja jopa henkilöllisyys selviää voi se olla joku merkkikin niin kuin viivakoodi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.
Tämä herra ei ole minun jumalani joten minulla saa (saisi) olla muita jumalia.
huomatkaa muuten että tämän herran kieltäessä muut jumalat hän samalla tulee myöntäneeksi niiden olemisen (uskovaisen mielessä) mutta pyrkii kiellolla hankkimaan itselleen monopoliaseman. Selvästi epävarma asemastaan.
Aijai paha kun menet Jumalan kieltämään, no sitä saa mitä tilaa.
Olematonta ei tarvitse erikseen kieltää, sitä kun ei vain ole.
Ööh, sukupuoliakaan ei ole kuin kaksi silti jotkut uskoo että on enemmän. Jopa tiede on todistanut Jeesuksen olemassa olon, mutta kieltää sukupuolet (paitsi ne 2).
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi syntisen ihmisen, mutta lähetti poikansa pelastamaan ihmiskunnan tältä synnin virheeltä, jonka itse oli tehnyt? What a twisted logic.
Kuunnelkaa ihmiset sisäistä ääntänne:
The Kingdom of God is Within.
Höpöhöpö, Adam ja Eva olivat täydellisiä ihmisiä vailla syntiä mutta heillä oli vapaa tahto, valitettavasti he..
Vierailija kirjoitti:
Kaikki uskonnot pitäisi kieltää ! Aiheuttaa vain sotia maailmaan.
1700 luvulta allkaen on tutkittu kaikki sodat. Uskontosodat on häviävän pieni ja nekin eritellään tyyliin islam -muut. Voin etsiä tarkan %.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala loi syntisen ihmisen, mutta lähetti poikansa pelastamaan ihmiskunnan tältä synnin virheeltä, jonka itse oli tehnyt? What a twisted logic.
Höpöhöpö, Adam ja Eva olivat täydellisiä ihmisiä vailla syntiä mutta heillä oli vapaa tahto, valitettavasti he..
Miksi Jumala loi pahuuden olemassa olon, sen mahdollisuuden edes?
Vierailija kirjoitti:
No siinähän sitä onkin melkoinen mekkala, jos kaikki maailman jumalat, mitä ihmiset palvoo, alkavat loukkaantua. Jos jumalaa on, luultavasti se on yksi ja sama ylin voima. Ei varmaan mikään persoona, vaan joku sellainen voima ja energia, ettei sitä ihminen osaa edes kuvitella. Tai sitten ei vaan ole mitään.
Eivät jumalat loukkaanu. Heitä ei ole. On vain yksi Jumala.
On vain yksi Jumala,sitä ei mitkään kivipaasit muuta muuksi,jumala ei tarvitse kuvia ei kiviä hän on .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
huomatkaa muuten että tämän herran kieltäessä muut jumalat hän samalla tulee myöntäneeksi niiden olemisen (uskovaisen mielessä) mutta pyrkii kiellolla hankkimaan itselleen monopoliaseman. Selvästi epävarma asemastaan.
Monoteistien joskus sanotaankin olevan melkein ateisteja, sillä he ovat skeptikkoja tuhansien jumalien suhteen. Eli kristitty monoteisti on ateisti Zeuksen, Jupiterin, Odinin, Ran, Taivaantaaton ja ties kuinka monen jumalan kohdalla, ja täysateistista ainoana poikkeuksena Raamatun jumala, jonka tapauksessa he ovat teistisiä.
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen ääni voi olla petollinen jos sitä ei ole valmennettu Jumalan sanalla!
Jos kristinuskon jumala tai oikeastaan juutalaisten jumala, tietäisi olevansa ainoa jumala, miksi hänen kieltäisi ihmisiä uskomasta kehenkään muuhun jumalaan. Taitaa olla vain mustis. Lähinnä tulee mieleen päiväkotilapset tuommoisista vaatimuksista. Leikit vain minun kanssani, et kenenkään muun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saatana on todellinen, kadotus /helvetti on todellinen. Saatanan eksytys, valheet, tuhovoima on todellinen.
