Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä Jumala ajattelee muista uskonnoista

Vierailija
18.04.2025 |

?

Kommentit (187)

Vierailija
121/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty lainaamaan kommenttia, mutta mainitsemasi 

Paino sanoilla "mahdollisesti toteutuva". Ihonalaiset sirut on ihan luontevaa teknologista kehitystä (meillä on kissoihin laitettu sellaisia varmaan 20 vuotta), palataan asiaan sitten kun ilman niitä ei voi ostaa tai myydä, tai kun sellainen kehitys näyttää edes todennäköiseltä.

Niinpä, huomaatko, että mielestäsi on ihan luontevaa teknologista kehitystä jne. Näinhän se tapahtuu, pikkuhiljaa vai odotako jotain yhtäkkistä mullistusta? Et selkeästi ole kiinnostunut ilmestyskirjasta kovinkaan paljon.

Vierailija
122/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala ajattelee, että on vain yksi oikea uskonto joka johtaa luokseen ja sen sanoma on kerrottu Raamatussa. Muut uskonnot ovat Jumalasta pakanallisia ja vääriä uskontoja. 

Ei Raamatussa puhuta mistään uskonnosta vaan uskosta Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen.

Oikea usko saa myös tottelemaan Jeesuksen opetuksia/ käskyt! Alkukristityt ja opetuslapset esimerkkeinä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumala ajattelee, että on vain yksi oikea uskonto joka johtaa luokseen ja sen sanoma on kerrottu Raamatussa. Muut uskonnot ovat Jumalasta pakanallisia ja vääriä uskontoja. 

Jumala on ainoa oikea elävä Jumala. Muita ei ole olemassakaan, muut jumalat ovat satua , valhetta ja sepitettä. Saata nan eksytystä joihin ihminen syntilihassaan tarttuu.

Vierailija
124/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki uskonnot pitäisi kieltää ! Aiheuttaa vain sotia maailmaan.

Ateistit ovat kautta  aikain surmaneet sotineet ja aiheuttaneet eniten kärsimystä ihmisille. 

Vierailija
125/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajattelu on syntiä, eikä Jumala tee syntiä.

Pahuus syntyy ajatuksista.

Mutta Jeesus ymmärsi heidän ajatuksensa ja sanoi: "Miksi te ajattelette pahaa sydämessänne?

Sillä sydämestä lähtevät pahat ajatukset, murhat, aviorikokset, haureudet, varkaudet, väärät todistukset, jumalanpilkkaamiset.

Ei ajattelu ole syntiä jos ajatukset ovat kauniita ja/tai todellisia ja rehellisiä.

Paha-aikeiset ajatukset ja ajattelu on syntiä.

Näkijä 

Ei kauniita ja/tai todellisia ja rehellisiä ajatuksia ole. Ajatukset eivät ole totta.

Kaikki valehtelu lähtee ajatuksista. Syöminen hyvän- ja pahantiedonpuusta tarkoittaa ajattelua. Tieto on vain ajatuksia.

Vierailija
126/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen Herra, sinun Jumalasi. Sinulla ei saa olla muita jumalia.

Tämä herra ei ole minun jumalani joten minulla saa (saisi) olla muita jumalia.

huomatkaa muuten että tämän herran kieltäessä muut jumalat hän samalla tulee myöntäneeksi niiden olemisen (uskovaisen mielessä) mutta pyrkii kiellolla hankkimaan itselleen monopoliaseman. Selvästi epävarma asemastaan.

Vierailija
127/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jumala on ainoa oikea elävä Jumala. Muita ei ole olemassakaan, muut jumalat ovat satua , valhetta ja sepitettä. Saata nan eksytystä joihin ihminen syntilihassaan tarttuu.

🥱

Vierailija
128/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Raamatussa puhuta mistään uskonnosta vaan uskosta Jumalaan, Jeesukseen ja Pyhään Henkeen.

Alkukristitytkin kokoontuivat yhteen ylistämään Jumalaa. 

Vierailija
129/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei mitteen koska jumalia ei oo, psykoottisten horinoita

Miten selität, että tinnitus helpotti kun rukoilin, oli kestänyt jo melkein vuoden? Miten selität ne tuhannet parantuneet, joiden ei pitänyt selvitä sairauksista ikinä? 

Ihmisen omalla uskolla on uskomaton voima. Sillä tavalla ne lumelääkkeetkin toimii. Ihan sama vaikka uskot parantavaan taikasanaan, kunhan uskot.

Ihmisen oma usko? Kun makaa sairaalassa aivot turvonneena kuolemaisillaan kun lääkärit soittaa omaisille että tulkaa hyvästelemään tää kuolee nyt? Ei siihen kuule usko itseensä riitä vaan usko Jumalaan.