Onko teillä tämä saatana saunassa ja nukkuessakin mukana? Seksissä, lasta synnytettäessä? Mahtaa olla kortisolitasot korkealla, kun on joka paikassa aina vaan saatana. Kaunis auringonlaskukaan ei ole Jumalan luomaa teatteria, vaan demonien keino johtaa ihminen helvettiin. Kaiken hyvän ja jumalallisen te käännätte saatanan ansioksi. Kaiken tämän teette vielä jumalan nimeen. Hävetkää! Kyllä Jumalan ylistys jää hyvin vähälle tässä kaikessa....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sisäinen ääni voi olla petollinen jos sitä ei ole valmennettu Jumalan sanalla!
Sossutkin tietävät tämän, suhteellisen vaarallista touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jumala ajattelee, että on vain yksi oikea uskonto joka johtaa luokseen ja sen sanoma on kerrottu Raamatussa. Muut uskonnot ovat Jumalasta pakanallisia ja vääriä uskontoja.
Ajattelu on syntiä, eikä Jumala tee syntiä.
Pahuus syntyy ajatuksista.
Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?
Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.
Ei ajattelu ole syntiä jos ajatukset ovat kauniita ja/tai todellisia ja rehellisiä.
Paha-aikeiset ajatukset ja ajattelu on syntiä.
Näkijä
Ei kauniita ja/tai todellisia ja rehellisiä ajatuksia ole. Ajatukset eivät ole totta.
Kaikki valehtelu lähtee ajatuksista. Syöminen hyvän- ja pahantiedonpuusta tarkoittaa ajattelua. Tieto on vain ajatuksia.
Viisaus (oikeamielisyys / lapsenmielisyys) tulee aina Jumalalta, ei "omista" ajatuksista.. Jeesus muutti Pyhän Hengen vaikutuksesta veden viiniksi eli Jumalan sanat viisaudeksi.
Raamattu on Jumalan sanaa. Pyhä Henki muuttaa Jumalan sanat viisaudeksi. Jumala on "Isä + Poika + HenkI" yhdessä.
Kuka on viisas ja ymmärtäväinen teidän joukossanne? Tuokoon hän näkyviin tekonsa hyvällä vaelluksellaan viisauden sävyisyydessä. Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valhetelko totuutta vastaan. Tämä ei ole se viisaus, joka ylhäältä tulee, vaan se on maallista, sielullista, riivaajien viisautta. Sillä missä kiivaus ja riitaisuus on, siellä on epäjärjestys ja kaikkinainen paha meno. Mutta ylhäältä tuleva viisaus on ensiksikin puhdas, sitten rauhaisa, lempeä, taipuisa, täynnä laupeutta ja hyviä hedelmiä, se ei epäile, ei teeskentele. Vanhurskauden hedelmä kylvetään rauhassa rauhan tekijöille.
Autuaita ovat rauhantekijät, sillä heidät pitää Jumalan lapsiksi kutsuttaman.
"Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt. Kaikki on minun Isäni antanut minun haltuuni, eikä kukaan muu tunne Poikaa kuin Isä, eikä Isää tunne kukaan muu kuin Poika ja se, kenelle Poika tahtoo hänet ilmoittaa."
SK kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monoteistien joskus sanotaankin olevan melkein ateisteja, sillä he ovat skeptikkoja tuhansien jumalien suhteen. Eli kristitty monoteisti on ateisti Zeuksen, Jupiterin, Odinin, Ran, Taivaantaaton ja ties kuinka monen jumalan kohdalla, ja täysateistista ainoana poikkeuksena Raamatun jumala, jonka tapauksessa he ovat teistisiä.
Skeptikko ei tarkoita mitä hyvänsä kieltäjää tai epäilijät, vaan skeptismin harjoittajaa. Hyvin harva uskovainen on päätynyt hylkäämään muut jumaluudet skeptismin kautta. Merkittävä osa hylkää ne, koska pitää muiden uskontojen jumalia demoneina, joka on suunnilleen niin antiskeptinen näkemys kuin olla ja voi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pysty lainaamaan kommenttia, mutta mainitsemasi
Paino sanoilla "mahdollisesti toteutuva". Ihonalaiset sirut on ihan luontevaa teknologista kehitystä (meillä on kissoihin laitettu sellaisia varmaan 20 vuotta), palataan asiaan sitten kun ilman niitä ei voi ostaa tai myydä, tai kun sellainen kehitys näyttää edes todennäköiseltä.
Niinpä, huomaatko, että mielestäsi on ihan luontevaa teknologista kehitystä jne. Näinhän se tapahtuu, pikkuhiljaa vai odotako jotain yhtäkkistä mullistusta? Et selkeästi ole kiinnostunut ilmestyskirjasta kovinkaan paljon.
Niin, siis etäluettavien sirujen kehittäminen on ihan luontevaa teknologista kehitystä ja kuten sanoin, meidän kissoilla on ollut sellaisia jotain 20 vuotta, rekisteritiedot löytyy niistä. Raamatun ennustus ei kuulu, että tulee pedon merkki jonka halukkaat voivat
Olen eri mutta esim käteisestähän halutaan eroon, eli kohta ei tarvita kuin joku siru millä ostaminen ja myyminen ja jopa henkilöllisyys selviää voi se olla joku merkkikin niin kuin viivakoodi
"Halutaan eroon" on jotain aivan muuta kuin "valmistellaan lainsäädäntöä", eikä pelkkä käteisestä eroon hankkiutuminen tarkoita sirun, tatuoidun viivakoodin tmv. pakollisuutta. Itse en ole käyttänyt käteistä varmaan vuosiin.
Mikään kirjoittamasi ei millään tavalla edellisiä paremmin osoita, että pedon merkki olisi "mahdollisesti toteutuva" ennustus.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, sukupuoliakaan ei ole kuin kaksi silti jotkut uskoo että on enemmän. Jopa tiede on todistanut Jeesuksen olemassa olon, mutta kieltää sukupuolet (paitsi ne 2).
Oletko koskaan edes yrittänyt selvittää, mistä silloin puhutaan kun sanotaan, että sukupuolia on enemmän kuin kaksi? Vai onko mukavampi vaan ulista ja öyhöttää ala-asteen biologian tasoisella argumentilla?
Tiede ei ole "todistanut" Jeesuksen olemassaoloa, koska tuollaista ei voi tieteen keinoin todistaa. Jonkinlainen oikea henkilö on todennäköisin selitys tarinoiden olemassaololle, mutta varhaisin Jeesuksesta täysin kiistatta todellisena henkilönä puhuva lähde on Markuksen evankeliumi, joka on kirjoitettu 40 vuotta Jeesuksen oletetun kuoleman jälkeen, pieni ikuisuus tuollaiseen aikaan tuollaisessa paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
muiden uskontojen jumalat ovat paholaisia!
On vain yksi Jumala ja muut ovat saa tan an valhetta millä ihmisiä eksytetään.
Kristityillä on sairas ihailu saatanaa kohtaan. Ei ole tervettä puhua siitä koko ajan. Just saying.
Miten ihmeessä muuten voi puhua tästä toisesta puolesta, puhumattomuudella pahuus ei katoa mihinkään, ja ihmisille on selkeämpää kun tietää mihin joutuu kun tekee väärin. Totuus kipuilee teissä ateisteissa.
Mahtaa ajatella että pimeydessä vaeltavat. Siksi on lähetyskäskykin annettu ja jossa sanotaan että evankeliumi tulee saarnata kaikille luoduille, jotta pääsevät osalliseksi pelastavasta uskosta.
Tai nimikristityt.