Aamen Herra vaikuttaa kaikkeen ja pitää voimallaan kaiken yllä. Vain Herran voima minkä hän ihmiselle antaa saa ihmisen eloon ja parantumaan. Tuli se voima lääkärin, lääkeiden kautta tai ihmeenä. Se on Jumalan tahto mikä ihmisen pitää elossa.

Vierailija
130/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumala loi syntisen ihmisen, mutta lähetti poikansa pelastamaan ihmiskunnan tältä synnin virheeltä, jonka itse oli tehnyt? What a twisted logic.

Kuunnelkaa ihmiset sisäistä ääntänne:

The Kingdom of God is Within.

Vierailija
131/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

muiden uskontojen jumalat ovat paholaisia!

On vain yksi Jumala ja muut ovat saa tan an valhetta millä ihmisiä eksytetään.

Kristityillä on sairas ihailu saatanaa kohtaan. Ei ole tervettä puhua siitä koko ajan. Just saying.

Jeesus puhuu ja opettaa eniteten hevetistä kuin kukaan muu koko Radmatussa. Niin vakavasta asiasta on kyse. On kaksi ikuisuutta, taivas tai kadotus ja itse jokainen valitsee kumpaan menee.

Vierailija
132/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

huomatkaa muuten että tämän herran kieltäessä muut jumalat hän samalla tulee myöntäneeksi niiden olemisen (uskovaisen mielessä) mutta pyrkii kiellolla hankkimaan itselleen monopoliaseman. Selvästi epävarma asemastaan.

Aijai paha kun menet Jumalan kieltämään, no sitä saa mitä tilaa.

Vierailija
133/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se usko saa sinut tekemään todistaaksesi uskostasi, kuten alkukristityt?

Vierailija
134/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ateistit ovat kautta  aikain surmaneet sotineet ja aiheuttaneet eniten kärsimystä ihmisille. 

Hahahaha! Kylläpä sulla on historia hakusessa?

Vierailija
135/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja muut asiat eivät aiheuta? Ahneus? 

Vierailija
136/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saatana on todellinen, kadotus /helvetti on todellinen. Saatanan eksytys, valheet, tuhovoima on todellinen.

Vierailija
137/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä se usko saa sinut tekemään todistaaksesi uskostasi, kuten alkukristityt?

Nyt en ihan ymmärrä kysymystä? Mitä usko saa minut tekemään? No pääsen Taivaaseen toivottavasti. Sinne ei pääse muuta kuin Jeesuksen kautta eli Jumalaan uskomalla.

Vierailija
138/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kait se voi pistäytyä välillä vaikka hindutemppelissä palvottavan, kun eihän sinne yhden Jumalan systeemissä kukaan muukaan mene.

Vierailija
139/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty lainaamaan kommenttia, mutta mainitsemasi 

Paino sanoilla "mahdollisesti toteutuva". Ihonalaiset sirut on ihan luontevaa teknologista kehitystä (meillä on kissoihin laitettu sellaisia varmaan 20 vuotta), palataan asiaan sitten kun ilman niitä ei voi ostaa tai myydä, tai kun sellainen kehitys näyttää edes todennäköiseltä.

Niinpä, huomaatko, että mielestäsi on ihan luontevaa teknologista kehitystä jne. Näinhän se tapahtuu, pikkuhiljaa vai odotako jotain yhtäkkistä mullistusta? Et selkeästi ole kiinnostunut ilmestyskirjasta kovinkaan paljon.

Niin, siis etäluettavien sirujen kehittäminen on ihan luontevaa teknologista kehitystä ja kuten sanoin, meidän kissoilla on ollut sellaisia jotain 20 vuotta, rekisteritiedot löytyy niistä. Raamatun ennustus ei kuulu, että tulee pedon merkki jonka halukkaat voivat ottaa otsaan tai oikeaan käteen, tai vasempaan käteen, tai niskaan, tai vatsaan, tai jalkaan, ja niillä voi sitten vaikka ostaa ja myydä jos on merkkiin sellaisen ominaisuuden ottanut, vaan ennustus sanoo, että tulee pakolliseksi ottaa sellainen otsaan tai oikeaan käteen ja ilman niitä ei voi ostaa tai myydä.

Meillä ei ole mitään todisteita siitä, että Raamatun "pedon merkki" tarkoittaa nimenomaisesti ihonalaista mikrosirua. Meillä ei ole mitään todisteita siitä, että tuollainen olisi jossain kohtaa tulossa edes käytännössä, saati periaatteessakin pakolliseksi. Edelleen, palataan asiaan kun ennustuksen toteutuminen tuolla pedon merkki=ihonalainen mikrosiru -tulkinnalla on edes näköpiirissä, ts. että jossain vakavasti valmistellaan lainsäädännössä sellaisen pakollisuutta tai muiden maksuvälineiden lakkauttamista.

Vierailija
140/187 |
18.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aijai paha kun menet Jumalan kieltämään, no sitä saa mitä tilaa.

Olematonta ei tarvitse erikseen kieltää, sitä kun ei vain ole.